2018-05-24, 22:54
Medlem
Helt underbart att Pascal äntligen åkte ut, han såg sig som vinnare och ansåg sig så värdig men tji fick den idioten. Är riktigt glad att varken han eller hans patetiska knulldocka är i finalen, dem två mest ovärdiga vinnarna denna säsongen!!

Både Henke och DK är värdiga sin plats i finalen så vem som helst av dem får gärna vinna för min skull!
2018-05-24, 23:16
Medlem
Jag funderar på om TV4-produktionen ville Pascal något dumt? De har ju bara visat honom som en jobbig, egenkär, självgod och skitjobbig att lyssna på. Han har fått otroligt mycket tv-tid och bara sprutat ur sig vad bra han tycker om sig själv. På grund av så mycket tv-tid så hann jag tro att Pascal var vinnaren- en tanke jag inte stod ut med. Men så idag, så verkade han faktiskt sympatisk med en förmåga att tänka på fler än sig själv- och jag hann tänka "Ja,ja... Det kanske inte gör något om han vinner i alla fall!". Men då åkte han ut! Synd att Dessie åkte, men å andra sidan så tycker jag att både Henrik och DK är okay finalister. Jag tror att Henrik vinner, men för mig spelar det faktiskt ingen roll. Lite mer roligt kanske om DK vinner för då blir nog alla i hela Norrland überstolta. Men Henrik är alla gånger också en helt okay vinnare i mina ögon.
2018-05-24, 23:28
Medlem
Jackxasss avatar
*SPOLER FRI*
Precis kollat klart på final avsnittet. Och fyfan vad tråkig den var. Röstning liksom yey vad spännande och kul att kolla på.

Sen brydde jag mig inte det minsta vem av dom två som skulle vinna.

Säger inte vem som vann för jag är inte retared och förstöra för andra som vissa andra här.
2018-05-24, 23:28
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Ja men sen åkte Nick ut.

Tror inte Viktoria gått ifrån gruppen om hon inte varit immun då.

Ja men inte var det för Viktoria på minsta sätt psykat ut honom. Utan för Pascal ville ha ut alla starka så han kunde vara starkast i gruppen. Inte ens han vågade gå mot Nick.

Jo hon hade gått ifrån gruppenäven utan immunitet. Hon klarade inte av att stå upp för sig själv utan hon valde att lämna.

Var ett jävla bortfall av värdiga deltagare i början. Och vart rent vidrigt se den där lille feminina bögfjollan spatsera runt i sina små kalsonger. Skyddad av produktionen.

Man undrar ju hur kommande generationer kommer bli?
2018-05-24, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag funderar på om TV4-produktionen ville Pascal något dumt? De har ju bara visat honom som en jobbig, egenkär, självgod och skitjobbig att lyssna på. Han har fått otroligt mycket tv-tid och bara sprutat ur sig vad bra han tycker om sig själv. På grund av så mycket tv-tid så hann jag tro att Pascal var vinnaren- en tanke jag inte stod ut med. Men så idag, så verkade han faktiskt sympatisk med en förmåga att tänka på fler än sig själv- och jag hann tänka "Ja,ja... Det kanske inte gör något om han vinner i alla fall!". Men då åkte han ut! Synd att Dessie åkte, men å andra sidan så tycker jag att både Henrik och DK är okay finalister. Jag tror att Henrik vinner, men för mig spelar det faktiskt ingen roll. Lite mer roligt kanske om DK vinner för då blir nog alla i hela Norrland überstolta. Men Henrik är alla gånger också en helt okay vinnare i mina ögon.

DK är ingen norrlänning, Äppelbo ligger i Dalarna som ligger i Svealand. Ida var väl den som skulle gjort norrlänningarna stolta.
2018-05-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Tror Du inte att det är Johans röst som ligger pyrt till?
Tänker att DK verkligen inte gillar honom. Då tar han bort honom som en markering, jäklas en sista gång. Idas röst känns lika självklar som Johans så det är egentligen hugget som stucket.

Han tar nog bort Johan som inte får rösta.
2018-05-25, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Bra jobbat Pascal, ingen kommer ihåg DK om 10 år men dig glömmer man aldrig. Bra att du visade lite känslor i sista programmet, fin avslutning av dig.

DK slog dig men han fick stå med skor som hade en bra sula, det är knappast samma sak som att stå barfota. Huden på foten kan glida men en bra sula nyper sig fast.

Hatt och skor, det är det som krävs för att slå dig Pascal, och dessutom pissa ner sig i TV.

Du kan vara stolt

+ 1

Undrar om Pascal och Desi ångrade senare att de körde barfota? DK blev om möjligt ännu äckligare när han pissade ner sig i tv. Fy fan vilket äckel.
Senast redigerad av Liljor 2018-05-25 kl. 00:37.
2018-05-25, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, så är det säkert... Jag trodde att dalarna hörde till Norrland? Men tack för infot, jag är inte så insatt i Sveriges uppdelning. Men fick förklarat att ovan Uppland börjar Norrland.

Just nu är jag mest besviken över att ha fått veta att DK vann i förväg. Men jag skall självklart läsa på geografin bättre :-).

Ja vilken idiot som avslöjade, nackskott på sådant! Att Norrland börjar ovan Uppland stämmer så tillvida att Gävle som ligger norr om Uppland hör till Norrland, vilket alltså gör Jan till norrlänning. Frågan är dock hur stolta norrlänningarna är över Jan :-) Dalarna hör som sagt till landsdelen Svealand.
2018-05-25, 00:35
Medlem
Vann

Då kommer jag nog inte ens kolla finalen, med en sån dålig vinnare.
2018-05-25, 00:59
Medlem
mr.demons avatar
Nån som har Facebook borde fan gå in på deras sida och gorma lite om att vi redan vet vem som vinner. Amatörkanal.
2018-05-25, 01:03
Medlem
HAARPs avatar
Jag tror att DK hade fördel av att stå längst fram och slippa se de andra stå och vingla.
Hade alla varit vända åt andra hållet hade antagligen Pascal vunnit.
2018-05-25, 06:13
Medlem
Bara för mig cmore strular med deras updatering av information?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in