2018-06-28, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Haha, herpiderrrrp!
Se upp för kortslutningar.

Har du läst 50 Shades Of Grey?
Nix, har inte läst 50 Shades of Grey, vad det nu har för betydelse.

Är du ytterligare en som inte har fattat att BDSM utan samtycke inte är BDSM utan våldtäkt?
Citera
2018-06-28, 11:18
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag tror faktiskt att både lagen och domstolen struntar i vilka privata villkor du satt upp för att genomföra samlaget.

Jag vet i alla fall att jag gör det.

Hade hon samtycke eller ej?
Citera
2018-06-28, 11:19
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Lycka till med att hitta något i lagen om olagliga samlagsställningar. Ja, du tänker fel.

Men hur får man samtycke i lägen där man absolut inte kan stanna upp och fråga?
Citera
2018-06-28, 11:22
Medlem
Citat:
Jaha. Så när åklagaren lyckats bevisa att du gjort dig skyldig till våldtäkt så försöker du försvara dig med att hon var så bra i sängen. Lycka till med den du.

Skall inte du kunna få ha bra sex, så skall ingen annan tjej heller kunna få det. Eller hur?
Men ge inte upp. Du kan alltid testa tantra. Terapi för sexuellt defekta människor.
Citera
2018-06-28, 11:24
Medlem
Citat:
Lycka till med att hitta något i lagen om olagliga samlagsställningar. Ja, du tänker fel.

Bortförklara doggy är väl bus-enkelt.
-Nej, jag ville inte att du skulle trycka in den. Jag ville bara rätta till kudden.
Citera
2018-06-28, 11:27
Medlem
Citat:
Nix, har inte läst 50 Shades of Grey, vad det nu har för betydelse.

Är du ytterligare en som inte har fattat att BDSM utan samtycke inte är BDSM utan våldtäkt?

Vem är det som påstått att BDSM inte kräver samtycke?
Citera
2018-06-28, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Barnets

Ah så en man ska tvingas betala underhåll till ett barn som inte är hans bara för att barnets integritet kan kränkas? Vad är det för lustiga svampar du sitter och tuggar på där hemma egentligen?
Citera
2018-06-28, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför klipper du i texten?

Varje sexuell handling som kan jämställas med samlag .....

För att det är sjukt jobbigt att citera från det där då texten blir helt fuckedup och jag måste korrigera den för hand. Jag sa vart det stod. Du kan läsa själv. Tänker du fortfarande hävda att det jag sagt hela tiden inte stämmer fast det står i länken som DU länkade?
Citera
2018-06-28, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Hade hon samtycke eller ej?
Japp. En prostituerad som inte får betalt har inte blivit våldtagen, han har bara inte fått betalt.
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Men hur får man samtycke i lägen där man absolut inte kan stanna upp och fråga?
Man behöver inget samtycke för att byta ställning.
Citera
2018-06-28, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Skall inte du kunna få ha bra sex, så skall ingen annan tjej heller kunna få det. Eller hur?
Men ge inte upp. Du kan alltid testa tantra. Terapi för sexuellt defekta människor.
Jo, lycka till i rättegången.
Citera
2018-06-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nu vet inte jag om du läste från början, men varför jag förtydligade det om att det märks att någon vill, var därför att någon här hävdade att man var tvungen att fråga om allting under en sexakt och att lagen därför endast förstör. Eller rättare sagt, personen i fråga gjorde allt den kunde för att förlöjliga lagen, varpå jag försökte förklara att om man är en normalt funtad, kännande och lyhörd person med social kompetens, så behövs det inte massa frågor. Man märker om samtycke finns. D.v.s lagen blir inte ett problem för de par som lever i relationer och liknande arrangemang, utan lagen finns för att täppa till kryphål i nuvarande lag.

Förstår inte att det blir ett sånt liv om detta, om man inte själv tillhör den delen som rör sig i gränslandet.

Med den nya lagen behövs det en väldans massa frågor. Bara för att du är socialt kompetent betyder det inte att hon är det. Du kan inte prata mycket intima saker med folk om du tror att det aldrig uppstår missförstånd redan idag av två fullt socialt kompetenta människor.

Jag känner till flertalet fall där kvinnan varit med på det som görs men som dagen efter ändrat sig och känt sig våldtagen.
Citera
2018-06-28, 11:37
Medlem
Citat:
Du byter väl inte ställning som om hon vore en möbel när hon ligger där och har det skönt?
Och enligt vem skulle det vara våldtäkt att byta ställning?

Enligt den nya lagen om du inte hör efter med henne innan du byter ditt förbannade klappmongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in