2018-09-30, 15:52
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TankoPerravald
Jag är halv-ManU-fan och jag hoppas att Mourinho får två chanser till. Valencia och Newcastle . Om ManU vinner båda matcherna hålls han kvar. Mourinho är riktigt bra som tränare, sparka honom inte.

Det är halvan som inte är Unitedfan som tycker att han ska få två till chanser eller hur?
Citera
2018-09-30, 15:58
Medlem
Citat:
Jag är halv-ManU-fan och jag hoppas att Mourinho får två chanser till. Valencia och Newcastle . Om ManU vinner båda matcherna hålls han kvar. Mourinho är riktigt bra som tränare, sparka honom inte.

Om Mourinho fortfarande är en bra tränare eller inte, vill jag låta vara osagt. I United har han inte fått det att fungera.
Citera
2018-09-30, 16:01
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
[/b]

Om Mourinho fortfarande är en bra tränare eller inte, vill jag låta vara osagt. I United har han inte fått det att fungera.

Nog tycker jag det fungerar alldeles utmärkt i United. Rent av exemplariskt, Mourinho går ju från en klarhet till en annan, en fantastiskt prestation så här långt. Klart han ska vara kvar ...
Citera
2018-09-30, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Nog tycker jag det fungerar alldeles utmärkt i United. Rent av exemplariskt, Mourinho går ju från en klarhet till en annan, en fantastiskt prestation så här långt. Klart han ska vara kvar ...

Ironi som inte går att missa
Citera
2018-10-01, 17:10
Medlem
Hej!

Någon som vet när Tottenham Hotspurs nya arena beräknas att vara klar och när kommer laget att börja spelas där?

Undrar angående matchen mellan Tottenham och Chelsea FC 24 november.
Citera
2018-10-01, 18:05
Medlem
Tenedors avatar
Daniel Sturridge har alltså spelat 24 PL-minuter och gjort två mål. Han har bara startat två matcher i år (Chelsea i cupen, och PSG i CL) och gjort mål i båda matcherna. Sturridge är tillbaka i sin 13/14-form, minst. I dagsläget känns han som en lite hetare bänkspelare än Jesus och Morata.

Liverpool har för första gången på ett tiotal år fått problem med att man har för många bra spelare som förtjänar en plats i elvan. Mittfältet håller inte samma högstanivå som Citys eller Chelseas mittfält, men bredden är löjligt fin. En eventuell skada på Van Dijk är enda rädslan, men han skiter fullständigt i det. Han spelade skadad mot Chelsea i helgen, och det märktes inte.

Bara jag som är taggad inför kvällens match? Bournemouth är ligans härligaste lag, men har tyvärr börjat inse verkligheten och tappat sitt flow. Samtidigt är Hodgson och Palace otroligt bra i år. De är på riktigt. Bournemouth är ganska stora favoriter ikväll, men jag håller inte med oddsen. Palace kommer sluta betydligt högre upp i tabellen än Bournemouth i år. 0-2/1-2?

Citat:

Jag håller med. Om Mourinho får stanna kvar några veckor till kan jag också halvheja på United. Snälla Woodward, sparka inte Mourinho efter CL-förlusten och krysset mot Newcastle!
Citera
2018-10-01, 18:12
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIK-J
Hej!

Någon som vet när Tottenham Hotspurs nya arena beräknas att vara klar och när kommer laget att börja spelas där?

Undrar angående matchen mellan Tottenham och Chelsea FC 24 november.

Den börjar se färdig ut, men säkerhetsfrågorna kan dra ut på tiden. Tottenham säger oktober (de sa september för en månad sedan, och augusti för två månader sedan). Det senaste jag hörde som är relativt trovärdigt var 2019.

Jag hade definitivt inte vågat hoppas på att se invigningen om jag åkte dit, men vill du bara se matchen är det ju bara att åka till Wembley i "värsta" fall
Citera
2018-10-01, 23:45
Medlem
Tenedors avatar
Jag tänker på lagens situation, jag tar en titt på tabellen, och jag skrattar högt. Senast i helgen hörde jag Unitedfans som beskyllde lagets tabellplacering på Liverpoolfans. Hur den logiken går till förstår jag inte riktigt, men kul är det. Vid poängtapp mot lika desperata Newcastle lär Mourinho få sparken. Han kommer skylla på mållinjerna, fansen kommer skylla på Hillsborough-familjerna, och Pogba kommer skaffa en ny frisyr. Sanchez kommer inte ens finnas.

