2018-05-28, 00:02
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Du glömde "tjejtjusare". Det är såå typiskt dig att inte klara att vara objektiv utan att omedelbart hänfalla åt Demonologi. När du klagar på "Folkmördaren Stalin" är det bara ett bevis på att du tillber den kulturmarxistiska Offerkulturen. Du älskar helt enkelt din offerkofta, mer än att vara smart.

Själv känner jag ett stoiskt lugn inför att en folkhövding som Stalin kommer tillbaka och med ett leende mördar 100 miljoner av "de bästa" i Sverige (politiker, journalister, präster, genusvetare etc) till förmån för alla outbildade lågpannade brottsbelastade halvfinska SD-nazister och deras lebensraum grundat på hundar, ungar och hembryggt äppelvin.

Det är ifrån Stalins sista tal som du kopierat dina Kommunistiska åsikter ifrån. Stalin är kritisk till att "Freedom of the person" i Väst bara ges till folk med mycket pengar, medan alla andra betraktas som naturresurser.
https://www.youtube.com/watch?v=3nMDjKtTigQ

Försök inte låtsas som att du inte kopierat dina åsikter härifrån.

Jag undrar om inte dina sista kretsar brunnit nu i din autistskalle. Först anklagade du mig för att vara liberal och sen gick du över till kommunist.

Det är två saker som länge varit uppenbara för mig. 1. Du är en kommunistinfiltratör vars uppgift varit att försöka kapa och förstöra NS. 2. Du har misslyckats. Och du, att hylla Stalin i nationella kretsar är verkligen inte vidare smart. Även om jag skulle bortse från Stalins personliga egenskaper, vilket inte är helt lätt, så ser jag honom som arketypen för en dålig ledare. I en konkurrensutsatt miljö som exempelvis VD hade han fått sparken på fem röda.

Jag har aldrig hört ett tal av Stalin förövrigt och kommer ej heller att göra.

Ville du inte diskutera mina insaxade klipp från Sions Vises Protokoll i den här tråden heller? Så förvånande. Not.
Citera
2018-05-30, 19:14
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Hur ser du på att 84% av svenskarna är förståndshandinappade? (iq under 115)

Jag ser på det på så sätt, att jag ifrågasätter dina kunskaper i statistik. Är du medveten om att iq är en normalfördelning med medelvärdet 100? Det innebär att femtio procent alltid ligger under iq 100 och andra delen över. Ligger man över 100 så är man förstås inte underbegåvad. Är du verkligen så svag i matte...
Citera
2018-05-30, 19:23
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Jag ser på det på så sätt, att jag ifrågasätter dina kunskaper i statistik. Är du medveten om att iq är en normalfördelning med medelvärdet 100?
Fördelningen är (2pi)^(-1/2)e^(-g²/2)
Citat:
Det innebär att femtio procent alltid ligger under iq 100 och andra delen över. Ligger man över 100 så är man förstås inte underbegåvad.
Jo folk med iq 100 är absolut förståndshandikappade, detta är en av orsakerna till att demokrati inte fungerar.
Citera
2018-05-30, 19:40
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Fördelningen är (2pi)^(-1/2)e^(-g²/2)

Jo folk med iq 100 är absolut förståndshandikappade, detta är en av orsakerna till att demokrati inte fungerar.

Det är formeln för normalfördelningen. Vad är det med den? Den lärde jag mig redan på a kursen i statistik. Kan du räkna med och förstå den centrala gränsvärdessatsen, så hade jag blivit imponerad. Själv har jag studerat statistik på avancerad nivå. Överhuvudtaget kunde jag inte hålla mig för skratt, när du påstod att du hade en iq på 140, och hänvisade till dina färdigheter som pokerspelare. Jag hade i min enfald trott att du skulle backa upp det med akademiska meriter men tji fick jag.

Plötsligt sänkte du gränsen till 100 i iq för underbegåvning. Var du fel ute i ditt förra inlägg...
Citera
2018-05-30, 20:04
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Jag hade i min enfald trott att du skulle backa upp det med akademiska meriter men tji fick jag.
Citat:
Plötsligt sänkte du gränsen till 100 i iq för underbegåvning. Var du fel ute i ditt förra inlägg...
Jag skrev inget om de med iq 110, de är också förståndshandikappade men inte lika allvarligt.

Om något så var det får lågt satt, man är gansksallvarligt handikappad även med iq 130.

