2020-04-06, 15:19
Medlem
Asynjans avatar
UV-lampa i stål har använts som mordvapen?
SD har en morbid humor och menar att alla utom han är inkompetenta? Han kan inte låta bli att fnissa i rättssalen för att han älskar att living on the edge? Därför har han hela tiden lämnat små ledtrådar till de tröga utredarna och varit dubbeltydig till polaren JG och andra på ren djävulskap?

Kan man gå in på polisstation med mördardojorna på fötterna så kan man smyga in information om vilket vapen använts.

SD njuter av spänning när han får smyga.

Vem loggade in på hans konto på geocaching.com igår?

Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
SD berättar att UV-ljus avslöjar vad som hänt i sängen...
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7449fa52-9024-41ad-9dfa-8ce16067fd3a.jpg

Kan du komma åt loggen via denna länk? https://coord.info/GLXJD4AD

Motell i Ljungan
Loggas 2 nov -18 när SD och HD var på FAD i Sundsvall
"Men vilken grej! Sällan har jag skrattat så som när det vi funnit lästes upp. En cacheövning med mycket humor. Älskar det! Gillade hela upplägget och svårighetsgraden. Det tog precis lagom mycket tid för att hela tiden vara kul, och det är en snygg avvägning (som givetvis beror på hur mycket tur mm besökarna har) Egentligen är platsen kanske itne så intressant, men det är alltid spännande att smyga omkring på lite förbjudna och bortglömda platser. Men CO har genom att använda humor, teknik och finess fått detta till ett minnesvärt resmål. Tack för cachen.

Fredag och avresedag. Startade vid 07 och sträckkörde i princip upp för att möta vänner på lunch på Pizza Hut. Försökte synka planer där och det blev lämpligast att jag satt kvar där och löste mystar, medan de övriga gick ut till virten på bron och FÖRSÖKTE se någon utsikt i diset och dimman. Sedan var vi igång och tog roliga mystar och labs fram till kvällens event. Nere på stan mötte man kända ansikten vart man vände sig, och det kändes som ett enda stort kramkalas stundtals. Efter eventet for vi till Ljungaverk och tog in på ett "fint"*motel. Under dagen kom det en del blöta uppifrån, men inte så pass att det påverkade humör och upplevleser. Framåt kvällen hade det torkat upp i luften och var enbart härligt, iaf fram till jag halkade till och skar upp ett finger ända in i leden. Fick avsluta kvällen med ett besök på Sundsvalls fina akutmottagning. Det var rätt fult i skadan, men läkaren var positiv och tyckte att allt var en fest. Han njöt av att visa syster SysterHax hur det fungerade när han drog i senor i fingret! Jag som är minst sagt ointresserad av att se blod fick be dem sluta leka och laga ihop istället. Så nu har man fyllt på stelkrampssprutan och fått en genomkörare med antibiotika.(Tack syster för att du iklädd leriga regnbyxor och fleecetröja assisterade under reparationen så vi slapp vänta in en ordinarie sköterska*)

Var uppåt Skellefteå under någon vecka i somras, och stannade i Sundsvall för kaninärenden en full dag. Medan barnen lekte med de hopande råttorna letade jag upp superfina cacher och stod helt plötsligt på Södra Bergets parkering (naturligtvis*Fredriks*fel). Kom på att det nog var här som, javisst! Här ska ju FAD vara! Loggade WA och fortsatte dagen, sommaren och hösten. När det så närmade sig synkade jag och SysterHax ihop lite planer och tog en tredagarstur norröver. Vi diskuterade lite löst med lite sköningar från Västmanland om att ses, och det som synkade bäst var att leka med lite olika folk vid olika tillfällen, totalt var det nog ett 20 tal vi sällskapde med under olika skeenden av helgen. Det jag tar med mig hem från resan är, förutom de sociala bitarna såklart, de häftiga platerna vi kom till på olika UE-cacher. Tog även hem några stygn i handen efter att ha försökt genomskåda tyska sabbotörer i ett bergrum i Ljungaverk, och så naturligtvis hela MEGA-upplevelsen. Som alltid passar labs olika i smaken hos olika cachare, men jag gillade dem generellt. Hoppas jag hade snababste tiden på den med RTK-GNSS. Fredagens kvällslabs fick vi slita med en del till en början eftersom vi inte uppfattat att man skulle börja med nummer 1*. Exakt hela söndagen gick åt för att komma hem, och vi blev många upplevelser rikare där med. Skönt med måndag sedan så man kunde vila upp sig. Vi ses i Lidköping!

