Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du sitter och är väldigt upprörd över något du själv har inbillat dig, rena vanföreställningarna.
Och nu ska du "ta tillbaka makten med hårda nypor". Det räcker väl med att du engagerar dig i skolan? Bättre du gör det än låtsas vara läkare och gå på bordell. Du vet, inte bara sitta och gnälla på kvinnor på nätet i tio års tid utan faktiskt göra en reell insats. Låter inte det vettigt?
Det är ett konstaterat faktum att svenska kvinnor stödjer en mansfientlig politik. Du är själv en av dessa. Sedan är jag övertygad om att du är en improduktiv individ som går sjukskriven utan riktig anledning av ren lathet. En sådan vi män får försörja. Så inte konstigt att du slåss med näbbar och klor i tråden. Du är samhällets förlorare och vet om det. Ett lågutbildat, bidragsberoende och vulgärt fruntimmer.
Sedan att du uppvisar ett sådant enormt ressentiment mot välutbildade individer. Typiskt vänstern, ni är sådana dåliga förlorare. Ni har varit nyttiga idioter och hjälpt storkapitalet att krossa välfärdsstaten. Ni har alltså sågat av den gren ni själva sitter på. Korkade jävla losers!
Sedan har du ingen aning om vilka aktiviteter jag ägnar mig åt utanför forumet. Jag ger exempelvis ekonomiskt stöd till organisationer som driver min agenda. Det handlar om ganska betydande belopp. Sedan är jag utöver detta aktiv på ett flertal sätt.