2019-02-15, 06:40
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowQwoz
Människor lever inte i ett vakuum. Vad kvinnor tänder på och vad de går efter är relativt och går enkelt att styra med media och politiska krafter.

Hela iden är att vi måste göra om hela systemet, för fler och fler män kommer slås ut från marknaden.

Varför tror du att så många män idag går omkring och är oskulder när samma typ av man med största sannolikhet hade haft familj och varit gift för 40 år sedan?

PROCENTUELLT SETT så går MÅNGA fler män sex och relationslösa idag. Det är inget i våra gener som förändrats på så kort tid, så det måste vara något annat.

Du verkar tro att kärlek och "tända på" är magi, det är det inte, det är ett resultat av olika biologiska mekanismer och man kan med politik styra vilka dessa mekanismer ska gå igång på.

Fråga: i vilken tidsepok var män som
- gnäller
- maniskt upprepar samma saker gång på gång
- projicerar sina personliga problem på samhället/kvinnorna/moralen
- tvångsmässigt ljuger för att lägga tyngd bakom sina argument
- anser att kvinnor är lägre stående varelser
- blir kränkta över exvis pinch-emojis
- är narcissister
- vägrar ta personligt ansvar för sin livssituation
- tror på konspirationer och att allt styrs av den Onde Juden
- i språk och uppträdande uppvisar en skön blandning av kvinnoskräck och kvinnohat

attraktiva..? Det spelar ingen roll om du så tar bort kvinnors rösträtt, förbjuder dom att äga pengar eller bostad, inför fri jakt om dom vistas utomhus. Jag gissar att snubbar som kan pricka av ovanstående attribut får det jävligt svårt t o m då...
Citera
2019-02-16, 21:52
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Fråga: i vilken tidsepok var män som
- gnäller
- maniskt upprepar samma saker gång på gång
- projicerar sina personliga problem på samhället/kvinnorna/moralen
- tvångsmässigt ljuger för att lägga tyngd bakom sina argument
- anser att kvinnor är lägre stående varelser
- blir kränkta över exvis pinch-emojis
- är narcissister
- vägrar ta personligt ansvar för sin livssituation
- tror på konspirationer och att allt styrs av den Onde Juden
- i språk och uppträdande uppvisar en skön blandning av kvinnoskräck och kvinnohat

attraktiva..? Det spelar ingen roll om du så tar bort kvinnors rösträtt, förbjuder dom att äga pengar eller bostad, inför fri jakt om dom vistas utomhus. Jag gissar att snubbar som kan pricka av ovanstående attribut får det jävligt svårt t o m då...

Attraktiv schmattraktiv. Att män som Harvey Weinstein och Dan Bilzarian formligen vältrar sig i brudar visar att vägen till en kvinnas hjärta går genom plånboken.

Du hittar inte en incel som är tät.

Eftersom att kraven på arbetsmarknaden ökat exponentiellt sedan 80-talet har lågvattenmärket med högskole eller universitetsutbildning börjat bli otillräckligt i många fall.

Rutinmässigt krav på 3-5 års erfarenhet inom det fält du är nyexad inom, om man ens fick någon examem, med ett berg av studieskulder kan ta knäcken på de flesta.

"80% of a man's sense of self worth comes from gainfull employment".

Kvinnans "frigörelse" höjde levnadsomkostnaderna med 100%, idag krävs det två heltidsinkomster för att försörja ett hushåll. Konspirationer åsido, när bnp per capita ökar så ökar konsumentprisindex.

Även om det så bara skall bli något tillfälligt måste det åtminstone verka som man har en kul åktur att erbjuda.

Igen. No money, no funny.
Citera
2019-02-17, 15:11
Medlem
Fast vi är ganska många som är luspanka och får en del tjejer...
Citera
2019-02-17, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karelin-
Fast vi är ganska många som är luspanka och får en del tjejer...

Förklara dom här sociala experimenten då som Incels gör online. Jag har testat oxå, jag gjorde en fakeprofil på badoo med bilder från någon snygg instagram kille. Jg fick typ 20X fler matchningar än när jag hade min egen mediokra profilbild. Och tjejer beter sig annorlunda oxå, skriver om sex o att dom vill suga min kuk osv.