UV-ljus avslöjar vad som hänt i sängen"
Citera
2020-04-06, 15:20
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Nja. Närhet, möjlighet, mentalitet, historik etc är väl så viktigt som motiv. Vem vet vad han fått för sig...

LW har inte slagit ihjäl sig själv. Nån måste ha gjort det. Det är inte rimligt att tro att ngn annan har gjort det. Det finns ingen annan där. Vem annars skulle det vara? LW är dessutom aldrig så jävlig mot nån annan...

Nja,,,vad han har fått för sig ska vål Åkl övertyga rätten om? .

Vad jag menar är att är man inte klok är det lätt att ryckas med i den primitiva lynchmobbens utomrättsliga domar. Vi har i demokratisk ordning stiftat lagar för att motverka agressiva folkmassor som styrde rättskipningen för länge sen. Medeltidens kvästa mobbar har nu fått luft iom, nytt medielandskap.

Ska man se något positivt med dom primitiva tilltagen är att ni inte är ute på gatorna och skränar med högafflar & påkar utan håller er i tråden.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-04-06 kl. 15:23.
Citera
2020-04-06, 15:25
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Närhet, historik och relationsproblematik är inte riktigt tillräckligt ...
I så fall han man lika gärna misstänka HD också.
Vem vet egentligen vad någon kan ha känt länge och lurat på i tysthet-
platsen för brottet är förbryllande. Om någon vill sätta dit SD är det ju
listigt att begå mordet i anslutning till LW:s och SD:s bostäder.

Om det är SD, kan han ha resonerat att just att hon hittades nära bostaden
borde göra det för långsökt att misstänka honom.
Det är i vilket fall häpnadsväckande att begå ett sådant brott i anslutning
till ganska tätbebyggt bostadsområde!
Den mördaren måste varit antingen helt förryckt eller påverkad av något.
Klurigt värre.

Det senare är sant. Tyder på en störd typ med risktagande o ”handlingskraft” på sin agenda. Det går trots allt nånstans direkt hand i hand med hans försök att själv uppfinna ”rimligt tvivel” på platsen dagarna innan. Med blandad framgång... Vad gör han där, och med att ringa larmtjänst, när han är beväpnad med sin strålpistol?

Det är också sant att HD kunnat vara (tempus: dåtid) en möjlig GM sett till motiv. Men, den knuten har ju hiding löst. Inget är filosofiskt sett det ena eller det andra utanför vår erfarenhet, utan kvar eller inte kvar att reda ut... Hiding har rett ut. Vi är här och nu. Slutplädering tis-ons. Saker är inte ”skulle kunna vara”, eller ”likaväl” utan saker är det de är nu, dvs utredda. Eller strax, eller försåvitt det gått. Det är inte vår sak att föregripa, förvisso.

I skuldavgörandet nu ingår ju förstås också indicier som framkommit allteftersom arbetet fortskridit. Lögner, märkligt beteende, utpekanden eller inte utpekanden, döljande, ändrade historier, nervositet, kontraindikativa uttalanden för en oskyldig. När HD avförts rinner skiten i en riktning och i en riktning endast.

Rättegången började samma dag som LW försvann. Nu är det blott slutakt.

Jag skulle säga att allt utom BP o tillhygge väger j-t tungt. Därtill då så är det ju antagbart att MGM kan ha ansett sig ha planerat för att undvika direkt utpekande via spår på elelr från BP, så det gjorde kanske inte så mycket att kroppen låg o drällde i tre-fyra dar...
Citera
2020-04-06, 15:30
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Ska hen ha cred för att ha försett polisen med de (felaktiga) uppgifter SD vill få fram?
Du tror väl ändå inte att SD har berättat sanningen för EGT?

Eftersom polisen redan tidigt vetat att SD slirar på sanningen, har de nog förstått vem de har att göra med.

Jag tänker att man i förhör berättar det som SD har sagt, till skillnad från det man själv har sett eller hört. Och utredningen har att jämför det de får ut från förhören med de bevis de har.

