Liverpool ser riktigt bra ut i år. Bra att Alisson gjorde en tidig tabbe, nu lär han skippa arrogansen. Jag tycker att de ser bäst ut av alla lag.
Chelsea ser redan från början ut som en titelutmanare. Med en bra manager kommer det inte se sämre ut. Topp 3, minst!
City är City, och Guardiola sviker ingen. De lär vinna, men inte överlägset. Hur mycket påverkar De Bruyne-skadan i höst?
Arsenal ser svaga ut, men de kommer utan tvekan hota om CL-platserna till slut. Jag gissar på att de hamnar före United i tabellen.
Alla gnäller om att Spurs inte värvar någon. I mina ögon är det en fördel. En av världens bästa managers anser att han har truppen han behöver. Jätteplus!
United? Nej. Jag tar en tolkning så fort Mourinho sparkats. Under tiden kan vi andra njuta av deras fall. Undre halvan är närmare än topp 4.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lookalike
-.
Jag kan inte se Wolves hamna på undre halvan. Fin (men kortsiktig) satsning. Jota har inte hittat rätt, men Jimenez ser roligare ut. Kul inslag i PL!
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Så är Liverpool reservbetonat med Alisson, fabinho och Keita på planen? De var inte heller med förra året.
Nej, bara med City. Eller PSG. Eller Real. Hejar inte alla på dem? Tragiskt...