2024-09-22, 10:06
Medlem
Har väl någonstans i sinnet haft en liten förhoppning om att LI- E & F skulle hitta tillbaka till varandra igen eftersom de två fortfarande känner stor kärlek till varandra och började dejta en period igen efter att det tog slut första gången & nu när E dessutom flyttat till Stockholm....🙏

Men den förhoppningen lämnar jag nu för Fridas skull då E:s personliga drag i PH & eftersnacket med LB ej är särskilt imponerande tyvärr...🙄

Visst.....E är singel och har ej kontakt med Frida just nu enligt honom själv &
PH är ett "spel" för ljugarbänken och det "klipps" alltid till tittarnas fördel, men bara för att PH är ett spel & de goda sidorna av en personlighet klipps bort så är det ingen i filmteamet/regin som tvingar en deltagare att, ursäkta jöka, släta av alla & supa sig dyngrak öppet framför påslagna kameror i TV??.

Att sedan sitta i rutan med eftersnacket och raljera över att "pengar kommer i första hand för mig" , att "alla brudar ville ha mig" med mera känns rätt så omoget & smått osmakligt självgott i mina öron..🚩...
Trodde & önskade verkligen att E var långt mognare än så...🥹🫡

Frida har troligen sett detta och nu lagt ut sig själv på bild (TT) där hon tar ett steg bakåt & lagt in texten:
"JAG SOM TAR DET STÖRSTA STEGET TILLBAKA EFTER ATT JAG KOMMIT PÅ HUR MYCKET BÄTTRE JAG FÖRTJÄNAR"

Känns som att E tappat fotfästet helt i sitt eget-tillverkade "rampljus" & Ja, Frida jag håller verkligen & känner med dig.
Du förtjänar så mycket bättre🥰
Senast redigerad av Artmovie 2024-09-22 kl. 10:59.
2024-09-22, 10:09
Medlem
Ja, i en av poddarna säger N & J skrattandes att J är här inne och skriver, men N själv orkar inte/bryr sig inte. Listade ut för längesen vem som skriver här och med vilket nick. Jag skulle nog själv vara i försvarsställning om folk skrev om mitt barn, till hennes försvar. Säkert svårt att vara objektiv iaf.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-09-22 kl. 10:16.
2024-09-22, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Precis får en känsla av att hen står N väldigt nära el lever tom med henne . Och är det så att personen är involverad i ärendet så har det begåtts jäkligt många fel och brutits mot tystnadsplikten mer än en gång

Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Ska man skriva att något är bekräftat så får man skriva hur man vet detta. Är förvånad att inte moderaton rycker in för jag tycker att det blir för mycket tjat i onödan med för lite fakta.

Ni vet vad jag menar.

Citat:
Jättebra skrivet 🙏❤️ jag vi är många som undrar hur hen vet och är så säker på detta.
Spelar ingen roll hur många frågor vi ställer och även vet en hel del om A . När vi är många som fått höra motsatsen av dom som står A nära el tom känner A . Jag bla är en av dom som känner en som står A nära och hört något helt annat . Det är därför jag ifrågasätter det som skrivs
Vi vet att J är här inne det säger tom N i en intervju till Malin . Så jag misstänker även att hon skriver här inte bara läser

👌
Toppen att dessa frågor läggs upp på ytan...& att vederbörande ställs till svars.

Som sagts. Ingen identitet efterfrågas, men källor till de påståenden som personen här i tråden så säkert hävdar.
Det blir så genomskinligt när man frågar om en källa eller liknande & när det aldrig svaras på en enda fråga som vi andra ställer.

Man är/kan inte vara så övertygad att det man skriver är sant om man inte står fam. H nära eller har någon form av personlig inblick i ärendet. (Om nu inte vissa saker ex. att A ej bekräftar faderskapet är rena påhitt för att förvilla & forsera ämnet i tråden). ???
Senast redigerad av Artmovie 2024-09-22 kl. 11:04.
2024-09-22, 13:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
👌
Toppen att dessa frågor läggs upp på ytan...& att vederbörande ställs till svars.

