Citat:
Ursprungligen postat av
jotack
Tack för ett informativt inlägg!
Först vill jag bara skriva att jag har sån jäkla sömnbrist (när återgår hjärnan till hur den var innan graviditeten egentligen?) och känner mig trög samt är dessutom rätt så okunnig inom allt det här. Så ber om ursäkt lite i förväg om mitt inlägg kanske låter lite puckat hehe 🫣 här är en som är lite IQ-fiskmås just nu!
Om det är som du säger, vad finns det för anledning för A att förhala processen? Om anledningen är att han vill undgå ansvar så är det väl inget som N m. familj kommer avkräva honom ändå? Säg att det är så att han inte vill ha med C att göra, det känns ju inte som att det blir någon skillnad på hur det är nu isåfall, annat än att han står som pappa. N kan väl ändå ha ensam vårdnad och aldrig mer prata med A förutsatt att han inte vill. N har ju mig veterligen inte ansökt om underhåll om det är där skon klämmer. Har dålig koll som sagt men blev nyfiken.
Vem säger att det inte blir skillnad?
Måste fråga, så även om han till en början var villig till att ta ansvar och vara delaktig men utesluts från förlossning och anklagas för otrohet, fast han dementerat det.
Jada jada jada jag har sagt det förut.🫣sorry
Jag ber om ursäkt för iq fiskmås kommentaren
Men när ens ord förvrängs om och om igen och allt ordmärkande då tar tålamodet slut ibland.
Min fråga, anser du att det är ok att N får ensamvårdnad för att hon hatar Chiaras pappa? Bara för att hon inte skriver på?
Var hon som inte vill skriva hans namn på papper till en början, inte tvärtom som de vill påskina.
Hon tar inte underhåll av samma anledning för hon har tillräckligt med pengar.
De uteslöt honom totalt, han får inte träffa dottern, hur ska han kunna göra dna test då? Jag är rätt trött jag med. Förstår liksom inte😳
När det finns så många verkliga rötägg där ute som verkligen inte vill ta ansvar. Han vill att hon skriver på så han kan gå vidare i proceduren och få umgängesrätt. Vad är det du ser som inte jag ser, genuin fråga? Läser jag dig fel?