2019-02-12, 11:10
Moderator
vfs avatar
Släpp antalet sm-guld nu, kan diskuteras i (FB) Allmänt om all hockey/hockeyrelaterat /Mod
Citera
2019-02-12, 22:52
Medlem
Vanstertrollets avatar
Roade mig med att kolla in poängligan. I topp 25 är alltså inte en enda spelare PPG. Rätt uselt faktiskt.
Citera
2019-02-13, 02:33
Medlem
Kongruensbojds avatar
Dramatik kring strecken nu – alla tre! Vilket lag missar översta? Vilket åttondelsstrecket? Vilka spelar kval nedåt?

Rögle tror jag tar Brynäs. Örebro brukar alltid ha grym tur och med nöd å näppe klara sig från nästsista plats, men i år går de bet. Topp 6 har jag ingen aning om...
Citera
2019-02-13, 05:34
Medlem
tcfmogs avatar
Grattis alla Brynäsare till rekordet! Måste värma medgångshjärtat.
Citera
2019-02-13, 08:46
Medlem
KimpaKepss avatar
Shinnimin anmäls för filmning. Vad konstigt!
Citera
2019-02-13, 08:47
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimpaKeps
Fick han en tvåa i matchen för det?
Citera
2019-02-13, 08:51
Medlem
Citat:

Skräll!
Citera
2019-02-13, 09:14
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Fick han en tvåa i matchen för det?

Nej, han låg ner ganska ofta, dåligt slipat antagligen.
Citera
2019-02-13, 11:25
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Förjävla synd att JR är avstängd nu när man behöver honom för lite underhållning Räknar med att det blir jävligt tyst från Mitch nu.

Ottosson som väntat anmäld också. Men skitsamma när rätt lag nu äntligen är överst i tabellen och i helgen väntar fest och fullsatt gånger två. Hockeylivet leker i Karlstad!

Shinnimins filmning var väldigt tydlig. Där var det ingen snack, synd att han beter sig så när Sam sågade domarna innan uppehållet. Blir inte lättare för Shinnimin att få med sig utvisningar då.
Citera
2019-02-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Som sagt. Är bra när förstärkningar straffas. Gäller även Växjöspelare som jag sagt. Växjö har staffats tidigare och kommer göra det igen. Problemet är väl mest bebistrollen från främst FBK inte kan föra en vettig dialog om det och det egna laget. Samt att shinnimin enligt dem verkar vara den enda. De/du verkar också ha svårt att skilja på situation och situation. När de växer upp kanske förstår bättre. Vem vet.

Men nu blir de nog så upphetsade att de kom rakt i brallan

Edit: jaha. Trollet är avstängd från FB. Det var väl ändå på tiden. Därför det är förhållande vettigt i tråden.

Shinnimins skådespel är ju stor humor!

Mitch du som är Läjkerfan, kan inte du berätta för Shinnimin att det finns TV-kameror och publik i hockeyarenorna? Kan ju bli liiite pinsamt om någon råkar se hans konster.
Citera
2019-02-13, 15:49
Medlem
Ottossons smäll på Rosdahl var inte snygg! Hur tänkte han där? Avstängd 13-26 februari, bedöms motsvara fem matcher. 11500 i böter. Bara 11500? Hur låg månadslön har han då?
Citera
2019-02-13, 16:47
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Som sagt. Är bra när förstärkningar straffas. Gäller även Växjöspelare som jag sagt. Växjö har staffats tidigare och kommer göra det igen.
.

Shinimin förstärker inte, han filmar, ordentligt. jag gillar Hallam men han borde ta honom i örat, sjukt onödiga utvisningar tog han också i går. Fasth var ok i går men han är fortfarande överskattad deluxe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in