Att SD serverat osanna historier till sina vänner ligger honom mer till last än tvärtom.
Se bara vad HDs "blodiga akrobatsex" har landat i. Även den historia som SD serverar sin vän KN, verkar ju KN bli fundersam över. Varför lämnar inte SD sina skor till utredningen funderar KN. Det finns flera som reagerar på SDs beteende och berättelser. Det gagnar honom inte, utan tvärtom.
Citera
2020-04-06, 15:30
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det senare är sant. Tyder på en störd typ med risktagande o ”handlingskraft” på sin agenda. Det går trots allt nånstans direkt hand i hand med hans försök att själv uppfinna ”rimligt tvivel” på platsen dagarna innan. Med blandad framgång... Vad gör han där, och med att ringa larmtjänst, när han är beväpnad med sin strålpistol?

Det är också sant att HD kunnat vara (tempus: dåtid) en möjlig GM sett till motiv. Men, den knuten har ju hiding löst. Inget är filosofiskt sett det ena eller det andra utanför vår erfarenhet, utan kvar eller inte kvar att reda ut... Hiding har rett ut. Vi är här och nu. Slutplädering tis-ons. Saker är inte ”skulle kunna vara”, eller ”likaväl” utan saker är det de är nu, dvs utredda. Eller strax, eller försåvitt det gått. Det är inte vår sak att föregripa, förvisso.

I skuldavgörandet nu ingår ju förstås också indicier som framkommit allteftersom arbetet fortskridit. Lögner, märkligt beteende, utpekanden eller inte utpekanden, döljande, ändrade historier, nervositet, kontraindikativa uttalanden för en oskyldig. När HD avförts rinner skiten i en riktning och i en riktning endast.

Rättegången började samma dag som LW försvann. Nu är det blott slutakt.

Jag skulle säga att allt utom BP o tillhygge väger j-t tungt. Därtill då så är det ju antagbart att MGM kan ha ansett sig ha planerat för att undvika direkt utpekande via spår på elelr från BP, så det gjorde kanske inte så mycket att kroppen låg o drällde i tre-fyra dar...
Det är väl just det här resonemanget tingsrätten nu skall försöka formulera på ett begripligt sätt i domskälen. Någon skrev att det här skulle kunna ta två veckor, men jag tvivlar på att det räcker.
Senast redigerad av Draifos 2020-04-06 kl. 15:34.
Citera
2020-04-06, 15:41
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asynjan
UV-lampa i stål har använts som mordvapen?
SD har en morbid humor och menar att alla utom han är inkompetenta? Han kan inte låta bli att fnissa i rättssalen för att han älskar att living on the edge? Därför har han hela tiden lämnat små ledtrådar till de tröga utredarna och varit dubbeltydig till polaren JG och andra på ren djävulskap?

Kan man gå in på polisstation med mördardojorna på fötterna så kan man smyga in information om vilket vapen använts.

SD njuter av spänning när han får smyga.

Vem loggade in på hans konto på geocaching.com igår?

Mycket intressant. Det mest intressanta på länge

UV-ljus avslöjar vad som hänt i sängen

Säng, bädd, örtesäng, blomstersäng, dödsbädd...

Vem vet..fast jag slulle inye bli förvånad...Yoda älskar ju
gåtor.

Taktiska UV-lampor:
https://www.valostore.se/produkter/handbelysning/uv_ficklampor/
Citera
2020-04-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Samtidigt tycker jag man ska tänka på tidsdesperationen som SD visar. Planen att mörda LW 11/5 misslyckas men han försöker igen inom ett par dagar. Jag tror han hade gjort det till en fix ide att LW måste mördas innan USA-resan med HD då de skulle finna varandra igen. Ett drömscenario för SD att få HD för sig själv utom räckhåll för vänner och familj, med sin övertro på sig själv hade han nog målat upp bilder för sig själv där han utan problem skulle kunna övertyga HD att återvända. Men LW måste dö innan dess. LW var den ansvarige för otrohetsaffären och detta var inte bara något som han hade försökt att manipulera HD till att känna, om man förstår hur narcissister/psykopater tänker så förstår man att det även var vad han själv tyckte till 100%. Dessa människor kan aldrig ta ansvar för ett misslyckande, det finns alltid någon annan att skylla på. Hans ursprungsplan var som det ser ut att det skulle vara ungdomar ute på helgnatt, antagligen berusade/narkotikapåverkade, som hade lurat LW i ett bakhåll. Inte särskilt logiskt men logiskt nog för SD. På en måndagskväll ser det ännu märkligare ut med random överfall men han hade nu ett snävt tidsfönster. Narcissister har väldiga problem med självkritik och misslyckas ofta på grund av samma misstag: övertro på sig själv och underskattning av andra människors förmågor och problems svårigheter. Men du kan ju självklart ha rätt eller så är det en blandning av motivbilder. Själv tror jag att USA-resan var den akuta faktorn som fick honom att agera trots mötet med polis några dagar tidigare. Jag tycker det mesta tyder på att HD var den han ville ha och leva med, inte LW. Jag tycker det framgår ganska klart.