Är de så för dig? Får en luspank kille 12 matchningar per dag och nudes?
Senast redigerad av fr0g 2019-02-17 kl. 21:45.
Citera
2019-02-17, 22:59
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Förklara dom här sociala experimenten då som Incels gör online. Jag har testat oxå, jag gjorde en fakeprofil på badoo med bilder från någon snygg instagram kille. Jg fick typ 20X fler matchningar än när jag hade min egen mediokra profilbild. Och tjejer beter sig annorlunda oxå, skriver om sex o att dom vill suga min kuk osv.

Är det konstigt att du får många matchningar på en dejt-app som bygger på bilder om du har en modellsnubbe som profilbild? Endast incels kan finna det förvånande och upprörande.

Igen: har du ingen framgång på Tinder o dyl - inse att det inte är din arena. Kör IRL istället.
Nej, du behöver inte vara modellsnygg och rik. Ditt urval blir mindre, men du kan hitta någon ändå. Krävs lite jobb bara.
Citera
2019-02-17, 23:02
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Attraktiv schmattraktiv. Att män som Harvey Weinstein och Dan Bilzarian formligen vältrar sig i brudar visar att vägen till en kvinnas hjärta går genom plånboken.

Du hittar inte en incel som är tät.

Eftersom att kraven på arbetsmarknaden ökat exponentiellt sedan 80-talet har lågvattenmärket med högskole eller universitetsutbildning börjat bli otillräckligt i många fall.

Rutinmässigt krav på 3-5 års erfarenhet inom det fält du är nyexad inom, om man ens fick någon examem, med ett berg av studieskulder kan ta knäcken på de flesta.

"80% of a man's sense of self worth comes from gainfull employment".

Kvinnans "frigörelse" höjde levnadsomkostnaderna med 100%, idag krävs det två heltidsinkomster för att försörja ett hushåll. Konspirationer åsido, när bnp per capita ökar så ökar konsumentprisindex.

Även om det så bara skall bli något tillfälligt måste det åtminstone verka som man har en kul åktur att erbjuda.

Igen. No money, no funny.

Småknarkigt och inte helt glasklart. Men jag vill påstå att pengar inte på något sätt är nödvändigt som fristående faktor för att få hugg. Charm, skön stil, good looks...då är du hemma, även om hon får ta restaurangnotan.
Citera
2019-02-17, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Är det konstigt att du får många matchningar på en dejt-app som bygger på bilder om du har en modellsnubbe som profilbild? Endast incels kan finna det förvånande och upprörande.

Igen: har du ingen framgång på Tinder o dyl - inse att det inte är din arena. Kör IRL istället.
Nej, du behöver inte vara modellsnygg och rik. Ditt urval blir mindre, men du kan hitta någon ändå. Krävs lite jobb bara.

Och kan du va specifik istället för o säga ”ditt urval blir mindre” ? specifikt så är ”mindre” att 97 av 100 tjejer kommer ignorera en istället för för 98 av 100. Jättestor skillnad!
Citera
2019-02-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g

Ja uppenbarligen om han är skitsnygg???? Det har ju inget med pengar att göra.
Citera
2019-02-18, 19:39
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ja uppenbarligen om han är skitsnygg???? Det har ju inget med pengar att göra.

No money, no honey!

Det gäller till 99%
Citera
2019-02-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
No money, no honey!

Det gäller till 99%
På strandpromenaden i Phuket kanske.

Blir ju faktiskt mer tjejer över till mig om ni inte ens försöker så jag kanske borde sluta anmärka på era bortförklaringar
Citera
2019-02-18, 19:49
Bannlyst
Tillräckligt snygg man så får du doppa när du vill. Kolla min avatar
Citera
2019-02-18, 19:52
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
På strandpromenaden i Phuket kanske.

Blir ju faktiskt mer tjejer över till mig om ni inte ens försöker så jag kanske borde sluta anmärka på era bortförklaringar

Hahaha, nä där är det nog 100%.
Men med en slant kommer du längre. Så är det oftast. Har faktiskt egna erfarenheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in