2024-08-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Om du menar A så kan jag återuppreppa mig. Han har försökt gång på gång men hon anmäler ju honom hela tiden.
Och om du inte redan vet det så går hon medvetet in och förstör för C & A och det kan faktiskt stå henne dyrt om du ej tror på det så kan du ju läsa på vad som händer när man avsiktligt gör detta mellan barn & en förälder
Jag menade absolut inte A, jag menade faktiskt ingen alls. Jag syftade på samma ”någon” som den jag citerade gjorde.

Jag kan redan allt om den biten så det är inget jag behöver läsa på, men tack ändå 👍
2024-08-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Så bra skrivet!👌 Som nämnts så många ggr. förr så är inte N & J friska på en enda fläck. Som tur är finns det skärmdumpar på det N skrivit. N har helt tappat det....och man kan tydligt se på C att hon inte alltid känner sig bekväm.
N har ju själv vuxit upp med en kriminell frånvarande pappa och nu fråntar hon A kontakten med sin dotter och gör livet så surt för honom hon bara kan med sin skruvade mamma i spetsen. Då kan man ju ställa sig frågan hur inblandad J var i kontakten mellan N:s & hennes biologiska pappa eftersom mönstret nu upprepar sig??!Helt ofattbart!!
En person som beter sig som N gör mår oftast väldigt dåligt i sig själv.
Man blir så bedrövad å C vägnar och så även för A skull. 😥💔

Ps. Om du DoNotGetItTwisted vill citera flera så trycker du på pratbubblan dubbel med + på konversationen & på den sista innan du själv skall svara så trycker du på enkel pratbubbla. På så sätt får du med alla du önskar citera i samma svar.
Ex. Om du ska citera 3 st. Då trycker du på dubbel pratbubbla på 2 st. & på den tredje enkel. Sedan kan du skriva!!! 😁

Ja hon kan ju knappast må bra.
En söndercurlad tjej som inte verkar ha fått lära sig att ta nej.
N's mormor vet tydligen inte vem
hennes pappa är heller 🤷‍♀️
Verkar vara något socialt arv i den familjen, sunt är det inte, ett som är säkert!

Hjärtat blöder att lilla C måste gå samma väg pga dessa sjuka människors val.

Såg J's story, vad är detta tjat om hur "hårt" de jobbar? Vad har de i planerna?
(Jaha, om de alla jobbar, vem tar då hand om lilla C?)
Sen daltar hon något enormt med N, frågar om hon är glad nu när hon får beröm för sin matlagning, som att hon är ett barn (är hon också i sitt omogna beteende), allt är så konstigt.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-22 kl. 23:25.
2024-08-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Kommentarerna på senaste poddavsnittet på yt ser inte så positiva ut. Många som tycker N är ego, avbryter sin mamma hela tiden osv.

Kollar man på tittarsiffror på yt från när de började med podden, då har det sjunkit markant.
Sedan kan de ljuga sig blå om hur bra allt är och hur mycket beröm de får från "alla" vilka nu dessa alla är?🙄 gissar deras inbördes beundranklubb, läs sekten.
De enda de lurar är sig själva (och soc hitintills) för siffror ljuger inte!!
2024-08-22, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Att män inte blir avskräckta när dom hör om henne? Om allt med hennes ex för det är ju som sagt inte ett ex som hon hänger ut.

Ja hon kan ju lycka till att anmäla de, fanns ingenting i hans text som ens går att anmäla. Bada patetiskt av henne att ens försöka, tillslut börjar väl myndigheterna att undra.
Håller helt med , hade jag varit kille hade jag sprungit snabbt som fan .
Tror ingen kille faktiskt vågar närma sig henne pga det hon hållet på med .
Det är väl därför hon är så desperat på att dejta helst äldre män som hon själv uttrycker det som vet vad dom vill mm

Nä förstår inte att ingen reagerar på detta eviga anmälningar mot ex vänner släkt mm
2024-08-22, 23:24
Medlem
Citat:
kunde inte ha sagt det bättre själv så bra skrivet 🙏🫶👍

Som du säger så tror även jag att detta var planerat från början till slut som jag oxå har nämnt tidigare

Reagera redan när man fick se på Love Island då J skrivit frågor ang barn för det här varit Ns största önskan heter det

Men jag undrar om det inte var Js önskan om att hinna bli mormor det året hon fyller 50 har hon även skrivit på flera ställen

Som du oxå är inne på så tror jag att dom planerat från början att N ska stå för ensam vårdnad annars nämner man ej det när det just har blivit slut el har det som en frågestund i händelse på IG

Missförstå mig rätt nu när hon kom in i love island så fanns bara Adrian för hon visste att han ville bilda fam .

Men när inte det gick så tog N den lättaste vägen enligt henne för tänk på vad hon säger i programet hon skulle aldrig titta på A hemma .

Vart arg först men förstår nu vad hon menar, han har inga dyra bilar klockor kan köpa dyra presenter som hon uttrycker sig mm

Nä mer ytlig människa får man leta efter .

Ja man kan undra vilka killar/ män som hon ska dejta .

Tänket hon en ända gång på C I denna stund undrar jag ???
Tror faktiskt inte det .

Folk anmäler men inget händer , här gör även soc fel
Och hur många kan N anmäla egentligen utan att nån reagerar

Tack själv 🫶

Håller helt med dig och reagerat som du på LI. Speciellt efter samtalet hemifrån, fick avsmak i munnen på den där listan.

Precis som du kände jag att J's önskan att bli mormor var större än N's att bli mamma och med facit är det ännu tydligare.

Där var fler saker jag reagerade på i LI och hur svartsjuk och "possesiv" N var direkt.

