2018-10-26, 19:47
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm

Asså hur kan detta få fortsätta? Har united och woodward ingen heder att försvara? Mourinho fullkomligt slaktar klubben som att dem är på evertons och leicesters nivå. Som att värvningarna woodward gjort likt fred för 50 m pund är skitspelare. Pogba för 90. Mittbackar för 60. Hur kan man bara passivt stå och se på detta från sidan.

Fred är dock en skitspelare, så där får man ge Mourinho rätt.
Citera
2018-10-27, 18:50
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Gone in 60 seconds.Vår förlustmatch emot Watford i ett litet nötskal.Kan vi bounca back emot Brighton så är inte skadan så stor,men vi har spelat samma startelva i nio raka nu och vi hade en hel del gubbs borta på internationella matcher under breaket.Mot Watford såg vi trötta och slöa ut.

Mycket intressant möte med Brighton imorgon som sagt.Förra säsongen i Championship så studsade vi alltid tillbaka till winning ways efter en förlust.Vi får se om Wolves mäktar med samma imorgon.

Jag vill ha byte på Diogo Jota.Han har inte scorat sedan Bolton i April och vi kan i längden inte ha två forwards(Jota och Costa)som inte scorar alls.Det håller inte.Jag vill ha in Adama Traore alternativt Ivan Cavaleiro på Jotas plats.

Är vi där vi skall vara mentalt och fysiskt så skall vi kunna besegra Brighton,även om vi naturligtvis har respekt för hemmalagets hemmastyrka.De har dock Murray fortsatt borta efter sin hjärnskakning och det skall vara ett stort avbräck för hemmalaget.

Jag vill se oss studsa tillbaka med en solid insats och jag tror att vi vinner med 2-0.

Så var han med och gjorde matchens enda mål
Citera
2018-10-28, 09:51
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Någon som sett uppdateringar kring helikopterkraschen i leicester? Verkar vara väldigt oklart om deras ägare fanns med där? Har hört både att han var med och inte var med, och att han son istället skulle varit där.

EDIT: Äh såg att det fanns en egen tråd för händelsen. Men som någon skrev där. No news=Bad news. Hade han inte varit med där hade han väl kommenterat händelsen på något sätt. Riktigt tragiskt. Han har ju varit med och byggt upp till en av de största fotbollsskrällarna någonsin. Frågan är vad som händer med leicester nu. Om det finns familj eller annat som tar över eller om man måste sälja.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2018-10-28 kl. 10:03.
Citera
2018-10-28, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Så var han med och gjorde matchens enda mål

Japp,Murray var onekligen med trots att det inför bara snackades om att han skulle avstå.
Han är en riktig poacher,Murray.
Det är något som vi saknar...vi vann avslut på mål med 7-1 och vi vann avslut utanför mål med 17-5.
Vad hjälper dylikt när man ändå losar matchen med 1-0?

Vi gör för lite mål.Så enkelt och så svårt är det.Vi dominerar varje statistik emot klubbar utanför topp sex segmentet(vet inte hur det var emot Watford,var och kollade Luton då istället),men vi har förtvivlat svårt att få dit bollen.Våra tre ordinarie forwards har på trettio försök(10 matcher gånger tre)fått dit endast två mål(båda scorade av Raul Jimenez).Det är naturligtvis inte bra nog på några sätt eller vis och jag räknar kallt med att klubben kommer att prioritera forwardsförstärkningar kommande sommarfönster.

Under tiden så får vi fortsätta att gneta på.En slutplacering runt 10 känns ändå som en realistisk målsättning med tanke på att vi är bättre än många andra klubbar rent spelmässigt.
Citera
2018-10-28, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Någon som sett uppdateringar kring helikopterkraschen i leicester? Verkar vara väldigt oklart om deras ägare fanns med där? Har hört både att han var med och inte var med, och att han son istället skulle varit där.

EDIT: Äh såg att det fanns en egen tråd för händelsen. Men som någon skrev där. No news=Bad news. Hade han inte varit med där hade han väl kommenterat händelsen på något sätt. Riktigt tragiskt. Han har ju varit med och byggt upp till en av de största fotbollsskrällarna någonsin. Frågan är vad som händer med leicester nu. Om det finns familj eller annat som tar över eller om man måste sälja.

Ägaren samt dennes dotter samt tre andra(plus pilot)är den uppgift jag sett som var med i kraschen.
Jag förmodar att alla har omkommit.
Citera
2018-10-29, 18:23
Medlem
Tenedors avatar
Kvällens toppmatch? Nej. Det är svårt att bli taggad just nu.

