2019-02-23, 06:32
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Snälla du. Må vara att du är Luleåsupporter och försvarar det mesta men inte ens på sociala medier har jag sett någon Luleåsupporter försvara detta, eller ja, nån enstaka kanske men det är fan inte många. Borde inte det säga dig hur fel du har?

Men kära nån, se situationen innan du skriver något mer.
Citera
2019-02-23, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Men kära nån, se situationen innan du skriver något mer.
Fortfarande otroligt respektlöst att vråla "filmare" åt en skadad spelare Detta oavsett hur händelseförloppet ser ut.
Citera
2019-02-23, 08:14
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Hela dagen har jag gått som på moln idag. Jag slipper förmodligen se Jimmie på en is igen
Som sagt. Pissluffare. Man är inte frisk i huvudet om man gottar sig åt andras olycka.
Citera
2019-02-23, 08:39
Medlem
Citat:
Det är underbart roligt att du fortfarande inte kan placera hälsenan eller ens har sett situationen.

Hela dagen har jag gått som på moln idag. Jag slipper förmodligen se Jimmie på en is igen
Att Luleåsupportrar lever sina egna liv är inget nytt under stolen men du är inte klok alltså. Gottar man sig i andras olycka då har man stora problem så är det bara. Tror du Moras supportrar skrattar åt att Tobias Forsberg är allvarligt skadad och kanske inte ens kan spela hockey igen?
Citera
2019-02-23, 08:52
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Som sagt. Pissluffare. Man är inte frisk i huvudet om man gottar sig åt andras olycka.

Luleå ser upp till Skellefteå, att det är just luleåfans som gottar sig i Skellefteås olyckor är inte en slump om man säger så, det är känt sedan länge. Typiskt lillebrorskomplex om du frågar mig. Jag har alltid sett Luleå som lillebrodern däruppe med Skellefteå, såna här saker bekräftar bara att så är fallet.

Nu håller jag inte alls på Skellefteå om nu någon trodde det, jag är en typisk sthlmare som gärna ser mitt Dif ta sitt 17e SM-guld i vår

Vi ses kanske i slutspelet
Citera
2019-02-23, 09:05
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Det är underbart roligt att du fortfarande inte kan placera hälsenan eller ens har sett situationen.

Ericsson har iaf bättre förutsättningar för ett bra liv efter hockeyn än Norberg.
Varje dag Nobbe fick sitta och dregla i sin rullstol var en bra dag för mig.
Citera
2019-02-23, 11:59
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fortfarande otroligt respektlöst att vråla "filmare" åt en skadad spelare Detta oavsett hur händelseförloppet ser ut.

Du har fortfarande inte sett situationen?!
Citera
2019-02-23, 15:15
Medlem
siryessirs avatar
Citat:

Nej, vanligtvis gör "man" inte det. Jag gör ett undantag för Jimpan dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ericsson har iaf bättre förutsättningar för ett bra liv efter hockeyn än Norberg.
Varje dag Nobbe fick sitta och dregla i sin rullstol var en bra dag för mig.

Nobbe avled 2012. Synd att ditt liv har varit piss sedan dess. Kämpa!
Citera
2019-02-23, 15:28
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Nej, vanligtvis gör "man" inte det. Jag gör ett undantag för Jimpan dock.

Nobbe avled 2012. Synd att ditt liv har varit piss sedan dess. Kämpa!

Bra att svinet dog. Känd för sina filmningar.

Nu får vi hoppas att alla i SHL har roligt på isen i dagens omgång. Hockey handlar om att trivas och ha kul ihop.
Alla är vinnare om pucken spelas klapp klapp och man respekterar varandra där ute.
Citera
2019-02-23, 18:53
Medlem
Höjas avatar
Vafan, ni beter er som lättkränkta vänsterfeminister just nu. Klart som fan man hånar rivalens spelare, även om de blir skadade. Klart man skriker filmare varje gång ett äckel ligger på isen. Klart man njuter när ärkesvin skadar sig.
Citera
2019-02-23, 19:04
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Du har fortfarande inte sett situationen?!
Fan spelar det för roll? Det är inte situationen i sig som är poängen. Jävla mupp.
Citera
2019-02-23, 19:16
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Fan spelar det för roll? Det är inte situationen i sig som är poängen. Jävla mupp.

Ok, om hen inte skriver om något specifikt som hände så är ju inläggen ännu mer märkliga.

Att Jimmie Jump kastar sig är ju legio, denna gång var det før før något som senare visar sig vara en osynlig skada. Men det var alltså inte situationen och den inblandade spelaren som var poängen?

Skål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in