Snälla Rafa, låt inte Mourinho sparkas.

Jag tycker ändå att Arsenal måste nämnas här. De vinner allt just nu. Är det sju eller åtta raka segrar? Otroligt imponerande. Alla vet att Emery är bra, men han går lite under radarn medan Sarri gör succé. Mkhitariyan är bänkad, Auba är svag, och Lacazette kan mer. Tänk när den trion kommer igång framåt vintern under en ännu bättre Emery. Det kan bli löjligt. Jag trodde på topp 4 för Arsenal innan säsongen, och tror på det minst lika mycket just nu.

Guardiola, Klopp, Pochettino, Sarri och Emery. Där vattnas det i munnen. Fotbollsälskaren inom mig vill att United plockar in en manager som är bra på riktigt. Just nu är det som att Premier Leagues managers letar fram världens finaste köttbit, och Mourinho slänger på den i 700 grader i 3 timmar.

Jag säger inte att Mourinho förstör fotbollen, men jag vill inte bli serverad hans mat.
Citera
2018-10-02, 11:27
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Jag säger inte att Mourinho förstör fotbollen, men jag vill inte bli serverad hans mat.

Förstör inte fotbollen, bara United.

Vem ska ersätta i mitten utav säsongen, ZZ? Han gjorde det bra med real efter att kommit dit men tror Styrelsen måste vara jävligt jävligt desperata att kicka Mou (hur mycket pengar ska han inte få då liksom) Och sen plocka in ZZ lär ju inte vara billigt heller.

Ska vi andra supporter ha kul som det är nu så plocka in Hamrén
Citera
2018-10-02, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Förstör inte fotbollen, bara United.

Vem ska ersätta i mitten utav säsongen, ZZ? Han gjorde det bra med real efter att kommit dit men tror Styrelsen måste vara jävligt jävligt desperata att kicka Mou (hur mycket pengar ska han inte få då liksom) Och sen plocka in ZZ lär ju inte vara billigt heller.

Ska vi andra supporter ha kul som det är nu så plocka in Hamrén

Läste någonstans att det lär kosta runt 450milj. kr. att sparka Mourinho.
Citera
2018-10-02, 12:27
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Jag tänker på lagens situation, jag tar en titt på tabellen, och jag skrattar högt. Senast i helgen hörde jag Unitedfans som beskyllde lagets tabellplacering på Liverpoolfans. Hur den logiken går till förstår jag inte riktigt, men kul är det. Vid poängtapp mot lika desperata Newcastle lär Mourinho få sparken. Han kommer skylla på mållinjerna, fansen kommer skylla på Hillsborough-familjerna, och Pogba kommer skaffa en ny frisyr. Sanchez kommer inte ens finnas.

Snälla Rafa, låt inte Mourinho sparkas.

Jag tycker ändå att Arsenal måste nämnas här. De vinner allt just nu. Är det sju eller åtta raka segrar? Otroligt imponerande. Alla vet att Emery är bra, men han går lite under radarn medan Sarri gör succé. Mkhitariyan är bänkad, Auba är svag, och Lacazette kan mer. Tänk när den trion kommer igång framåt vintern under en ännu bättre Emery. Det kan bli löjligt. Jag trodde på topp 4 för Arsenal innan säsongen, och tror på det minst lika mycket just nu.

Guardiola, Klopp, Pochettino, Sarri och Emery. Där vattnas det i munnen. Fotbollsälskaren inom mig vill att United plockar in en manager som är bra på riktigt. Just nu är det som att Premier Leagues managers letar fram världens finaste köttbit, och Mourinho slänger på den i 700 grader i 3 timmar.

Jag är också imponerad av Arsenal, tror det kan bli lite av en dark horse i år, tror dom klarar fjärdeplatsen. Tottenham kommer lida av bristen på nyförvärv samt allting med den nya arenan.
Men Lacazette är 27, Abu är 29, Michtarireuruahan är 29, är vi säkra på att dom kommer komma igång på riktigt?
Citera
2018-10-02, 13:44
Medlem
Vilken klubb tror trådens samlade expertis slutar sjua,och således vinner B ligan i Prem?

Jag tror att det står emellan Wolves,Leicester,Everton och West Ham till slut.
Mitt tips är att West Ham till slut når sjundeplatsen...en viktig slutplacering eftersom den torde kunna innebära EL spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in