2018-10-26, 07:47
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jantullbergskennel
Vilken media? Kollar inte du också på matcherna? Du verkar smått sjuk i huvudet.
Det är ett faktum att samma typ av kritik av följt Özil hela hans karriär.
Özil tjänar överlägset bäst i Arsenal, då förväntar man sig topprestationer lite oftare än vad han mäktar med nu. Ni är roliga, spelare är bäst i världen, oumbärliga för sitt lag och annat trams, men så fort man ställer lite krav på dem gråter ni som om ni vore deras advokater eller föräldrar.

Kom med fler halmgubbar.
Citera
2018-10-26, 10:06
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Misshandel? Ungen hade redan sedan innan planerat att maska och filmar sedan i sann Neymar-anda när Hazard försöker ta bollen.
Hehe ja tänkte lite samma sak. Om man ogillar hazards filmningar, som jag iochförsig inte uppfattar som fler än dagens normala moderna fotbollsspelare borde man nog ogilla ungjäveln mer för den situationen än hazard. Han sparkade lite på bollen, gjorde knappast ont på ungen i sig. Cantona körde ju förfan rena kung fu/karate spark på någon i publiken. Kommer inte ihåg hur mycket hans spark träffade men det var ju rena utfallet i vart fall.
Citera
2018-10-26, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Misshandel? Ungen hade redan sedan innan planerat att maska och filmar sedan i sann Neymar-anda när Hazard försöker ta bollen.
Men då ska man inte sparka killen i magen. Hazard tog nog matchen på för stort allvar. Fotboll är en rolig lek, man behöver inte döda ett oskyldigt barn. Men jag tror att han är en bra människa nuförtiden.
Citera
2018-10-26, 14:10
Moderator
zanteras avatar
Tycker också Hazard's filmande är en negativ grej som ibland överskuggar hur bra han är som fotbollsspelare, men i det större hela finns den typen av spelare i de flesta lagen. Men visst, räcker med en lätt knuff för att han ska skrika som benet blivit avsparkat och han rullar 5 meter, men det ser man ju i andra lag också.
Citera
2018-10-26, 14:18
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TankoPerravald
Men då ska man inte sparka killen i magen. Hazard tog nog matchen på för stort allvar. Fotboll är en rolig lek, man behöver inte döda ett oskyldigt barn. Men jag tror att han är en bra människa nuförtiden.
Hur fan mår du? Rolig lek? Döda oskyldiga barn?

Hur fick du den jämförelsen med Hazards utfall mot barnet? Tror knappast det var någon större fara med ungen, och tror inte Hazard hade gjort om det om han kunde. Knappast så hade gjorde en Cantona mot ungen, som för övrigt borde vara totalt borta från allt vad bollkalle heter.
Citera
2018-10-26, 17:39
Moderator
zanteras avatar
Mourinho on Everton: "We knew the club would move in that direction, very good players, players from Barcelona. So that is the level which Everton wants to reach. Their ambitions are very similar to our ambitions."

Citera
2018-10-26, 17:44
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Mourinho on Everton: "We knew the club would move in that direction, very good players, players from Barcelona. So that is the level which Everton wants to reach. Their ambitions are very similar to our ambitions."

Han har redan börjat bortförklaringarna ser jag. Blir det poängtapp är det inget att orda om för man mötte ju Barcelona.
Citera
2018-10-26, 18:01
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Så nu förtiden vill bli klubben man värvar ifrån. Herregud vad patetisk han är.
Citera
2018-10-26, 18:12
Medlem
Gone in 60 seconds.Vår förlustmatch emot Watford i ett litet nötskal.Kan vi bounca back emot Brighton så är inte skadan så stor,men vi har spelat samma startelva i nio raka nu och vi hade en hel del gubbs borta på internationella matcher under breaket.Mot Watford såg vi trötta och slöa ut.

Mycket intressant möte med Brighton imorgon som sagt.Förra säsongen i Championship så studsade vi alltid tillbaka till winning ways efter en förlust.Vi får se om Wolves mäktar med samma imorgon.

Jag vill ha byte på Diogo Jota.Han har inte scorat sedan Bolton i April och vi kan i längden inte ha två forwards(Jota och Costa)som inte scorar alls.Det håller inte.Jag vill ha in Adama Traore alternativt Ivan Cavaleiro på Jotas plats.

Är vi där vi skall vara mentalt och fysiskt så skall vi kunna besegra Brighton,även om vi naturligtvis har respekt för hemmalagets hemmastyrka.De har dock Murray fortsatt borta efter sin hjärnskakning och det skall vara ett stort avbräck för hemmalaget.

Jag vill se oss studsa tillbaka med en solid insats och jag tror att vi vinner med 2-0.
Citera
2018-10-26, 19:18
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:

Asså hur kan detta få fortsätta? Har united och woodward ingen heder att försvara? Mourinho fullkomligt slaktar klubben som att dem är på evertons och leicesters nivå. Som att värvningarna woodward gjort likt fred för 50 m pund är skitspelare. Pogba för 90. Mittbackar för 60. Hur kan man bara passivt stå och se på detta från sidan.
Citera
2018-10-26, 19:20
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Så dagen innan Spurs - City kommer det alltså vara en NFL match på wembley.
Citera
2018-10-26, 19:42
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Så dagen innan Spurs - City kommer det alltså vara en NFL match på wembley.

Japp, och det blir den tredje NFL-matchen på Wembley på lika många veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in