Vi behöver helt klart höja snitt-intelligensen på något sätt, exakt hur kan diskuteras.
Citera
2018-05-30, 20:16
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Har inte läst någon kurs i statistik men kan det hyffsat ändå. Det som räknas är hur väl man kan tillämpa sina kunskaper

Vi behöver helt klart höja snitt-intelligensen på något sätt, exakt hur kan diskuteras.

Det har du rätt i. Jag är mer av en teoretiker än att kunna kunna tillämpa det i poker. Kanske är det som ska räknas?

Vi får höja intelligensen genom lebensborn. Kanske kan ett sådant praktexemplar som dig kunna anmäla sig för avel av den nya övermänniskan...
Citera
2018-05-30, 20:37
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Det har du rätt i. Jag är mer av en teoretiker än att kunna kunna tillämpa det i poker. Kanske är det som ska räknas?
Att inte kunna tillämpa teoretiska kunskaper är typiskt för folk med låg intelligens, jag kan skicka testet jag gjorde innan i PM så kan vi jämföra.

Citat:
Vi får höja intelligensen genom lebensborn. Kanske kan ett sådant praktexemplar som dig kunna anmäla sig för avel av den nya övermänniskan...
Jag har en del kassa gener också så det bästa hade varit om jag mha genteknik hade kunnat slippa sprida det dåliga vidare istället för att förlita mig på tur.
Citera
2018-05-30, 22:36
Medlem
gojens avatar
Citat:
Jag har examen i matte. IQ 140 är för övrigt ganska mediokert (fick exakt 140 på senaste online testet, vet ej om det var korrekt normerat).

Har inte läst någon kurs i statistik men kan det hyffsat ändå. Det som räknas är hur väl man kan tillämpa sina kunskaper (något du failade på då du inte förstod att +300BB inte är statistiskt signifikant i poker).
IQ 140 är ganska lågt. Resultatet du fick på testet stämmer nog.
Citat:
Jag har en del kassa gener också så det bästa hade varit om jag mha genteknik hade kunnat slippa sprida det dåliga vidare istället för att förlita mig på tur.
Den uppfattningen får man inte bara när man ser dig, utan även hur du uppför dig. Jag är ganska övertygad om att de flesta här redan känner till att du har dåliga gener.
Citera
2018-05-31, 23:35
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jag undrar om inte dina sista kretsar brunnit nu i din autistskalle. Först anklagade du mig för att vara liberal och sen gick du över till kommunist.

Det är två saker som länge varit uppenbara för mig. 1. Du är en kommunistinfiltratör vars uppgift varit att försöka kapa och förstöra NS. 2. Du har misslyckats. Och du, att hylla Stalin i nationella kretsar är verkligen inte vidare smart. Även om jag skulle bortse från Stalins personliga egenskaper, vilket inte är helt lätt, så ser jag honom som arketypen för en dålig ledare. I en konkurrensutsatt miljö som exempelvis VD hade han fått sparken på fem röda.

Jag har aldrig hört ett tal av Stalin förövrigt och kommer ej heller att göra.

Ville du inte diskutera mina insaxade klipp från Sions Vises Protokoll i den här tråden heller? Så förvånande. Not.
Du är främst en foliehatt som tror att din fantasi skapar verkligheten. Dina insaxade klipp från Sions Vises protokoll bevisar att du inte lever i den riktiga verkligheten, utan att du fantiserar ihop samband som andra inte ser.

Först ber du om källa och sedan när du får det låtsas du att du vägrar titta på den. Men källan bevisar att du hämtat din politik från Stalinismen.

Här: https://www.youtube.com/watch?v=3nMDjKtTigQ

Stalin säger precis som du, och det är knappast Stalin som klippt och klistrat från dina åsikter. Så du måste ha kopierat från Stalin.

Att Stalin är så populär och du är så impopulär är ju inte mitt fel. Uppenbarligen är det något du gör fel. Och du lär inte bli mer poppis av att sno Stalins politiska idéer samtidigt som du Demoniserar honom.
Citera
2018-06-01, 10:33
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Du är främst en foliehatt som tror att din fantasi skapar verkligheten. Dina insaxade klipp från Sions Vises protokoll bevisar att du inte lever i den riktiga verkligheten, utan att du fantiserar ihop samband som andra inte ser.

Först ber du om källa och sedan när du får det låtsas du att du vägrar titta på den. Men källan bevisar att du hämtat din politik från Stalinismen.

Här: https://www.youtube.com/watch?v=3nMDjKtTigQ

Stalin säger precis som du, och det är knappast Stalin som klippt och klistrat från dina åsikter. Så du måste ha kopierat från Stalin.

