Citat:
Du glömde "tjejtjusare". Det är såå typiskt dig att inte klara att vara objektiv utan att omedelbart hänfalla åt Demonologi. När du klagar på "Folkmördaren Stalin" är det bara ett bevis på att du tillber den kulturmarxistiska Offerkulturen. Du älskar helt enkelt din offerkofta, mer än att vara smart.
Själv känner jag ett stoiskt lugn inför att en folkhövding som Stalin kommer tillbaka och med ett leende mördar 100 miljoner av "de bästa" i Sverige (politiker, journalister, präster, genusvetare etc) till förmån för alla outbildade lågpannade brottsbelastade halvfinska SD-nazister och deras lebensraum grundat på hundar, ungar och hembryggt äppelvin.
Det är ifrån Stalins sista tal som du kopierat dina Kommunistiska åsikter ifrån. Stalin är kritisk till att "Freedom of the person" i Väst bara ges till folk med mycket pengar, medan alla andra betraktas som naturresurser.
https://www.youtube.com/watch?v=3nMDjKtTigQ
Försök inte låtsas som att du inte kopierat dina åsikter härifrån.
Själv känner jag ett stoiskt lugn inför att en folkhövding som Stalin kommer tillbaka och med ett leende mördar 100 miljoner av "de bästa" i Sverige (politiker, journalister, präster, genusvetare etc) till förmån för alla outbildade lågpannade brottsbelastade halvfinska SD-nazister och deras lebensraum grundat på hundar, ungar och hembryggt äppelvin.
Det är ifrån Stalins sista tal som du kopierat dina Kommunistiska åsikter ifrån. Stalin är kritisk till att "Freedom of the person" i Väst bara ges till folk med mycket pengar, medan alla andra betraktas som naturresurser.
https://www.youtube.com/watch?v=3nMDjKtTigQ
Försök inte låtsas som att du inte kopierat dina åsikter härifrån.
Jag undrar om inte dina sista kretsar brunnit nu i din autistskalle. Först anklagade du mig för att vara liberal och sen gick du över till kommunist.
Det är två saker som länge varit uppenbara för mig. 1. Du är en kommunistinfiltratör vars uppgift varit att försöka kapa och förstöra NS. 2. Du har misslyckats. Och du, att hylla Stalin i nationella kretsar är verkligen inte vidare smart. Även om jag skulle bortse från Stalins personliga egenskaper, vilket inte är helt lätt, så ser jag honom som arketypen för en dålig ledare. I en konkurrensutsatt miljö som exempelvis VD hade han fått sparken på fem röda.
Jag har aldrig hört ett tal av Stalin förövrigt och kommer ej heller att göra.
Ville du inte diskutera mina insaxade klipp från Sions Vises Protokoll i den här tråden heller? Så förvånande. Not.