Som sagts. Ingen identitet efterfrågas, men källor till de påståenden som personen här i tråden så säkert hävdar.
Det blir så genomskinligt när man frågar om en källa eller liknande & när det aldrig svaras på en enda fråga som vi andra ställer.

Man är/kan inte vara så övertygad att det man skriver är sant om man inte står fam. H nära eller har någon form av personlig inblick i ärendet. (Om nu inte vissa saker ex. att A ej bekräftar faderskapet är rena påhitt för att förvilla & forsera ämnet i tråden). ???
skrämmande vad lika vi tänker även här 😛🫣 precis vi vill ju inte peka ut någon men vi vill ha svar på det som påstås !!

Blir så tydligt som du mfl säger att person står fam nära el är en del av fam tom . Lika tydligt blir det när svaren är så pass lika som J & N skriver på sina profiler el berättar i poddar.

Kanske ett sammanträffande men tror ej det 🤨 speciellt inte när vi påpekar saker el undrar .
Och på 3 röda så går man in i en försvarställning el lägger upp bilder att nu är det minsann ändrat " Titta här "

Ingen av oss menar något illa men vi vill ha svar speciellt när man har hört något annat för bara några dagar sen

Och hade N uppgett pappan så hade A blivit registrerad som pappa då fler intygar att han har skrivit på 🤔
Senast redigerad av Millan75 2024-09-22 kl. 14:20.
2024-09-22, 14:23
Medlem
Citat:
skrämmande vad lika vi tänker även här 😛🫣 precis vi vill ju inte peka ut någon men vi vill ha svar på det som påstås !!

Blir så tydligt som du mfl säger att person står fam nära el är en del av fam tom . Lika tydligt blir det när svaren är så pass lika som J & N skriver på sina profiler el berättar i poddar.

Kanske ett sammanträffande men tror ej det 🤨 speciellt inte när vi påpekar saker el undrar .
Och på 3 röda så går man in i en försvarställning el lägger upp bilder att nu är det minsann ändrat " Titta här "

Ingen av oss menar något illa men vi vill ha svar speciellt när man har hört något annat för bara några dagar sen

Och hade J uppgett pappan så hade A blivit registrerad som pappa då fler intygar att han har skrivit på 🤔
Jasså, nu heter det plötsligt att han har skrivit på …och att fler intygar det. Då har ni gett fel info hela tiden när ni hävdat att han inte KUNNAT göra det. Var ju stört omöjligt enligt er. Det svänger , undra varför ☺️
Ps:hoppas du menar N istället för J…eller har det svängt här med….
2024-09-22, 15:01
Medlem
Citat:
Har väl någonstans i sinnet haft en liten förhoppning om att LI- E & F skulle hitta tillbaka till varandra igen eftersom de två fortfarande känner stor kärlek till varandra och började dejta en period igen efter att det tog slut första gången & nu när E dessutom flyttat till Stockholm....🙏

Men den förhoppningen lämnar jag nu för Fridas skull då E:s personliga drag i PH & eftersnacket med LB ej är särskilt imponerande tyvärr...🙄

Visst.....E är singel och har ej kontakt med Frida just nu enligt honom själv &
PH är ett "spel" för ljugarbänken och det "klipps" alltid till tittarnas fördel, men bara för att PH är ett spel & de goda sidorna av en personlighet klipps bort så är det ingen i filmteamet/regin som tvingar en deltagare att, ursäkta jöka, släta av alla & supa sig dyngrak öppet framför påslagna kameror i TV??.

Att sedan sitta i rutan med eftersnacket och raljera över att "pengar kommer i första hand för mig" , att "alla brudar ville ha mig" med mera känns rätt så omoget & smått osmakligt självgott i mina öron..🚩...
Trodde & önskade verkligen att E var långt mognare än så...🥹🫡

Frida har troligen sett detta och nu lagt ut sig själv på bild (TT) där hon tar ett steg bakåt & lagt in texten:
"JAG SOM TAR DET STÖRSTA STEGET TILLBAKA EFTER ATT JAG KOMMIT PÅ HUR MYCKET BÄTTRE JAG FÖRTJÄNAR"

Känns som att E tappat fotfästet helt i sitt eget-tillverkade "rampljus" & Ja, Frida jag håller verkligen & känner med dig.
Du förtjänar så mycket bättre🥰