Jag är helt tom. Att Liverpool gick upp i ligaledning spelar inte någon roll. Lördagen var en av de mörkaste dagarna i fotbollens historia. Glenn Hoddles hjärtattack i TV-studion, Brightonsupportern som dog på läktaren, och inte minst helikoptern. Fruktansvärt.

De senaste dagarna har jag inte sett någon rivalitet mellan klubbar. Jag har inte sett något hat, och jag har inte sett något gnällande. Istället står alla tillsammans. Eniga. Srivaddhanaprabha representerar hela fotbollen just nu. Det är vackert, men det är tragiskt att det blir på villkor som dessa.

Leicester är en av de där få klubbarna som känns som ett gött gäng snarare än en samling divor. Srivaddhanaprabha har en stor del i det, precis som han hade i ligatiteln. Srivaddhanaprabha lär och bör bli ihågkommen som en legend och martyr inom fotbollen, och som en fantastisk människa utanför.

Hans familj ska vara stolt över honom, utöver sorgen. All respekt till honom och Leicester!

(Jag vet att det finns en tråd för olyckan, men jag tycker att mitt inlägg rör det fotbollsmässiga snarare än olyckan i sig)
Citera
2018-10-30, 09:25
Medlem
Det ryktas om att vi skall vara ute efter Divock Origi som inte kan få speltid hos Pool.
Prislappen kan tänkas ligga runt 20 Miljoner Pund,vilket Wolves verkar tycka vara i häftigaste laget för den 23 årige belgaren,men en utlåning torde kunna vara en möjlighet då varken Liverpool eller Origi tjänar något på att han inte får speltid.

De som sitter med beslutsmakten i klubben skall träffas om några veckor för att strömlinjeforma strategin i Januarifönstret.

Wolves har bara scorat 9 mål på tio spelade omgångar så här långt.
Citera
2018-10-30, 10:11
Medlem
Han tackade nej till Wolves i somras. Så frågan är om han har ändrat sig.
Går även rykten om att Everton är intresserade.
Citera
2018-10-30, 11:09
Moderator
zanteras avatar
Om det är mål Wolves vill ha vet jag inte om Origi är rätt spelare direkt.. Snittar väl typ 1 mål på 4 matcher i alla klubbar han spelat för.
Citera
2018-10-30, 14:03
Medlem
Är personligen inte så speciellt intresserad av Origi.
Januarivärvningar är dessutom ganska så vanskliga rent generellt sett.
Är inne på att bästa strategin är att vänta till sommarfönstret,och att klubben då lägger en rejäl investering eller två på några klassigare forwards än Origi.
Citera
2018-10-30, 14:32
Medlem
Etrades avatar
Dele Alli skriver på nytt 6års-kontrakt för krisklubben Spurs.
Nu sitter både han och Harry Kane på riktigt fläskiga kontrakt.
Vi får la se om båda flyr fältet efter säsongen eller ej.
Citera
2018-10-31, 02:49
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det ryktas om att vi skall vara ute efter Divock Origi som inte kan få speltid hos Pool.
Prislappen kan tänkas ligga runt 20 Miljoner Pund,vilket Wolves verkar tycka vara i häftigaste laget för den 23 årige belgaren,men en utlåning torde kunna vara en möjlighet då varken Liverpool eller Origi tjänar något på att han inte får speltid.

De som sitter med beslutsmakten i klubben skall träffas om några veckor för att strömlinjeforma strategin i Januarifönstret.

Wolves har bara scorat 9 mål på tio spelade omgångar så här långt.

Origi spelar i Liverpool, inte i Blackpool/Hartlepool som du påstår. Dålig spelare som har rätt inställning. Jag föredrar Jiménez före Origi. En utlåning vore bra. Bonatini är okej, men Origi några månader hade nog placerat Wolves före United i tabellen i maj. £20M är löjligt dyrt. Wolves hade tjänat på ett lån snarare än ett köp.

Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Dele Alli skriver på nytt 6års-kontrakt för krisklubben Spurs.
Nu sitter både han och Harry Kane på riktigt fläskiga kontrakt.
Vi får la se om båda flyr fältet efter säsongen eller ej.

Den såg jag inte komma. Alli tycker nog själv att han är bäst i världen. Kul att han har lite lojalitet i sig. Man kan inte ogilla lojala spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in