2019-05-01, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
som jag skrev GRATTIS! äntligen, för Liverpool fans, kan ni pusta ut med en premier League titel.

Kul att du är tillbaka igen!!! Nu när ditt kära City leder ligan.

Nu väntar vi bara på lite framsteg i CL också! "Europas" bästa lag borde väl då längre än till kvartsfinal!

Nu blir det inte så mycket domslut emot klubben nu när Var börjar gälla i PL från hösten.
Citera
2019-05-01, 12:54
Medlem
Till er Poolsupportrar, vilken titel hoppas ni mest på? CL eller PL?
Citera
2019-05-01, 12:56
Medlem
Vore ju jävligt fint om LP halkar på mållinjen i PL och i CL. Snacka om antiklimax. HAHA!
Citera
2019-05-01, 18:11
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Till er Poolsupportrar, vilken titel hoppas ni mest på? CL eller PL?
Är det en fråga om den ena eller andra är valet lätt. Den som just nu verkar svårast att vinna, PL.
Citera
2019-05-01, 18:56
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Är det en fråga om den ena eller andra är valet lätt. Den som just nu verkar svårast att vinna, PL.

Haha, skitsnack att det skulle vara svårare att vinna PL än CL.
Citera
2019-05-01, 19:15
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ska du håna får du väl åtminstone försöka ha lite finess och humor, det där är bara weird. Plus, skulle City tappa mot Leicester eller Brighton kommer du få äta upp det. Bitter pga CL-uttåget?

På tal om CL: spurs utan spets ikväll. För många skador, kunde inte hota Ajax särskilt mycket. För dubbelmötets skull hade det varit roligare om Kane, Son, Winks mfl hade varit tillgängliga. Lever ändå till returen, kan Spurs sätta ett mål tidigt är det helt öppet.

tror att du missförstår mig ganska brutalt. jag säger, på fullt allvar, att Liverpool vinner ligan. däremot åker ni ut mot Barcelona i CL.

och ja, jag är bitter över ett bittert uttåg ur CL där vi var bäst. men inte alltid bästa laget vinner. City hade, som alla kunde se, marginalerna emot sig. för den neutrala tittaren var det en fantastisk match, för Cityfans en mardröm. men någonstans där finns charmen med att titta på fotboll, man vet ju aldrig hur en match skall utveckla sig. därtill att spurs sedan efter flytet skall "do a spurs" är ingen överraskad över...

avslutningsvis ett uppriktigt GRATTIS till Er 1a premier League titel! det var väl 31 år sedan ni senast vann högsta ligan.
Citera
2019-05-01, 19:21
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Kul att du är tillbaka igen!!! Nu när ditt kära City leder ligan.

Nu väntar vi bara på lite framsteg i CL också! "Europas" bästa lag borde väl då längre än till kvartsfinal!

Nu blir det inte så mycket domslut emot klubben nu när Var börjar gälla i PL från hösten.

Tackar ödmjukast! alltid kul att känna ett stöd och uppskattning. Tack.

ja en utslagsturnering kan ju innebära att Madrid, ja båda klubbarna. samt Juve och City åker ur turneringen. och ser man till hela säsongen så får man nog säga att City varit topp 3. i mina ögon tillsammans med Barcelona samt Liverpool. skulle City vinna ligacupen, FA cupen samt premier league ja då är vi hästlängder före Liverpool som inte vinner någon titel alls.
Citera
2019-05-01, 19:53
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
tror att du missförstår mig ganska brutalt. jag säger, på fullt allvar, att Liverpool vinner ligan. däremot åker ni ut mot Barcelona i CL.

och ja, jag är bitter över ett bittert uttåg ur CL där vi var bäst. men inte alltid bästa laget vinner. City hade, som alla kunde se, marginalerna emot sig. för den neutrala tittaren var det en fantastisk match, för Cityfans en mardröm. men någonstans där finns charmen med att titta på fotboll, man vet ju aldrig hur en match skall utveckla sig. därtill att spurs sedan efter flytet skall "do a spurs" är ingen överraskad över...

avslutningsvis ett uppriktigt GRATTIS till Er 1a premier League titel! det var väl 31 år sedan ni senast vann högsta ligan.

Försöker du antijinxa inför ligaavslutningen eller?
Citera
2019-05-01, 19:55
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Försöker du antijinxa inför ligaavslutningen eller?

haha har läst en del psykologi...
Citera
2019-05-01, 20:28
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Haha, skitsnack att det skulle vara svårare att vinna PL än CL.
Missförstånd.

Menade i den situation Liverpool befinner sig i exakt just nu. Denna säsong. Osannolikt att City tappar poäng de två återstående matcherna. Vinner Barcelona kvällens match med ett par mål känns CL ungefär lika osannolikt men tills det eventuellt händer känns Liverpools chanser att vinna CL större. Klarare nu?
Citera
2019-05-01, 22:05
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Missförstånd.

Menade i den situation Liverpool befinner sig i exakt just nu. Denna säsong. Osannolikt att City tappar poäng de två återstående matcherna. Vinner Barcelona kvällens match med ett par mål känns CL ungefär lika osannolikt men tills det eventuellt händer känns Liverpools chanser att vinna CL större. Klarare nu?

Ok, men då är det märklig resonerat av en annan anledning. Varför skulle det spela roll vad som är svårast nu? Största titeln är störst. Men i Pools fall kan det iofs vara skönt att ha vunnit Premier League till slut.
Citera
2019-05-01, 22:15
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ok, men då är det märklig resonerat av en annan anledning. Varför skulle det spela roll vad som är svårast nu? Största titeln är störst. Men i Pools fall kan det iofs vara skönt att ha vunnit Premier League till slut.
Generellt är CL större, ja. Men lycka till att hitta en Liverpoolfan som inte prioriterar en ligatitel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in