2019-03-31, 21:20
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Är du Malmö fan? Inte direkt det där målet ändå som avgjorde den här serien. Vi kan leka med tanken att målet hade dömts borts om det fanns kameror. Frölunda hade vunnit ändå.

Bästa argument du kunde komma på eller?
Titta runt lite på forumet så tror jag du kan hitta vilket lag jag håller på.

Nu förstår jag att du antagligen inte kommer att förstå det men jag diskuterar inte dagens match även om jag använder den som argument för att påvisa min poäng vilken är att Frölundaborg inte är någon SHL arena som skall användas regelbundet men ändå gör Frölunda det gång på gång under slutspelstider. Anledningen till att den inte skall användas är det är situationer som den idag där teknik saknas eller där tekniken är för dålig som t.ex manuella tidtagarur (något som jag dock tror man fixat nu)..
Citera
2019-03-31, 21:37
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Är du Malmö fan? Inte direkt det där målet ändå som avgjorde den här serien. Vi kan leka med tanken att målet hade dömts borts om det fanns kameror. Frölunda hade vunnit ändå.

Hur vet du det är du släkt med Saida ? Naturligtvis ska det finnas kameror i Arenan som kan användas för video bedömningar allt annat är direkt felaktigt. Uppfyller inte Arenan alla krav som ställs borde det vara som i fotbollen att man får hyra in sig på en adekvat Arena.
Citera
2019-03-31, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Hur vet du det är du släkt med Saida ? Naturligtvis ska det finnas kameror i Arenan som kan användas för video bedömningar allt annat är direkt felaktigt. Uppfyller inte Arenan alla krav som ställs borde det vara som i fotbollen att man får hyra in sig på en adekvat Arena.

Frölundaborg uppfyller ju tydligen SHLs krav? Annars hade de inte spelat där? Sluta hitta på saker.
Såsom de även gjort massa år tidigare i slutspelet.
Citera
2019-03-31, 22:27
Medlem
Citat:
Frölundaborg uppfyller ju tydligen SHLs krav? Annars hade de inte spelat där? Sluta hitta på saker.
Såsom de även gjort massa år tidigare i slutspelet.

Nej! Jo, med dispens! Frågor på det?
Citera
2019-03-31, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Nej! Jo, med dispens! Frågor på det?

Ja! Massa. Finns det källa på det?
Sen så får du sluta gråta på riktigt. Frölunda är mycket bättre och skulle hamnat i semifinalen oavsett kameror i taket.
Citera
2019-03-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ja! Massa. Finns det källa på det?
Sen så får du sluta gråta på riktigt. Frölunda är mycket bättre och skulle hamnat i semifinalen oavsett kameror i taket.

Källa: SweTech och Google. Prova googla Frölundaborg dispens

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://goteborg.se/wps/PA_Pabolagshandlingar/file%3Fid%3D11195&ved=2ahUKEwjfuOKZoq3hAhVpsIsKHV_ qDgEQFjABegQIBBAB&usg=AOvVaw3WTGjz97DWfvwKF1x0c85P

Se sid. 6 punkt 3.2

Varför skulle jag gråta? Frölunda är mycket bättre än vad då? Skiter väl i Fusklunda! Du har dålig koll! Du resonerar och argumenterar som en fjortis.

Nå? Var är de "massa" frågorna?
Senast redigerad av Palkranen 2019-03-31 kl. 23:01.
Citera
2019-03-31, 22:51
Medlem
J.R.s avatar
Frölunda i slutspel och det är direkt snack om fusk, mygel, arenor med utrustning som inte fungerar. Man känner igen sig. Hoppas att Luleå kan få slippa fusklunda.
Citera
2019-03-31, 23:01
Medlem
tcfmogs avatar
Det är väl inte samma krav på en reservarena som på ordinarie arena?
Citera
2019-03-31, 23:05
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Man måste ju inte strö salt i såren.

...och tekniskt sett, åker Malmö ut tillsammans med Växjö. (Båda i match #5.)
Som det ser ut just nu, i alla fall. Skellefteå verkar hänga kvar ett varv till.

Strö salt i såren är ett riktigt fulknep & ingenting som jag vanligen brukar hålla på med.
Men med tanke på MitchRapps kaxighet i tråden & vägran till att inse att man inte är bäst i Sverige om man slutar 7a i serien & är först ut i slutspelet.

Dags att vakna upp och leva i verkligheten som resten av Hockey Sverige med andra ord.

Ser ut som att det blir Luleå-Frölunda i semin då, bara att be till gudarna att Lasch blir skadad/avstängd.

Mvh
Citera
2019-03-31, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Frölunda i slutspel och det är direkt snack om fusk, mygel, arenor med utrustning som inte fungerar. Man känner igen sig. Hoppas att Luleå kan få slippa fusklunda.

Chicken bulan kommer trivas mot Frölunda när han kan sitta på ljugarbänken med Roger och hålla presskonferens. Han gillar ju tydligen att jaga domare och prata om att alla fuskar i varje situation istället för att prata hockey.

Du följer samma mönster. Skillnaden är att du sitter på ett internetforum(vilket är fine) och han leder ett lag
Citera
2019-03-31, 23:12
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Chicken bulan kommer trivas mot Frölunda när han kan sitta på ljugarbänken med Roger och hålla presskonferens. Han gillar ju tydligen att jaga domare och prata om att alla fuskar i varje situation istället för att prata hockey.

Du följer samma mönster. Skillnaden är att du sitter på ett internetforum(vilket är fine) och han leder ett lag
När har Luleås tränare sagt att alla fuskar? Måste ha missat det.
Citera
2019-03-31, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
När har Luleås tränare sagt att alla fuskar? Måste ha missat det.

Han sa att växjö förstärker i alla situation. Att de har satt det i system.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in