2018-09-28, 11:56
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
På reprisbilden som visades, var det tydligt att två spelare var offside.
Dock ingenting vi kan påverka i efterhand. Dömt är dömt.
Och ingen av dem påverkade eller var inblandade spelet. Så spelar ju ingen roll. Att barkley är offside är mycket tveksamt. Gissar att man kör med riktlinjerna från nfl. Domarens beslut står tills man med all tydlighet kan bevisa att ett fel begåtts. Vilket det inte gjort i detta fall.
Citera
2018-09-28, 17:53
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Och ingen av dem påverkade eller var inblandade spelet. Så spelar ju ingen roll. Att barkley är offside är mycket tveksamt. Gissar att man kör med riktlinjerna från nfl. Domarens beslut står tills man med all tydlighet kan bevisa att ett fel begåtts. Vilket det inte gjort i detta fall.

Såklart påverkade dem spelet genom att dra på sig markering så pass nära Barkley. Och dessutom "stå ivägen".
Citera
2018-09-28, 21:43
Medlem
Imorgon möter WOLVERHAMPTON WANDERERS soton på Molineux...vår hemmaarena sedan 1889 och den första arenan byggd för att husera fotboll.

Vi är helt ordinarie och vi kommer högst troligen att skicka ut samma startelva som vi gjort de tidigare sex ligamatcherna.Intressant dock att notera är att vårt 12 miljoners Pund förvärv Dendoncker nu bedöms uppnått tillräcklig fysisk nivå samt att en av våra tongivande spelare från vår Championshipvinnande säsong,Ivan Cavaleiro,är på väg tillbaka från skada.

Jag har personligen svårt för att se hur vi skall tappa poäng i denna matchupp,när motståndet uppvisar Danny Ings som värsta hot emot våra förhandstippade tre poäng.
Ingen omkring Wolves tar matchen lätt,och vi kommer som vanligt jobba 100 för optimalt resultat.

Jag tippar 2-0 till de goda männen,och rekommenderar att 1:an på stryktipset får stå ogarderad...inte för jag vet om matchen är med på tipset..:-)

Vår affärsVD har för övrigt givit en intervju i veckan.WOLVERHAMPTON WANDERERS siktar att på sikt bli världens största fotbollsklubb,och enligt liggande affärsplan ligger vi i skrivande stund lite före den projecicicerade utvecklingen.Vår målsättning är att bli den första verkligt globaliserade fotbollsklubben.Den närmare målsättningen ligger på Asien generellt och Kina i synnerhet.Enorma och oexploaterade marknader.

Jag påstår naturligtvis inte att detta kommer att inträffa.Däremot vill jag understryka att planen är sådan här och att klubben utvecklas väl enligt långsiktigt plan.

WOLVES AY WE...win eller lose emot Soton så är det vår tid nu.
Senast redigerad av Lookalike 2018-09-28 kl. 21:57.
Citera
2018-09-28, 23:25
Medlem
LFCYNWAs avatar
Redan lite orolig för Leeds även om det sett väldigt bra ut i många matcher och man just nu ligger etta i ligan. Mot jul så kommer den obligatorisk dippen komma som den alltid gör och då har man inte råd att drälla poäng så här tidigt på hösten om man ska vara med och orka hela vägen efter vintern. Stark match idag igen och om man åtminstone förtjänade poäng hemma mot Blues förra helgen så var man värda alla tre poäng idag borta mot Wednesday.

Nu väntar några hemmamatcher med "överkomligt" motstånd så det finns en bra chans att man ska kunna studsa tillbaka på ett vinnande spår. Även om ynglingen Roberts har gjort det bra på topp så är det märkbart att man saknar Roofe som har varit en stor bidragande faktor till Leeds fina anfallsspel i säsongsinledningen. Han utgör ett helt annat hot och efter sin fina start så hoppas jag att han hittar tillbaka till sin fina form innan skadan. Förhoppningsvis är han tillbaka från skadan till nästa match, prognosen är att han är på gång och det är inte långt borta innan han är i spel igen.

Många lag som blandar och ger i årets Championship så det gäller verkligen att vinna mot lagen som på pappret har en sämre trupp. Det finns nog fler nivåer i detta Leeds under Bielsa och desto mer tid han får att jobba med laget ju mer borde man växa.

