Daniel Sturridge har alltså spelat 24 PL-minuter och gjort två mål. Han har bara startat två matcher i år (Chelsea i cupen, och PSG i CL) och gjort mål i båda matcherna. Sturridge är tillbaka i sin 13/14-form, minst. I dagsläget känns han som en lite hetare bänkspelare än Jesus och Morata.
Liverpool har för första gången på ett tiotal år fått problem med att man har för många bra spelare som förtjänar en plats i elvan. Mittfältet håller inte samma högstanivå som Citys eller Chelseas mittfält, men bredden är löjligt fin. En eventuell skada på Van Dijk är enda rädslan, men han skiter fullständigt i det. Han spelade skadad mot Chelsea i helgen, och det märktes inte.
Bara jag som är taggad inför kvällens match? Bournemouth är ligans härligaste lag, men har tyvärr börjat inse verkligheten och tappat sitt flow. Samtidigt är Hodgson och Palace otroligt bra i år. De är på riktigt. Bournemouth är ganska stora favoriter ikväll, men jag håller inte med oddsen. Palace kommer sluta betydligt högre upp i tabellen än Bournemouth i år. 0-2/1-2?
Citat:
Ursprungligen postat av
TankoPerravald
Jag är halv-ManU-fan och jag hoppas att Mourinho får två chanser till. Valencia och Newcastle . Om ManU vinner båda matcherna hålls han kvar. Mourinho är riktigt bra som tränare, sparka honom inte.
Jag håller med. Om Mourinho får stanna kvar några veckor till kan jag också halvheja på United. Snälla Woodward, sparka inte Mourinho efter CL-förlusten och krysset mot Newcastle!