Citat:
Ursprungligen postat av
Hulken52
Ja det undrar jag oxå ?🫣 denna podd har stigit dom åt huvudet och Ns nya dejtande varje v . Var det inte hon som nyss satt och sa både på TT och i podden att tjejer som går ofta på dejt är ytliga ,billiga mm för dom är bara ute efter en sak ?🤔 hm hur går detta ihop då
Jo du hat hört alldeles rätt el läst rätt hon hat försökt anmäla han igen för inlägget på Ig
Hon är inte frisk någonstans ,som du sagt många ggr Millan hon ger sig inte förrän hon lyckas
Till både Hulken och Millan (jag vet fortfarande inte hur man citerar flera, eller tar bort om man skrivit till fel person🤷♀️)
Är detta verkligen sant??😳
Alltså nu måste ju någon sätta stopp för detta utnyttjande av vårat system och våra skattepengar. De ska inte gå till försmådda narcissister som inte kan ta ett nej!!
Detta gör hon endast för att hon ska få ensam vårdnad (tror det var deras plan från start, skulle inte förvåna mig ett dugg om det var kuratorns ide, hon har ju läst till socionom och vet hur det kan gå till) De gör allt för att slippa skriva på faderskap och fortsätter med detta vidriga karaktärsmord på Andreas, stackars kille, han ska vara glad att han slipper dem, ryser så obehagliga de är.
(som vanligt är aptitdödaren tyst som en feg liten mus i dom viktiga frågorna angående om hur N och J utnyttjar rättsystemet, inget tjat om att utnyttja systemet längre?????????)
Kanske någon borde anmäla soc (går det?)
för att de göra ett undermåligt jobb med att föra lilla C's rätt att få veta vem hennes pappa är och få en relation till honom.
Så sjukt att höra och läsa detta. Att mamman ens tycker detta är ok visar på att hon också har liknande egoistiska drag som sin avkomma.
Tittade på Ben Mitkus Vlogg
(alltså vilken bonnatur tur den killen har som blev dumpad av henne)
Ger hellre honom airtime, än till de båda fjantarna.
N och J borde lyssna på hur han reagerade senare i sitt liv när han inte haft en pappa i sitt liv från början. Vet inte hela storyn där, så låter det vara osagt. Poängen är att han har mått dåligt av att inte ha en pappa i sitt liv.