Får man även prata Skotsk fotboll här inne, kanske finns någon som följer ligan mer än mig? jag tittar bara på Rangers för jag är intresserad av vad Gerrard kan göra med Rangers.
Citera
2018-09-29, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
På reprisbilden som visades, var det tydligt att två spelare var offside.
Dock ingenting vi kan påverka i efterhand. Dömt är dömt.
Den enda som är intressant är dock Barkley.
Citera
2018-09-29, 16:09
Medlem
270215s avatar
Vad händer?
Poäng mot Chelsea förra helgen och nu en trea mot Manchester U.

https://minfil.com/ndIfnei0bd/fulltime_jpg
Citera
2018-09-29, 17:37
Avslutad
Manchester United måste Sparka Mourinho samt värva en vänsterback, två högeryttrar och en Mittback. Mina Drömvärvningar är Garerh Bale,Domenico Berardi,Alejandro Grimaldo,Maguire . Sedan en tränare som gillar 4-3-3
De Gea-Valencia, VNL,Maguire,Grimaldo-Pogba,Matic, Mata/Lingard-Bale,Lukaku, Sanchez

Bänk:Romero, Lingard/Mata, Shaw, Fred, Rashford ,Berardi, Bailly
Citera
2018-09-29, 20:23
Medlem
Före säsongen trodde jag att Manchester United skulle vinna PL. Nu tror jag att det blir Chelsea.
Citera
2018-09-29, 20:40
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TankoPerravald
Före säsongen trodde jag att Manchester United skulle vinna PL. Nu tror jag att det blir Chelsea.
Varför trodde du det?

Skönt att bortamatchen mot Chelsea är över. 1 poäng är godkänt. Vilket jävla mål.
4 mål på 7 matcher för sturre, super sub så här långt
Senast redigerad av torrenttobbe 2018-09-29 kl. 20:44.
Citera
2018-09-30, 11:11
Medlem
2-0 för Wolverhampton emot Soton blev det.Inte ofta jag prickar rätt med förhandstipset.
Eftersom topp sex alltmer liknar en topp fem denna säsong så tycker jag att klubben bör sikta på att nå en slutplacering om sexa-sjua.Sådan torde väl innebära någon sorts form av Europafotboll i normalfallet.

Vi ligger åtta för närvarande,en poäng efter Watford på sjätteplatsen,och tre bakom Gunners på femte.

Matchen emot soton kan man lätt glömma.Vi vinner väl ändå rättvist till slut tack vare en brilliant sista kvart..men efter 75 minuter spelade så bedömde jag matchen som helt jämn.Vi var åtminstone ett par hack från det spel vi tidigare visat upp denna säsong..och det är till stor del våra impact subs som vinner matchen åt oss till slut.Adama Traore är arkitekten bakom vårt första mål..och det är mycket glädjande att se den tidigare skadade Ivan Cavaleiro få näta i sin Premier League debut efter att ha varit på planen i endast två minuter.

Det är någon form av styrkebesked att kunna vinna matcher även om man inte spelar som bäst,och det tar vi med oss till Selhurst Park där Palace väntar på Lördag.

Rapporter från Portugal gör gällande att superagenten Mendes numera ser det som sin mission att hjälpa Wolves nå världsklass inom klubbfotboll.Ett par nyförvärv nästa sommar silly i klassen med Rui Patricio och Joao Moutinho och vi borde kunna konkurrera om en Champions League plats.
Pengar är som sagt inget problem.

Under tiden så njuter vi av vår nuvarande färd.Confidence is high.
Citera
2018-09-30, 13:04
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Vad tror ni om rafa i newcastle? Oddsen på att han blir förste tränare att få sparken borde vara ganska låga just nu. Inte för att jag tycker han borde det men som läget är med allt runt klubben, brist på bra nyförvärv, ashley osv. Det jag tror är emot rafa lite är att han är för försiktig. Håller inte med om att laget är championship klass, utan dem är bättre än tabellpositionen. Det finns kvalite i laget men rafa är för defensiv och försiktig i sin approach. Å andra sidan har dem ju ett väldigt tufft spelschema bakom sig. Och oavsett hur man united är för tillfället är det ändå tufft att åka till old trafford. Förlust där och jag tror rafa kan ryka redan till landslagsuppehållet, alternativt att han själv tröttnar och packar väskorna.

Måste också bara kommentera gårdagens toppmatch. Fick avnjuta den i repris då någon idiot valt att lägga juve napoli samtidigt och det är matcher man vill se i sin helhet. Och vilken match sen. Två riktigt bra lag. Bra målvaktsspel. Försvar. Anfall. Två vackra mål. Chelseas kombinationer och sturridge skott. Inget snack om att det är två titelaspiranter. Klopp. Sarri. Pep. Ja premier league må vara överhypad på grund av pengarna globalismen och intresset men när det kommer till sin tränaruppsättning är den överlägsen. Det enda som saknas är att united gör sig av med grottmannen mourinho och tar in typ zidane så ser det än finare ut.
Citera
2018-09-30, 14:17
Medlem
Jag är halv-ManU-fan och jag hoppas att Mourinho får två chanser till. Valencia och Newcastle . Om ManU vinner båda matcherna hålls han kvar. Mourinho är riktigt bra som tränare, sparka honom inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in