(Jag reagerade på när N och A gjorde frukost första eller andra morgonen tillsammans, glömt vad konversationen handlade om. Hon gjorde någon gest, osäker på vad nu. Jag uppfattade det som en antydan till något sexuellt.
A sa förvånat och skämtsamt i stil med
"jasså du gillar sånt?"
Vet att jag fick en olustig känsla från
hennes beteende.

Att hon inte tänker på C's framtida välmående förvånar mig inte längre.
Men att J som utbildad socionom inte förstår (eller så gör hon och skiter i) skadan de gör mot lilla C's psykiska välmående i framtiden, ja det förvånar och skrämmer mig. Hur många sådana socionomer har vi landet? 😳
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-23 kl. 00:06.
2024-08-22, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Kollar man på tittarsiffror på yt från när de började med podden, då har det sjunkit markant.
Sedan kan de ljuga sig blå om hur bra allt är och hur mycket beröm de får från "alla" vilka nu dessa alla är?🙄 gissar deras inbördes beundranklubb, läs sekten.
De enda de lurar är sig själva (och soc hitintills) för siffror ljuger inte!!

Precis. Utifrån vad man ser nu så är det ju absolut inte så mycket beröm som dom vill få det att framstå som. Nä dom ger mig obehagskänslor, något är riktigt skunk. Fick inget svar på N’s kommentsr om att jag själv tagit bort kommentarer när jag svara henne med att det är hon som plockat bort 🤣 va otippat.

Citat:
Håller helt med , hade jag varit kille hade jag sprungit snabbt som fan .
Tror ingen kille faktiskt vågar närma sig henne pga det hon hållet på med .
Det är väl därför hon är så desperat på att dejta helst äldre män som hon själv uttrycker det som vet vad dom vill mm

Nä förstår inte att ingen reagerar på detta eviga anmälningar mot ex vänner släkt mm

Samma här!
Hon vet ju inte ens själv vad hon vill.
Men hon vill väl snurra dom runt lillfingret & görs det inte som hon vill så blir dom anmälda. Ett av hennes ex är väl polis nu? Som hon oxå anmälde för att ha slagit henne?

Nej det är ett mysterium, inte undra på att systemet ser ut som det gör & att folk inte får rättslig hjälp när det är NÖDVÄNDIGT…
2024-08-23, 03:03
Medlem
Citat:
Tack själv 🫶

Håller helt med dig och reagerat som du på LI. Speciellt efter samtalet hemifrån, fick avsmak i munnen på den där listan.

Precis som du kände jag att J's önskan att bli mormor var större än N's att bli mamma och med facit är det ännu tydligare.

Där var fler saker jag reagerade på i LI och hur svartsjuk och "possesiv" N var direkt. (när de blev ett par)

(Jag reagerade på när N och A gjorde frukost första eller andra morgonen tillsammans, glömt vad konversationen handlade om. Hon gjorde någon gest, osäker på vad nu. Jag uppfattade det som en antydan till något sexuellt.
A sa förvånat och skämtsamt i stil med
"jasså du gillar sånt?"
Vet att jag fick en olustig känsla från
hennes beteende.)

Att hon inte tänker på C's framtida välmående förvånar mig inte längre.
Men att J som utbildad socionom inte förstår (eller så gör hon och skiter i) skadan de gör mot lilla C's psykiska välmående i framtiden, ja det förvånar och skrämmer mig. Hur många sådana socionomer har vi landet? 😳

Undrar om någon annan sett vad jag pratar om? Det med frukosten el vad de lagade, jag kanske minns det fel😅🫣ska försöka se om jag hittar det jag menar
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-23 kl. 03:10.
2024-08-23, 07:40
Medlem
F❤️A
Så fina!
A kan idag skatta sig lycklig som inte gick in och fastnade i N:s fälla.
https://vm.tiktok.com/ZGe3XgwY1/
Senast redigerad av Artmovie 2024-08-23 kl. 07:44.
2024-08-23, 07:40
Avstängd
Citat:
Undrar om någon annan sett vad jag pratar om? Det med frukosten el vad de lagade, jag kanske minns det fel😅🫣ska försöka se om jag hittar det jag menar
Jo jag minns tror det var natten efter dom har sovit själva och kommer ner till frukosten. Då dom andra fråga vad som hände under natten på så sätt kom dom in på sex & barn. Och jag minns att A reagera "jasså di gillar sånt " då börja jag undra vad han egentligen mena och prata då om den populära filmen minns ej vad heter
Senast redigerad av Millan75 2024-08-23 kl. 07:44.
2024-08-23, 07:43
Avstängd
Citat:
F❤️A
Så fina!
verkligen, kan bara hålla med . Så fina ❤️ länge sen man såg han lägga ut så mkt på IG oxå så kul att han gör det . Åldern är bara en siffra och dom har rätt i det
2024-08-23, 07:52
Medlem
Citat:
Jo jag minns tror det var natten efter dom har sovit själva och kommer ner till frukosten. Då dom andra fråga vad som hände under natten på så sätt kom dom in på sex & barn. Och jag minns att A reagera "jasså di gillar sånt " då börja jag undra vad han egentligen mena och prata då om den populära filmen minns ej vad heter

Tack 🙏 😊 då minns jag rätt
Vet inte varför men fick en sån
olustig känsla av att det var något
hon skulle använda emot honom 🤷‍♀️
2024-08-23, 08:09
Medlem
Citat:
F❤️A
Så fina!

Tack, detta var härligt att se 😊
Ja verkligen, tror många av hennes ex känner så att de tack och lov är fria från henne och familjen
Han ser lycklig ut med henne❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in