Han ville ha det som det hade varit. Sen lämnas han av både HD och LW. Klart han blev rosenrasande ursinnig. Allt var Lenas fel. Att han själv hade gjort det största felet - sånt föresvävade honom inte.
Citera
2020-04-06, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan

Vad jag menar är att är man inte klok är det lätt att ryckas med i den primitiva lynchmobbens utomrättsliga domar. Vi har i demokratisk ordning stiftat lagar för att motverka agressiva folkmassor som styrde rättskipningen för länge sen. Medeltidens kvästa mobbar har nu fått luft iom, nytt medielandskap.

Ska man se något positivt med dom primitiva tilltagen är att ni inte är ute på gatorna och skränar med högafflar & påkar utan håller er i tråden.
Vi kan förenkla det lite så att t o m du förstår: om åklagaren inte varit övertygad om fällande dom så hade hon inte väckt åtal. Och dessutom: om hon anser att bevisningen/indicierna är tillräckliga så har hon åtalsplikt. Så enkelt och så svårt. Vi kan bara vänta och se om det räcker.
Citera
2020-04-06, 15:42
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Läskigt är det men inte så smart som jag ser det. Man kan föreställa sig hur han bearbetat HD, LW, barnen och andra i hans närhet på liknande sätt under lång tid. Blir nog en nötande effekt som är svår att föreställa sig. Men när han försöker med samma taktik på ytligare vänner, bekanta och till och med poliser blir resultatet ofta det motsatta. Under lyckade år av manipulation har han byggt upp en bild av sig själv som mästermanipulatör men de offer som underkastat sig är handplockade, till viss del kanske undermedvetet, vekare människotyper. HD: vek, JG: vek, LW: inte lika vek men lämplig pga sin bakgrund som övergivet barn osv, barnen: bearbetade hela livet men här syns problem när de växer upp och utvecklas mentalt. Alla dessa år av lyckade manipulationer får honom att tro att han är gudabenådad på området och väldigt intelligent, klart över medel. Men sanningen verkar säga: medelmåtta. För många kan dessa narcissister framstå som smarta av en enkel anledning: de lägger väldigt mycket tid och energi på att framstå som smarta. Mycket mer än en normalare människa.I stort sett all spontanitet är falsk. I fantasivärlden har de redan diskuterat det som ni diskuterar hundratals gånger. De läser på sina expertområden och styr in ämnet på dessa. När det diskuteras saker som de inte bemästrar sitter de tysta och/eller försöker byta ämne med slipade taktiker.

Tillägg: Passar på att tacka dig notknäpparen för allt intressant du bidragit till i tråden

Mycket bra inlägg. Angående sina vänner så pratar dom ju till slut med polisen, visar ju bara på hur obevandrad han är i brottets bana så att säga. Han pratar ju oavbrutet om detaljer på telefon som är avlyssnad och han verkar tro att han är ubermänniska.

Han verkar inte speciellt smart enligt mig, kanske att han har en släng asperger el liknande men då är man inte "streetsmart" utan bra på en eller två specifika saker som du säger. Han kanske är intelligent men han hade blivit bortdribblad av majoriteten av dagens kriminella, krävs mer än att kunna 700 decimaler av talet pi för att anses smart.
Citera
2020-04-06, 15:48
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Nej, du missförstår mig lite..

1. Det fanns i princip egentligen inte utrymme för att de två verkligen skulle ha träffats under vare sig fredagen eller lördagen (förrän på natten på lördagen) om man ska utgå från hans utsago att hon kom dit på förmiddagen. LW är väldigt upptagen med chattar på fm fram till hon åker till Krämaren på fredagen.
På lördagen chattar hon mycket, åker till ica maxi och köper tårta, sedan till Biltema och sedan födelsedagskalas för A*ron hemma hos Uffe på eftermiddagen.
På övervakningskameran på stadium hade hon svarta träningstights och linne på sig den fredagen, vilket är efter rehab.

