Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Du verkar tycka att Wolves satsning är mindre plastig och tragisk än de tidigare satsningarna de stora köpelagen gjort. Vari ligger skillnaden?
Kanske framförallt är du som fått mig att verkligen avsky allt med Wolves men du framstår som enormt enerverande med ditt snack om Wolves. Därmed hoppas jag att dem ryker.
Finns ingenting tragiskt med Manchester Citys eller Chelseas satsningar.Fråga vilket fan som helst till dem vad de föredrar,pengasatsning och titlar eller sjuttiotalets mediokra placeringar.
Det finns naturligtvis inget tragiskt med Wolves satsning heller.
Tro det eller ej,men vill man vara med i toppen i skrivande stund och framgent så krävs det stora pengar.
Det finns andra klubbar det är synd om,som till exempel WBA eller till exempel Blackburn i skrivande stund.Klubbar som inte har pengarna och således bara är utfyllnad och kommer så förbli till de eventuellt får tillgång till rejält kapital.
Vilken klubb håller du själv på?
Jag är Wolves sedan 1977,och då var vi på par med klubbar som Manchester City och Chelsea till exempel.
Ingen vill för övrigt ha tillbaka Liverpools totaldominans från 70 talet.
Hoppas är en sak,jag hoppas din klubb degraderas till League two..men du trodde ju Wolves skall åka ur.
Inte en janne,chump.