Kom och tänka på en sak igår, rätt trivialt men någon kanske kan ge klarhet i min undran.
Har någon av deltagarna bränt sig rejält ännu i solen? Har jag bara missat det eller finns det någon logisk förklaring till varför ingen gjort det? Jag menar ingen vanlig bränna för det har ju typ alla, men i det klimatet utan solskydd så borde åtminstone någon av dessa bleka Svenskar få rejäla brännskador och blåsor. Jag har iallafall inte sett någon solkräm men skulle inte alls förvåna mig om de fått det i smyg av "hälsoskäl".
En fjollig bög
En flyktingälskande
En adopterad
En kvinna som lider av barnlöshet
Några färgade
En stark kvinna som lyckats i livet
En bonnläpp
Ett barn
En förståndshandikappad
En snygg tjej att vila ögonen på med 75 i IQ
En självcentrerad machosnubbe med invandrarbakgrund
Också lite romantik på det
Varför är alla så övertygade om att Johaneee fick immunitet? Bara för att han körde upp lappen i XXXXS kalsingarna. Kan vara ett prank från både bögen och tv4 väl?
Varför är alla så övertygade om att Johaneee fick immunitet? Bara för att han körde upp lappen i XXXXS kalsingarna. Kan vara ett prank från både bögen och tv4 väl?
Man fick ju se att hans namn stod på lappen när han öppnade brevet
Kom och tänka på en sak igår, rätt trivialt men någon kanske kan ge klarhet i min undran.
Har någon av deltagarna bränt sig rejält ännu i solen? Har jag bara missat det eller finns det någon logisk förklaring till varför ingen gjort det? Jag menar ingen vanlig bränna för det har ju typ alla, men i det klimatet utan solskydd så borde åtminstone någon av dessa bleka Svenskar få rejäla brännskador och blåsor. Jag har iallafall inte sett någon solkräm men skulle inte alls förvåna mig om de fått det i smyg av "hälsoskäl".
Dom har fri tillgång till solkräm och insektsmedel men Viktoria och Marie har ju bränt sig rejält ändå.
Varför är de på en öde ö? Den här säsongen har noll att göra med "Robinson-överlevnad", det är bara falskhet/pakter/skitsnack/fjolleri.
Det hela hade lika gärna kunnat utspelas i en lägenhet i Säffle.
RIP Robinson.
Jag håller med dig. Som produktionsbolaget och TV4 förstört Robinsontävlingen är det mer improvisationsteater där det regisseras hårt.
"Diktatorn" https://urskola.se/Produkter/183711-Diktatorn-Dag-1 var betydligt mer spännande än detta.
Den chansen Johan fick var ju pinsamt av tv4. De lyckades väll kanske inte räkna ut att Johan skulle ryka när DK var en het potatis till att åka ut. Hade de vetat Johans plats tidigare hade han fått en immunitet innan örådet.
Inte klokt hur Johaneeh gynnas hela tiden, blev så glad då han röstades ut men det var ju kortvarigt. Skulle inte förvåna mig om produktionen detaljknåpar ihop finaltävlingen så fjollan vinner. Klarar knappt av att se på honom längre, så vidrig och manipulativ