2018-05-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
De som fått lämna Robinson utan att ha blivit utröstade utan pga av att de förlorat en tävling, antar jag.

Alla "uttävlade" kom jag till sammanslagningen så då kan jag inte se något annat scenario än att ALLA utröstade + de "uttävlade" är med i final-örådet.
2018-05-24, 21:22
Medlem
Bra jobbat Pascal, ingen kommer ihåg DK om 10 år men dig glömmer man aldrig. Bra att du visade lite känslor i sista programmet, fin avslutning av dig.

DK slog dig men han fick stå med skor som hade en bra sula, det är knappast samma sak som att stå barfota. Huden på foten kan glida men en bra sula nyper sig fast.

Hatt och skor, det är det som krävs för att slå dig Pascal, och dessutom pissa ner sig i TV.

Du kan vara stolt
2018-05-24, 21:27
Medlem
Katzyns avatar
Ganska uppenbart att det var bättre att ha både skor och huvudbonad. Skorna gör ju att man egentligen får en lite större och stabilare yta att stå på. Hatten minskar risken att man ska få solsting och bli svimfärdig.
2018-05-24, 21:27
Medlem
mr.demons avatar
Snuskigt att dom visade när han pissade på sig. Det var skabbig.
2018-05-24, 21:39
Medlem
svårt att veta hur folk kommer rösta, finns det ödmjukhet nu när man har åkt ut eller spelar man in i det sista? Vill någon förändra bilden av sig själv så är tillfället ypperligt genom att rösta ”rätt”. Alla kommer nog få motivera sig iaf. Johan och Lillemor tror jag blir nyckelspelare, kommer de anse sig fått säga sitt om Henke medan de var med men nu erkänner/inser att han är rätt ok snubbe. Jag sticker ut med slam dunk för Henke. Ida plockas bort

Henke:
Marie (default)
Johan (ogillar DK mer)
Lillemor (dito)
Lina (gemenskap från laget)
Pascal (har kommit nära Henke på senare tid, respekterar honom)
Nicoline (medlöpare)

DK:
Dessie (kommit nära hela serien)
Nicoline (medlöpare)
Jan (sympatiröstar)
2018-05-24, 21:53
Medlem
DK eller Henke. Två rättvisa finalister för en gångs skull.

Sorgligt att se Dessis ansiktsuttryck när hon ramlade i, men hon kan trösta sig med att hon tagit hem hela skiten ifall hon stått kvar längre.
2018-05-24, 21:54
Medlem
Emolls avatar
OKEJ! stoppa pressarna... EN SPOILER för första gången under säsongen som faktiskt stämde... DESSI RÖK.. Men framförallt, Pappskallen rök! De två man helst ville skulle ryka, rök.. Helt underbart! O ärligt talat trodde jag verkligen inte på det. Trodde det var upplagt av de två skulle bli finalisterna, för allt fokus har riktats mot dom..

Nu håller jag tummarna för Henke, även om jag är rätt säker på DK kommer få flest röster.
2018-05-24, 21:56
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Snuskigt att dom visade när han pissade på sig. Det var skabbig.

DK är ett äckel hela han. Har han inkontinens eftersom han inte kunde hålla sig den korta tiden?

Jag var redan uppretad på hans vidriga dialekt och hans fula flin.

Skulle inte ta i snubben med tång ens. Bläh!
2018-05-24, 22:02
Medlem
Tycker det är så extremt tråkigt att de ska rösta fram vem som vinner. Ända positiva med det är att de som kört rävspel inte vinner. Men nu är inte Johan med i finalen.. Minns när Robinsson Robban kom till finalen sista gången han var med.. Paktade sönder hela programmet och åkte ut pga att gamla deltagare fick rösta.

Vad ska en timme Robinson på Söndag handla om? Massa skitsnack mellan Johan och Lillemor?

Hade gärna sett en stor tävling som krävs allt mellan vatten och jord.

Men det blir svårt för mig att gissa, tycker både Henke och DK har varit bra deltagare hela tiden.

Hoppas alla kommer från och med första avsnittet.
2018-05-24, 22:21
Medlem
frantiks avatar
Så är det bara dom efter sammanslagning som röstar?
Jag tänker liksom rent praktiskt om ALLA som var med ska rösta, hur funkar i så fall det med resor till och från Fiji? Borde ju rimligtvis vara så att det bara är dom som var med efter sammanslagningen som får rösta. Både praktiskt och rättvist.

Jag tror Jan lägger sin röst på Rick.
2018-05-24, 22:48
Medlem
De två som hade skor stod längst
2018-05-24, 22:52
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redness
svårt att veta hur folk kommer rösta, finns det ödmjukhet nu när man har åkt ut eller spelar man in i det sista? Vill någon förändra bilden av sig själv så är tillfället ypperligt genom att rösta ”rätt”. Alla kommer nog få motivera sig iaf. Johan och Lillemor tror jag blir nyckelspelare, kommer de anse sig fått säga sitt om Henke medan de var med men nu erkänner/inser att han är rätt ok snubbe. Jag sticker ut med slam dunk för Henke. Ida plockas bort

Henke:
Marie (default)
Johan (ogillar DK mer)
Lillemor (dito)
Lina (gemenskap från laget)
Pascal (har kommit nära Henke på senare tid, respekterar honom)
Nicoline (medlöpare)

DK:
Dessie (kommit nära hela serien)
Nicoline (medlöpare)
Jan (sympatiröstar)

Jag tror som sagt (se min tidigare spekulation) att du har Johan och Lillemor på fel sida. Tror dom röstar på DK. Anledningen är att jag uppfattade att det var DK som hade mer problem med Johan och Lillemor och det omvända. Detta medans Johan flera gånger for ut mot det han kallade Henriks vad han tyckte var oärligt och klämkäckt av Henrik. Lillemor röstar sedan precis som Johan dom vill påverka.

Sedan har du Nicoline på bägge listorna medan du glömt Victoria.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in