2018-06-28, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Ok så mannen avgör på egen hand om hon vill ha samlag?
Om det är din tolkning av samtyckeslagen kan du ju pröva och se vad domstolen säger.
Citera
2018-06-28, 16:54
Medlem
Citat:
Ok så mannen avgör på egen hand om hon vill ha samlag?

"hon ville herr domare". Jag tror inte att Ipsi och alla andra feminister/kvinnor/cuckolds riktigt har tänkt igenom den här saken helt och hållet.
Citera
2018-06-28, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
"hon ville herr domare". Jag tror inte att Ipsi och alla andra feminister/kvinnor/cuckolds riktigt har tänkt igenom den här saken helt och hållet.

De har nog inte det riktigt. Att säga att man gillar lagen men sen inte kunna redogöra för den utan säga att det är mannen som avgör om kvinnan vill är minst sagt ett förvirrat uttalande.
Citera
2018-06-28, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Om det är din tolkning av samtyckeslagen kan du ju pröva och se vad domstolen säger.

Det var du som sa att jag skulle avgöra det. Jag ska titta på henne och sen avgöra hennes vilja. Ok?

Är du seriös?
Citera
2018-06-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ja naturligtvis. Kan du inte avgöra det på egen hand får du visa dig dum och fråga.

Och det här kändes ju inte bra. Varför är man dum om man frågar? Det måste vara det du sagt att det är jag som bestämmer om hon vill ha samlag. Då är det ju helt klart dumt att fråga.
Citera
2018-06-28, 17:07
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Om du är så rädd för att ditt ”normala sex” kommer klassas som våldtäkt den 1 juli, då kanske du redan nu ska fundera ordentligt på hur fan du beter dig.

Och jo, smygfilma sådana grejer är olagligt som fan.

Va fan är det med er män..??!! Är så inkompetenta rent socialt och sexuellt? Jävla nötter.

Du motsäger dig själv. Smygfilmar jag för att rentvå mig, så klasssas uppenbarligen inte min "normala sex" som våldtäkt.

Grejen är att jag tydligt förklarar att en antal procent borderline kvinnor kan pga förbittring (att tex bara vara en engångsligg) hitta på både det ena och det andra.

Åker jag fast för falsk våldtäkt så är det ju bättre att jag istället åker fast för smygfilmning, inget är värre än att falskt anklagas för våldtäkt. Smygfilmar jag istället kvinnans lögn så får hon bära skammen, jag får en något mildare straff dessutom.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2018-06-28 kl. 17:10.
Citera
2018-06-28, 17:11
Medlem
Citat:

Dina virriga argument speglar säkert hur rättegångar kommer att se ut.
Bara att det behövs en diskussion om vad lagen egentligen betyder är en bra fingervisning till att den borde skrotas.

Vilket dårhus sverige har blivit!
Citera
2018-06-28, 17:14
Avslutad
Citat:
Det var du som sa att jag skulle avgöra det. Jag ska titta på henne och sen avgöra hennes vilja. Ok?

Är du seriös?
Ja? Vill hon eller vill hon inte?

Har du ingen aning om de du har legat med har velat eller inte? Du kanske aldrig har haft sex?
Citera
2018-06-28, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Du motsäger dig själv. Smygfilmar jag för att rentvå mig, så klasssas uppenbarligen inte min "normala sex" som våldtäkt.

Grejen är att jag tydligt förklarar att en antal procent borderline kvinnor kan pga förbittring (att tex bara vara en engångsligg) hitta på både det ena och det andra.

Åker jag fast för falsk våldtäkt så är det ju bättre att jag istället åker fast för smygfilmning, inget är värre än att falskt anklagas för våldtäkt. Smygfilmar jag istället kvinnans lögn så får hon bära skammen, jag får en något mildare straff dessutom.

Om ditt ”normala sex” kommer bli krångel med samtyckeslagen, är bör du ändra beteende. Smygfilma är olagligt. Punkt.

Ett stort antal procent män hittar på det ena och det andra som sexpartnern inte vill vara med om, men gör det ändå.

Ditt resonemang är helt fuckat. Börja bete dig vettigt, knulla inte med idioter. Vad är problemet?
Citera
2018-06-28, 17:21
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Om ditt ”normala sex” kommer bli krångel med samtyckeslagen, är bör du ändra beteende. Smygfilma är olagligt. Punkt.

Det kommer inte bli krångel, då filmen kommer rentvå mig i värsta fall. Jag skiter i straffen som kommer med smygfilmningen då det är att föredra framför falska våldtäktsanklagelser. Hur svårt är det att förstå?

Citat:
Ett stort antal procent män hittar på det ena och det andra som sexpartnern inte vill vara med om, men gör det ändå.

Ditt resonemang är helt fuckat. Börja bete dig vettigt, knulla inte med idioter. Vad är problemet?

Jag tillhör inte denna stora (?) antal procent män. Man känner inte till en persons karaktär efter en natt i krogen, eller 1-2 dates.
Citera
2018-06-28, 17:21
Medlem
Fast i slutändan blir det ju ändå ord mot ord, vilket i Sverige leder till case closed eller?
Citera
2018-06-28, 17:22
Medlem
Citat:
Okej så du menar att jag ska avgöra om hon vill?

Citat:
Ja? Vill hon eller vill hon inte?

Har du ingen aning om de du har legat med har velat eller inte? Du kanske aldrig har haft sex?

Det är klart jag vet det. Det är ju jag som avgör vad hon vill. På så sätt minskar ju våldtäkterna helt klart. Mannen bestämmer om hon vill ha samlag. Praktisk lag. Knulla finns jämt när man själv vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in