Citat:
Ursprungligen postat av
mjaxy
Har ni sett deras sljpitchar p facebook? De r fantastiskt roliga, dagens hjdpunkt nr de dyker upp. Kajsa berttar om de mest fundamentala saker p ett otroligt korkat stt. Jag r ledsen men s blst som hon lter s fr ni som brnt pengar p henne skylla er sjlva. Hg avkastning p skra fastigheter p andra sidan jorden som det r svrt att kolla om de ens existerar...Och Tomten finns han ox.
Det r ju just det som r problemet, att nybrjare som inte frstr att om det lter fr bra fr att vara sant s r set skert det, gr p det. De gr ingen research fr att de har aldrig lrt sig att man br hra research. Genom att skriva om hur det verkligen gr till kanske vi hjlper ngon att inte hamna i det trsk mnga av Solid Capital Groups kunder vefinner sig i.
Personligen har jag aldrig gjort affrer med Kajsa Sihlen eller Solid Capital. Jag har fastigheter p annat hll. Avkastningen p 10-15% r inte alls orimlig om man har rtt kontakter p rtt stllen. Men jagandet att man ska ha mycket mer kontroll sjlv, alt g ihop med ngon som har koll och ocks har ett incitament fr att f affren att g s bra som mjligt.