Håller helt med dig🤗🫶✌️trodde som du att E var mer "jordnära" och inte så fullt uppblåst ego han visat på senare tid i PH och intervjuer (förvånande att präktiga "pick me" N vill vara runt honom. Säger en hel del om hennes prioriteringar. Frida förtjänar definitivt så mycket mer än sådan "pojkvän" eller "vän", tänkte på N, vem behöver fiender med vänner som dem!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-22 kl. 15:08.
2024-09-22, 15:06
Medlem
Citat:
👌

Verkligen märkligt, kan bara hålla med dig och dem du svarar 😊Millan och Isasea 👏🤗🫶✌️
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-22 kl. 15:08.
2024-09-22, 15:10
Medlem
Ha detta i åtanke när det gäller vissa människor på livets väg både HÄR och irl. T ex ta N's & J's podd och dess syfte. Det är för att nära deras egon, förhoppningsvis bli beundrade och få den uppmärksamhet så som osäkra "fjortisar" törstar efter. De är felfria och alltid "offret" trots att de skapat dramat till 99%. De har noll intresse för andras behov, det är "me, myself and I" alltid.

Narcissisten vill inte ens kommunicera. De vill vinna och kontrollera dig. Du är ett föremål för dem. Och tänk efter, när var det sista gången du "kommunicerade" med brödrosten?!? Exakt, aldrig! För en narcissist är du ett objekt inget annat.
För dem är "du" avsedd att ge dem validering och beundran.
Lätt att dras in i fejkad vänlighet bara för att de senare ska använda dina ord för att "krossa" dig. Glöm inte det!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-22 kl. 15:47.
2024-09-22, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Jasså, nu heter det plötsligt att han har skrivit på …och att fler intygar det. Då har ni gett fel info hela tiden när ni hävdat att han inte KUNNAT göra det. Var ju stört omöjligt enligt er. Det svänger , undra varför ☺️
Ps:hoppas du menar N istället för J…eller har det svängt här med….
Tråkigt att du ALLTID ska påpeka det just jag skriver . JAG SKREV OM N HADE UPPGETT A SOM PAPPA HADE HAN SKRIVIT PÅ . Det är det jag menar och inget annat ,han har ej kunnat då N ej uppgett A som pappa. Du själv skrev fel bokstav här om dagen inte fasiken påpeka jag det .

Ps Det är väl kanske lättast att haka på nån som skriver fel pga sitt Handikapp, men enligt mig så är det jävligt fegt då det kanske är den lättaste utvägen
Senast redigerad av Millan75 2024-09-22 kl. 15:16.
2024-09-22, 15:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
N förnekar inte på något vis att N är pappa.
Det är utrett att och nämnden har kommit fram till att A är pappan.
Handlar inte längre om att N inte ”skriver ner det på ett papper”.
Här menar du väl ändå A el är det bara jag som skriver fel enligt dej .
Lite komiskt att du just påpeka mig när du gjort likadant själv skrattretande. 😂🤣
2024-09-22, 15:24
Medlem
Citat:
Tråkigt att du ALLTID ska påpeka det just jag skriver . JAG SKREV OM N HADE UPPGETT A SOM PAPPA HADE HAN SKRIVIT PÅ . Det är det jag menar och inget annat ,han har ej kunnat då N ej uppgett A som pappa. Du själv skrev fel bokstav här om dagen inte fasiken påpeka jag det .

Ps Det är väl kanske lättast att haka på nån som skriver fel pga sitt Handikapp, men enligt mig så är det jävligt fegt då det kanske är den lättaste utvägen

Ta inte åt dig🙏den är inte värd din energi. Vi som vet vi vet❣️ Tycker egentligen synd om alla osäkra människor med så lågt EQ att enda sättet för dem att "skina" är på någon annans bekostnad för på egen hand klarar de inte det.

#teamChiara🌸alla dagar i veckan🤗🫶✌️
2024-09-22, 15:25
Medlem
Citat:
Här menar du väl ändå A el är det bara jag som skriver fel enligt dej .
Lite komiskt att du just påpeka mig när du gjort likadant själv skrattretande. 😂🤣

👊🤭

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in