SD är upptagen på fredag fm med att chatta med HD, googla, svara jobbmail osv. Han lämnar kontoret en kort stund 12:07 och är tillbaka 12:14.
Han har en slags lucka runt lunch mellan 12:35 / 12:48 / 13:23.
Som sagt, i förhör säger han att LW kom upp på förmiddagen men då satt LW och chattade.
På fm är även SD i aktivitet så att dom skulle ha sex samtidigt som han chattade med HD osv känns väl inte så troligt. Men vad hon gör mellan ca halv ett till halv två, vet jag inte.

Lena
12:23 Åker Lw ner till Krämaren
13:30 cyklar hon till rehab

15:10 cyklar från rehab till Krämaren
15:32 Syns på övervakningsfilm på stadium
Köper hantlar
15:57 cyklar hon hemåt
16:12 kommer hon hem, chattar osv och lämnar inte bostaden förrän 22:41
22.02-22.41 är en liten lucka, men kollar man på SD den tiden så messar han frekvent med olika personer på Facebook den här tiden
22:41 lämnar bostaden. Då ringer hon några gånger till J*örgen och chattar med J*immy och R*oger medan hon befinner sig i vivallaskogen, vivallaringen, vivallaskolan och Fågelbärsgatan på väg hemåt.
23:08 är hon hemma igen
samtal och chatt fram till klockan 00:07 när hon går ut längs Fågelbärsvägen "hallå hallå hallå"
00:15 är hon hemma igen
ingen aktivitet fram till 01:33
01:33 bild på strumphållare
01:27 samtal med J*örgen i 38 min

Stefan:
12:35 forcerar SD dörren men går inte ut från kontoret
(här skulle man ju kunna tänka sig att han i så fall släppte in LW)
12:48
webbhistorik: elektroniska fakturor, wheels4fun, Sveriges radio
13:23 microsoft blockindex
13:25 fyndiq
13:27 kinashopping

LW kom förvisso ner till centrum runt 12:30 och åkte till rehab 13:30.
Men om han släppte in LW 12:35, så öppnades inte dörren igen förrän 16:10 då han larmar kontoret och går hem?
Vart har han släppt ut henne i så fall?
Fanns det bakdörrar som gick att öppna utan att det registrerades? I så fall är det ju möjligt att hon var där.

16:10 larmar han kontoret.
Det han "gissar" i förhör (att han slutade jobbet 14 eller till och med kanske 18 den dagen får en ju att undra vad han egentligen hade för sig direkt efter jobbet? Oavsett vilken tid han nu slutade.)
16:23 sms med T*omas på Industritornet om att komma in på hans bygge sent på kvällen och om det är larmat.
Konversationen pågår fram till 16:49.
16:56 Mess med HD
17:09 mess med T*hea om nånting som han hittat i hallen.
Lite mess med J*ani
17:26 gym utomhus
messar med olika personer nästan varje minut fram till 17:32
17:32 Lost city gym torr
Fram till 17:56 körs nån synkronisering via google drive
17:56 Lost City gym blöt
17:57 HD messar "Längtar till tisdag"
17:58 SD skickar nån bild till henne
17:59-18:23 GOOGLEMAPS GSM MCC: 240 MNC:1 (kan inte ett skit om sånt här, men skriver ändå)
18:18 messar med olika personer nästan varje minut fram till klockan 18:33
18:33 skriver han till dottern "Hoppisarna hälsade nattis"
18:41 messar till A*ndreas att han ska hänga en maskin och att han sen ska komma över
gruppchattar, messar och googlar frekvent och tätt fram till 21:09
21:09 - 21:31 är det bara mastuppkoppling Varberga N,0, Ö Hjärsta N,0, Vivalla TM SV, 240
21:32 samtal som varar i nio minuter (okänt nummer när man söker på det)
Fram till ca 22 så verkar det som att han är och kollar om det är översvämning hos S*ören.
Sen är det Facebook-aktiviteter, mess och chattar fram till 22:29, då ska han lägga luren på laddning enligt mess till J*ani och gå ner i källaren. Men det sker nån form av aktivitet på google (Chrome cache records) fram till 22:54.
Nu hoppar jag..
Efter samtalen med polisen sker nån inloggning till mailen med verifieringskoder.
Och bilden med strumphållare kl 01.33 från LW syns inte i hans logg. Då loggas mess mellan honom och J*ani

Sen orkar jag inte forska vidare...

