2019-09-19, 19:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Intressant att signaturerna Valyria och Sunnie66 ven dyker upp i den hr trden
med samma budskap och meningsbyggnad i sina texter.

Bgge de hr signaturerna var med nr den trden hr trden startades av
signaturen Valyria i Ekonomi/Fretagande och fretagsekonomi:
https://www.flashback.org/t3077123

Ja det mste verkligen vara nt fuffens !
Citera
2019-09-24, 19:17
Medlem
Citat:

Det r inte s konstigt att folk brjar reagera nstan samtidigt oberoende av varandra. Vi har alla rtt nyligen blivit scamade av en lyckskerska . Jag var en dre som gjorde en investering men jag gr vad jag kan fr att inte lta andra dras med i Solid capital group kriminella affrsid.
Den hr trden r ldre n mitt konto. Vad snackar du om ? meningsuppbyggnad ? hahaha visa mn pratar vl med samma meningsuppbyggnad.
Vi r 200 kunder och ca 50 % r scammade. Vissa kunder hjlper hon ju sklart fr att det ska se bra ut. Du lr hitta fler med samma meningsuppbyggnad. Nu har hon skitit i alla skp som finns.
Citera
2019-09-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karma2U
Kan inte sga hur insyltade de r i varnadra idag, vet bara vad hon skrivit i facebookfldet.
Kan dock sga att hon r ett typiskt barn av BE-vckelsegrupp.

Deltagare i BE-kurser skall vara medvetna om att kursledare, medhjlpare och deltagare alla r dr fr sin egen vinnings skull. Allt de frmedlar r korta sammanplock frn utgivna bcker och andra mnniskors erfarenheter. Ls hellre orginalkllorna de ger mycket djupare frstelse fr metoder om sjlvutveckling och att vga investera med kunskap.

De bearbetar deltagarna perfekt s de r villiga att prva ngot nytt. Men glm inte vad de sger dagligen. typ: Bara den som vga ta steget in i det oknda kan n nya hjder. Varje investering r en vinst antingen lyckas den eller s har du lrt dig ngot och r bttre rustad fr nsta investering.
Jag skriver hr fr att folk skall slippa hamna i denna rvsax.

D r vi ngra till som skriver hr fr att folk ska slippa hamna i rvsaxen. BE gs ju av Charlie och Lennart bland annat. Charlie fr de som inte vet var med i Lyxfllan... ja de ser verkligen till att folk hamnar dr.
Citera
2019-09-24, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Finns det Ngon som r njd med sin investering genom K.S solid capital group ??
jo hennes morsa r njd
Citera
2019-09-24, 22:20
Medlem
valyrias avatar
Citat:

Jag skrev tidigare att jag missat den r trden. Jag och Sunnie66 skriver dock inte likadant och vi anvnder inte samma meningsuppbyggnad och vem som helst med lite datorkunskap borde kunna se att vi inte sitter p samma IP-nummer. Jag anvnder ingen proxy eftersom att jag inte skriver ngot jag inte har bevis fr s finns det ingen anledning fr mig att gmma mig. Om du tvivlar kan du anmla det till ngon admin, de borde ltt kunna se att vi inte r samma person.
Citera
2019-09-24, 22:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunnie66
jo hennes morsa r njd

Hon och hennes man ox . De r ju gare / delgare till 15 st hus .
Men hon borde sjlv ha levt under mttot lngvarig investering och jobbat mer istllet fr att leva upp avkastningen p lyxliv .
Citera
2019-09-25, 00:20
Medlem
Intresant annons

https://fastigheteriframkant.se/lamn...hyresintakter/

r det detta missvisande marknadsfring.
har vi clienter verkligen ftt 10-15% avkastning.
Upplever vi att husen r kpta i ett nischat omrde med god prisutveckling efter krisen 2008?
Vr samlade erfarenhet r vll snarare att vi kpte vldigt dyrt och att marknaden rkade dala vldigt fort.
Citera
2019-09-25, 07:20
Medlem
Deras system bygger p att ingen annan n Kajsa fr ha direktkontakt med managementbolagen de sjlva ger under the table s de kan f ut pengar nr Kajsa behver till sin egen konsumtion.
Ni kan skert kolla upp vilka bolag som gr i konkurs en efter en. Och s startar de nytt och erbjuder ny tjnst till husgarna om att ta hand om husen.
Frst ut r Andrras Johansson i USA SBAR
Tobias Schwartz Magnolia Investment som jobbar med Andreas
Kajsa Sihlen Urheim Solid capital group
Joakim Urheim ger Solid med Kajsa
Emelie Sphor - vet inte om att hon frsingrar
Maria Sundquist - ja ngon mste ha en korkad som tar bollarna och svarar i tfn ...
Banjo r ett managementbolag som gs av Brad Kessler
Monument r ett managementbolag som gtt i kk - NH?!!!
IDT r ett managementbolag som snart gr i kk fr att ingen ska kunna stmma dom
Jag erbjuder ln till den som kan nysta i ntet
Citera
2019-09-25, 13:18
Medlem
Har ni sett deras sljpitchar p facebook? De r fantastiskt roliga, dagens hjdpunkt nr de dyker upp. Kajsa berttar om de mest fundamentala saker p ett otroligt korkat stt. Jag r ledsen men s blst som hon lter s fr ni som brnt pengar p henne skylla er sjlva. Hg avkastning p skra fastigheter p andra sidan jorden som det r svrt att kolla om de ens existerar...Och Tomten finns han ox.
Citera
2019-09-25, 14:06
Medlem
valyrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaxy
Har ni sett deras sljpitchar p facebook? De r fantastiskt roliga, dagens hjdpunkt nr de dyker upp. Kajsa berttar om de mest fundamentala saker p ett otroligt korkat stt. Jag r ledsen men s blst som hon lter s fr ni som brnt pengar p henne skylla er sjlva. Hg avkastning p skra fastigheter p andra sidan jorden som det r svrt att kolla om de ens existerar...Och Tomten finns han ox.

Det r ju just det som r problemet, att nybrjare som inte frstr att om det lter fr bra fr att vara sant s r set skert det, gr p det. De gr ingen research fr att de har aldrig lrt sig att man br hra research. Genom att skriva om hur det verkligen gr till kanske vi hjlper ngon att inte hamna i det trsk mnga av Solid Capital Groups kunder vefinner sig i.

Personligen har jag aldrig gjort affrer med Kajsa Sihlen eller Solid Capital. Jag har fastigheter p annat hll. Avkastningen p 10-15% r inte alls orimlig om man har rtt kontakter p rtt stllen. Men jagandet att man ska ha mycket mer kontroll sjlv, alt g ihop med ngon som har koll och ocks har ett incitament fr att f affren att g s bra som mjligt.
Citera
2019-09-25, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaxy

Du har helt rtt ! jag var stendum men trodde inte p just Ankan i sig utan de som stder henne - allts bland annat Charlie Balansekonomi som jobbat m Lyxfllan
Citera
2019-09-25, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunnie66
Du har helt rtt ! jag var stendum men trodde inte p just Ankan i sig utan de som stder henne - allts bland annat Charlie Balansekonomi som jobbat m Lyxfllan

Jag har varit p ett vckelsemte med Charlie i Stockholm fr mnga r sen. Allt var stage-at. Frn de verraskande frgorna frn moderatorn till de jttenjda kunderna i publiken. Snt bondfngeri. Fixade inte g in igen efter pausen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in