2020-01-13, 04:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du sitter och är väldigt upprörd över något du själv har inbillat dig, rena vanföreställningarna.

Och nu ska du "ta tillbaka makten med hårda nypor". Det räcker väl med att du engagerar dig i skolan? Bättre du gör det än låtsas vara läkare och gå på bordell. Du vet, inte bara sitta och gnälla på kvinnor på nätet i tio års tid utan faktiskt göra en reell insats. Låter inte det vettigt?

Det är ett konstaterat faktum att svenska kvinnor stödjer en mansfientlig politik. Du är själv en av dessa. Sedan är jag övertygad om att du är en improduktiv individ som går sjukskriven utan riktig anledning av ren lathet. En sådan vi män får försörja. Så inte konstigt att du slåss med näbbar och klor i tråden. Du är samhällets förlorare och vet om det. Ett lågutbildat, bidragsberoende och vulgärt fruntimmer.

Sedan att du uppvisar ett sådant enormt ressentiment mot välutbildade individer. Typiskt vänstern, ni är sådana dåliga förlorare. Ni har varit nyttiga idioter och hjälpt storkapitalet att krossa välfärdsstaten. Ni har alltså sågat av den gren ni själva sitter på. Korkade jävla losers!

Sedan har du ingen aning om vilka aktiviteter jag ägnar mig åt utanför forumet. Jag ger exempelvis ekonomiskt stöd till organisationer som driver min agenda. Det handlar om ganska betydande belopp. Sedan är jag utöver detta aktiv på ett flertal sätt.
Citera
2020-01-13, 05:12
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är ett konstaterat faktum att svenska kvinnor stödjer en mansfientlig politik. Du är själv en av dessa. Sedan är jag övertygad om att du är en improduktiv individ som går sjukskriven utan riktig anledning av ren lathet. En sådan vi män får försörja. Så inte konstigt att du slåss med näbbar och klor i tråden. Du är samhällets förlorare och vet om det. Ett lågutbildat, bidragsberoende och vulgärt fruntimmer.

Sedan att du uppvisar ett sådant enormt ressentiment mot välutbildade individer. Typiskt vänstern, ni är sådana dåliga förlorare. Ni har varit nyttiga idioter och hjälpt storkapitalet att krossa välfärdsstaten. Ni har alltså sågat av den gren ni själva sitter på. Korkade jävla losers!

Sedan har du ingen aning om vilka aktiviteter jag ägnar mig åt utanför forumet. Jag ger exempelvis ekonomiskt stöd till organisationer som driver min agenda. Det handlar om ganska betydande belopp. Sedan är jag utöver detta aktiv på ett flertal sätt.

Sedan 10 år tillbaka har du suttit och "gjort dig ett namn" på nätet. Byggt upp en falsk identitet och anammat judehatet och kvinnohatet som är lika gammalt som gatan och obefintligt progressivt. Du har stagnerat fullständigt. Nästan tragiskt att uppleva.

Rättning: Sedan 12 år tillbaka.
Citera
2020-01-13, 06:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
För att återknyta till topic: vilken skyldighet har män att försörja kvinnor de inte ens känner via skattesedeln, mot bakgrund av hur illa svenska kvinnor behandlar män, och den mansfientliga agenda som de stödjer politiskt?

Strix har för övrigt rätt. Pojkar har svårt att vara flickor, och har faktiskt egna behov och prioriteringar som skiljer sig från flickors. Kvinnlig skolpersonal på en kvinnodominerad arbetsplats förstör pojkars framtid. Det handlar om diskriminering, och inget annat. Den oförståelse kvinnor visar för mäns och pojkars behov är totalt empatilös, och just därför måste vi män ta tillbaka makten med hårda nypor. Många av oss känner ingen empati för er heller, efter att ni fått härja fritt.

Män har inga skyldigheter att försörja någon överhuvudtaget. Sluta jobba och betala skatt istället för att gnälla.
Du bör dock tänka dig för väldigt noga vad du önskar dig eftersom du själv är avlönad av skattepengar.

Ja jag väntar på att ni, med hårda nypor, ska ta tillbaka den där makten som ni enligt dig tidigare aldrig har haft...
Citera
2020-01-13, 06:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Män har inga skyldigheter att försörja någon överhuvudtaget. Sluta jobba och betala skatt istället för att gnälla.
Du bör dock tänka dig för väldigt noga vad du önskar dig eftersom du själv är avlönad av skattepengar.

Ja jag väntar på att ni, med hårda nypor, ska ta tillbaka den där makten som ni enligt dig tidigare aldrig har haft...

