2024-08-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Den lycklige? Snarare stackaren, han måste ha "bott under en sten" och lyckligt ovetande, någon borde varna honom🫣
Inlägget du citerade var ironiskt så det dröp om det 🤣
2024-08-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Fint , finns det någon mer ytlig än N . Allt som glimar lockar hellre än lycka och kärlek
Jag var inte direkt allvarlig med vad jag skrev men å andra sidan behöver det ena inte utesluta det andra 👍
2024-08-22, 17:39
Avstängd
Citat:
Den lycklige? Snarare stackaren, han måste ha "bott under en sten" och lyckligt ovetande, någon borde varna honom🫣
Kan bara hålla med 🫣 vem ska hon lura denna gång då kan man undra . Bättre hon löser det med chiaras pappa först så ha får ha ett umgänge med sin dotter. Än att springa hit & dit på dejter .

Misstänker att folk kommer säga emot mig nu men det har ju Andreas gjort

Nä faktiskt inte han har hållt fast vi samma tjej fast N försökte smutskasta han öppet så alla kunde se det
2024-08-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Jag var inte direkt allvarlig med vad jag skrev men å andra sidan behöver det ena inte utesluta det andra 👍

🥱😴
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-22 kl. 18:22.
2024-08-22, 18:04
Medlem
Citat:
Intressant att du påpekar någon annans mess jag citerade och ändå fattade du inte Molgans inlägg🙄😆
Du hänger inte med alls nu märker jag 😁
Hjälper inte för du begrep inte ändå 🤣🤣Hehe
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-22 kl. 18:08.
2024-08-22, 18:10
Medlem
Kan någon förklara hur man tar bort inlägg och någon man svarat på fel ställe?
Vissa människor orkar man bara inte ha en dialog med för de tror de vet allt
You can't argue with stupid🙄du vet vem du är
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-22 kl. 18:15.
2024-08-22, 18:13
Medlem
Citat:
Kan bara hålla med 🫣 vem ska hon lura denna gång då kan man undra . Bättre hon löser det med chiaras pappa först så ha får ha ett umgänge med sin dotter. Än att springa hit & dit på dejter .

Nä faktiskt inte han har hållt fast vi samma tjej fast N försökte smutskasta han öppet så alla kunde se det

Du har helt rätt. Låt henne snubbla över sina lögner, för som de själva sa, sanningen kommer ALLTID fram, hoppas ganska snart för lilla C och A skull
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-22 kl. 18:25.
2024-08-22, 18:13
Medlem
Citat:
Kan någon förklara hur man tar bort inlägg och någon man svarat?
Vissa människor orkar man bara inte ha en dialog med
You can't argue with stupid🙄du vet vem du är
Haha jobbigt
2024-08-22, 18:32
Medlem
Citat:
Du hänger inte med alls nu märker jag 😁
Hjälper inte för du begrep inte ändå 🤣🤣Hehe

🥱😴
2024-08-22, 18:57
Avstängd
Citat:

P.S som du ser försöker aptitdödaren vara "rolig" 🙄
jag fattade ironin om nu det inte framgick, "kön" av beundrade borde varnas, på alla språk
Antingen kan de inte svenska eller så har de bott under en sten D.S

Citat:

vem ska fixa dejten åt henne denna gång då mamma el brosan ??? Så man sen kan sitta och skryta om detta i en podd sen !!!

Håller med fokusera på C i stället och lös detta med hennes pappa

Ju längre tiden går ju svårare blir det , förstår inte hur man kan göra detta medvetet mot sin dotter .

Hörde igen att det ryktas att hon anmält A för senaste inlägget han la ut på IG för nån v sen hoppas det inte stämmer
Senast redigerad av Millan75 2024-08-22 kl. 19:00.
2024-08-22, 19:40
Avstängd
Citat:
Jamen precis, det du citerar var ett svar till Millan när hon undrade varför jag är i tråden när jag stör mig så på er. Är ju inte jag som tappar humöret på två röda och därför frågade jag henne om det inte är så att det är ni som stör er på mig istället. 🙂
åter igen kringgår du allt och svarar goddag yxskaft
2024-08-22, 19:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Återigen verkar dessa två visa på hur lågt man verkligen kan sjunka. Jösses! Sååå pinsamt🫣

Med andra ord, två vuxna människor som väljer att sätta av tid & jäsa framför två mickar & ett ljudkort i syfte att flamsa och tramsa kring sina egna alkoholvanor och dessutom underminera andra människor med missbruksproblematik????

J med N fortsätter med andra ord att leva i sin skeva tro om att de verkligen bidrar till något riktigt innehållsrikt och värdigt inför den allmänna lyssnar-skaran???

Det borde bli krav på certifikat/utbildning för "poddande" & finnas en strikt kvalitets-gräns för vad man får lägga ut och på vilket sätt man framför det hela.

Man blir mörkrädd...
Ja man tror inte detta är sant 2 vuxna människor som sitter och beter sig som 2 fjortisar. Blir mest irriterad numera då fokuset flyttas allt mer på skit saker för att få så mkt beröm enligt dom själva

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in