Att Stalin är så populär och du är så impopulär är ju inte mitt fel. Uppenbarligen är det något du gör fel. Och du lär inte bli mer poppis av att sno Stalins politiska idéer samtidigt som du Demoniserar honom.

Din juderetorik är lika underhållande som avslöjande. Särskilt som du betecknar kvantfysiker som ”jesuitiska konspiratörer”.

Vad hände med din liberalanklagelse? Bestämde du dig istället för att gå ”all in” i judetaktiken att anklaga motståndare för det du själv är? Och Sions Vises Protokoll kommer du ju aldrig att vilja debattera med mig. Eller hur?

Ja, satan så populär han var Stalin. Mannen som lyckades mygla till sig makten när Lenin dog och Trotski blev sjuk. Du får berätta någon gång vad det är för kvaliteter du ser hos ”frihetshjälten” Stalin. Och kanske bifoga lite bilder på dina idolporträtt av honom.
Citera
2018-06-03, 23:40
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Din juderetorik är lika underhållande som avslöjande. Särskilt som du betecknar kvantfysiker som ”jesuitiska konspiratörer”.

Vad hände med din liberalanklagelse? Bestämde du dig istället för att gå ”all in” i judetaktiken att anklaga motståndare för det du själv är? Och Sions Vises Protokoll kommer du ju aldrig att vilja debattera med mig. Eller hur?

Ja, satan så populär han var Stalin. Mannen som lyckades mygla till sig makten när Lenin dog och Trotski blev sjuk. Du får berätta någon gång vad det är för kvaliteter du ser hos ”frihetshjälten” Stalin. Och kanske bifoga lite bilder på dina idolporträtt av honom.
Hallå, din känslostyrda borderlinestörning gjorde just att du missade att nämna något om trådens ämne!

Fakta och On topic är att du kopierat "din" "nationella" "frihets-strategi" från Stalins tal:

Nu behöver den inte vara fel bara därför, men om vi ska kopiera våra strategier från Bolsjevikerna så finns det andra metoder som borde ligga närmare hjärtat. Exempelvis metoden att kalla alla våra offensiva attacker och framflyttandet av våra positioner för "självförsvar".

Citat:
"The revolution masked its actions in attack under the cloak of defence in order to draw the irresolute, vacillating elements into its orbit."
-Stalin, Trotskyism or Leninism, 1924
http://www.marx2mao.com/Stalin/TL24.html

Tror att detta är precis vad som behövs för att driva de problemdrivna småborgare som kallar sig svenskar in i den radikala rörelsens mjuka barm.

Dessutom har ju metoden redan tvättats ren av den reaktionära fascisthögern (genom autodefensas) så den är ännu en kastad mumsbit redo att villigt slukas av den på eget tänkande och förstånd uthungrade nationella rörelsen.
Citera
2018-06-04, 11:38
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Hallå, din känslostyrda borderlinestörning gjorde just att du missade att nämna något om trådens ämne!

Fakta och On topic är att du kopierat "din" "nationella" "frihets-strategi" från Stalins tal:

Nu behöver den inte vara fel bara därför, men om vi ska kopiera våra strategier från Bolsjevikerna så finns det andra metoder som borde ligga närmare hjärtat. Exempelvis metoden att kalla alla våra offensiva attacker och framflyttandet av våra positioner för "självförsvar".

-Stalin, Trotskyism or Leninism, 1924
http://www.marx2mao.com/Stalin/TL24.html

Tror att detta är precis vad som behövs för att driva de problemdrivna småborgare som kallar sig svenskar in i den radikala rörelsens mjuka barm.

Dessutom har ju metoden redan tvättats ren av den reaktionära fascisthögern (genom autodefensas) så den är ännu en kastad mumsbit redo att villigt slukas av den på eget tänkande och förstånd uthungrade nationella rörelsen.

Din gedigna Aspergerdiagnos missade att jag aldrig hört ett tal av Stalin och ej heller avser att göra. Den projicerande juderetorik du kör på är gammal som gatan och genomskådad för länge sen förövrigt. Det finns hundratals historiska personligheter som tagit upp frihetstemat. Ingen förknippar Stalin med frihet utan raka motsatsen. Sen att han var en bakslug lögnare som försökte narras är en annan sak.

Eftersom tråden handlar om frihet så är lömsk kommunisttaktik OT. Jag föredrar i så fall att ta en diskussion om hur den falska liberala friheten är tänkt att kratta manegen för världskommunismen. Såsom din husse uttryckt det i Sions Vises Protokoll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in