Du vet själv att nuvarande utveckling bäddar för ett konservativt maktskifte. SD, M, KD är bara början. I takt med att landets problem blir allt värre så kommer ropen på hårdare tag att öka. Då står AfS och andra redo i kulisserna. Då snackar vi verkligen hårda nypor, även i internationell jämförelse. Det går väldigt fort nu. Ni svenska kvinnor kommer att få tänka om totalt. Ni har alltid varit och kommer alltid att vara beroende av mäns goda vilja, så det är bara att rätta in sig i ledet eller att stötas ut som en hårboll från en katts mun.
Senast redigerad av WordWarrior 2020-01-13 kl. 07:02.
Citera
2020-01-13, 06:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du vet själv att nuvarande utveckling bäddar för ett konservativt maktskifte. SD, M, KD är bara början. I takt med att landets problem blir allt värre så kommer ropen på hårdare tag att öka. Då står AfS och andra redo i kulisserna. Då snackar vi verkligen hårda nyper, även i internationell jämförelse. Det går väldigt fort nu. Ni svenska kvinnor kommer att få tänka om totalt. Ni har alltid varit och kommer alltid att vara beroende av mäns goda vilja, så det är bara att rätta in sig i ledet eller att stötas ut som en hårboll från en katts mun.

Var du inte demokrat nyss? Ojsan, ännu en gång tappar du konceptet.
Nåväl, nu ska jag börja min ARBETSDAG. Adjö.
Citera
2020-01-13, 07:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Var du inte demokrat nyss? Ojsan, ännu en gång tappar du konceptet.
Nåväl, nu ska jag börja min ARBETSDAG. Adjö.

De konservativa krafterna blir ju demokratiskt valda.

Försök inte. Du jobbar inte, du sitter ju här jämt.
Citera
2020-01-13, 08:23
Medlem
Citat:
Du sitter och är väldigt upprörd över något du själv har inbillat dig, rena vanföreställningarna.

Och nu ska du "ta tillbaka makten med hårda nypor". Det räcker väl med att du engagerar dig i skolan? Bättre du gör det än låtsas vara läkare och gå på bordell. Du vet, inte bara sitta och gnälla på kvinnor på nätet i tio års tid utan faktiskt göra en reell insats. Låter inte det vettigt?

Vanföreställningar? Det är helt uppenbart att samhället rasar samman pga kvinnors oförmåga och kvotering i/på diverse arbeten. PÅ pojkarnas bekostnad. Det får resultatet att inget fungerar. Som nu.
DU har säkert en fantasifull förklaring och bygger sannolik någon halmgubbe.
Citera
2020-01-13, 11:58
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ser ingen ära i att vinna över en ensam tragisk gamling.

Men tack ändå.
Speglar så väl de argument WW lade fram. Du skiter väl i om jorden går under, bara du kan skylla det på män sen. Inte för att de har något att säga till om, men det är ju dessa tragiska gamlingars jobb att se till att du har ryggen fri, eller hur prinsessan?

Du ser, du kan bara förlora.
Citera
2020-01-13, 12:00
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
De konservativa krafterna blir ju demokratiskt valda.

Försök inte. Du jobbar inte, du sitter ju här jämt.
Hon säger "en" arbetsdag, så hon kanske har arbetsträning idag?
Citera
2020-01-13, 15:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Vanföreställningar? Det är helt uppenbart att samhället rasar samman pga kvinnors oförmåga och kvotering i/på diverse arbeten. PÅ pojkarnas bekostnad. Det får resultatet att inget fungerar. Som nu.
DU har säkert en fantasifull förklaring och bygger sannolik någon halmgubbe.

Istället för en halmgubbe så kommer jag med en fråga.

Hur många kvinnor har blivit inkvoterade till skolan?
Citera
2020-01-13, 15:38
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Speglar så väl de argument WW lade fram. Du skiter väl i om jorden går under, bara du kan skylla det på män sen. Inte för att de har något att säga till om, men det är ju dessa tragiska gamlingars jobb att se till att du har ryggen fri, eller hur prinsessan?

Du ser, du kan bara förlora.

Har inte män något att säga till om? I vilka länder då?
Citera
2020-01-13, 17:08
Medlem
Citat:
Istället för en halmgubbe så kommer jag med en fråga.

Hur många kvinnor har blivit inkvoterade till skolan?
Du menar att de inte behöver bli kvoterade för att förstöra en verksamhet? Nä, det har du rätt i. Skolyrkena var manliga i stort sätt framtill 60 talet. Dvs då skolorna fungerade som de utbildningsenheter det var tänkt. I slutet av 60 och i början på 70 talen välde det in kvinnor i hela grundskolan. Det blev snabbt sämre och från sent 80 tal till idag har det varit mer eller mindre kaos beroende på var i landet man befunnit sig. På 80 talet började man kvotera in kvinnor på högre nivåer och raskt tappade universiteten kvalitet och struktur. Så du har rätt, man behöver inte kvotera in kvinnor för att de ska förstöra, de klarar av att förstöra i vilket fall. Än större anledning att då att inte kvotera in dem. Alls. Någonstans. Merit skall gälla inte kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in