Väldigt synd att passage ut från gymmet inte registreras..

På MÅNDAGEN hade hon kjolen på sig (syns på övervakningsbilderna hos polisen senare på em).
Men som du skriver: Hon kan ha haft på sig den på fredagen och haft ombyte med sig.

Har kollat på LW's chattar på lördagen och jag har kollat på vad SD sysslat med i hans mobil och de är upptagna på olika håll under den dagen fram till natten.

För har SD planerat detta, så bör han rimligen inte velat träffa henne i närtid så att hans DNA kan bindas till henne eller att bli sedd ihop med henne för att hävda senare att de hade brutit sin sexuella kontakt för en tid sedan??? Men nu fick han ändra berättelsen och blanda in blödningarna eftersom dom kom honom på spåren i tidig fas. Han räknade nog inte med det - han skulle ju vara i USA. Att dom har haft kontakt via meddelanden osv är en annan sak.

Med "skyddskläder" menar jag inte någon form av rymddräkt. Jag tänker på tex en skaljacka (så att han inte få rivmärken osv på armarna) och byxor som han sällan eller aldrig använder och som han slängt. Ingen skulle reagera på att kläderna var borta.
Vanliga fritidsplagg som inte upplevs som minsta konstiga, men ändå kläder som hindrar att hans DNA kan bindas till LW och brottsplatsen om LW skulle börja rivas eller bitas osv.

Jadu… jag vet inte...… En gåta..... Jag tänker säkert helt galet..
Och om man nu kan mixtra med tidsuppgifterna och aktiviteter mm så gör ju tidslinjen ännu svårare att tyda. Visste inte att det kunde göras utan att lämna viss typ av spår (tänker på strumpbilden).
Och de verkar ha nån slags superkraft gällande att göra flera saker samtidigt: SMS:a, cykla, jobba, leva familjeliv på en och samma gång..så...

jaja.... långt inlägg..

Jag lovar att jag ska läsa inlägget mycket nog ikväll. Du har ett mycket bra detaljsinne, så det ska bli intressant att dyka ner i detta.

Såg du min länk?
https://www.flashback.org/sp70736533

Där ser man att det finns en lucka i hennes konversatation då L*ena anländer till Krämaren 12.33 till 13:33 då hon har ett samtal med E*ster.
!2:35 öppnar SD dörren på jobbet, men går ej ut. Han har däremot några grejor som han gör på sin dator (tror jag det var). Men en snabbis skulle de nog hinna.

Som sagt, jag återkommer vid senare tillfälle.
Citera
2020-04-06, 15:48
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan

Åklagaren ska väl visa att och hur MGM måste vara mördaren. Det där vet ni mycket bättre än jag.

Jag kanske inte riktigt delar din rätts- o medieanalys... men det är sant att rättsordningen i en djupare bemärkelse i praktiken tar ett tag för många att fullt ta till sig. Det finns en del aspekter på det. Det är i sin ordning.

Liknande gäller partikulariteterna i det enskilda fallet. Beroende på ditt o datt. Men en rättvisa som inte är rättvis tror jag inte vore mödan värd... Vi fortsätter. Vi börjar om. Vad kan vi göra?
Citera
2020-04-06, 15:52
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag lovar att jag ska läsa inlägget mycket nog ikväll. Du har ett mycket bra detaljsinne, så det ska bli intressant att dyka ner i detta.

Såg du min länk?
https://www.flashback.org/sp70736533

Där ser man att det finns en lucka i hennes konversatation då L*ena anländer till Krämaren 12.33 till 13:33 då hon har ett samtal med E*ster.
!2:35 öppnar SD dörren på jobbet, men går ej ut. Han har däremot några grejor som han gör på sin dator (tror jag det var). Men en snabbis skulle de nog hinna.

Som sagt, jag återkommer vid senare tillfälle.

Ett snabbt inlägg till er - det var ju så att det var SD som var ansvarig för loggning av in och ut passering genom dörrarna på jobb vill jag minnas så utpasseringen av LW kan han ha raderat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in