Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Ska du håna får du väl åtminstone försöka ha lite finess och humor, det där är bara weird. Plus, skulle City tappa mot Leicester eller Brighton kommer du få äta upp det. Bitter pga CL-uttåget?
På tal om CL: spurs utan spets ikväll. För många skador, kunde inte hota Ajax särskilt mycket. För dubbelmötets skull hade det varit roligare om Kane, Son, Winks mfl hade varit tillgängliga. Lever ändå till returen, kan Spurs sätta ett mål tidigt är det helt öppet.
tror att du missförstår mig ganska brutalt. jag säger, på fullt allvar, att Liverpool vinner ligan. däremot åker ni ut mot Barcelona i CL.
och ja, jag är bitter över ett bittert uttåg ur CL där vi var bäst. men inte alltid bästa laget vinner. City hade, som alla kunde se, marginalerna emot sig. för den neutrala tittaren var det en fantastisk match, för Cityfans en mardröm. men någonstans där finns charmen med att titta på fotboll, man vet ju aldrig hur en match skall utveckla sig. därtill att spurs sedan efter flytet skall "do a spurs" är ingen överraskad över...
avslutningsvis ett uppriktigt GRATTIS till Er 1a premier League titel! det var väl 31 år sedan ni senast vann högsta ligan.