2018-05-14, 07:48
Medlem
grey.eagles avatar
Får väl se om pascal är nått master mind.

Låter han Jan vinna duellen, om det blir så, kommer Jan skicka hem nicoline, o pascal står utan "skuld" till det.
2018-05-14, 09:11
Medlem
Undra hur tanken var i gränslandet först?

Ida vs pascal
Jan vs rick

Sen hade det varit 1vs1 hela tiden till slutet. Slumpröstningen verkar inte bra
2018-05-14, 09:23
Medlem
crippledmfs avatar
När det skulle bli en andra röstning så trodde jag först att det var för att två stycken skulle ut, vilket hade varit logiskt med tanke på att det börjar närma sig slutet. Insåg ju dock snabbt att Johan skulle tävla med den andre och förstod inte ens syftet. För första gången så ska den utröstade få en andra chans, varför? OM detta inte är något som kommer ske vid varje öråd framöver så är det ju helt uppenbart att produktionen helt enkelt vill ha kvar Johan. OM de kommer göra samma sak vid alla öråd så blir det förvisso lite mer spännande men däremot blir det som om alla får en andra chans, eller tredje chans eftersom de kommer till gränslandsskiten.

Tyckte farmen var illa sett ur ett produktionsperspektiv men t.om farmen kändes bra mycket mer rättvist och ärligt än Robinson..
2018-05-14, 09:35
Medlem
2018-05-14, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Har nog aldrig sett en människa som känner sig själv så dåligt som Nicoline, förutom Jan då förstås.

Förra tävlingen:
"Jag är ju förre detta "elitgymnast" (enligt henne själv, har bara hittat att hon gick på gymnastik som 10åring) så att stå på händer borde jag vara bra på" eller nåt liknande som Nicoline sa när det var en tävling om att hålla en tunna med vatten ovan huvudet.

Dagens duell:
"Jag har extremt bra uthållighet" och så förlorar hon över någon med mindre muskler än vad personen har underhudsfett.

Under dagens avsnitt:
"Tror han (henke) att vi är dumma eller?"

Du är fan inte intelligent iaf Nicoline och någon uthållighet har du inte visat upp under dessa tävlingarna. Din talang att ha kunnat stå på händer som 10 åring hjälpte dig inte mycket i en tävling där man skulle hålla en tunna med vatten ovanför huvudet

Stör mig bara mer och mer på Johan-ehh!! Kom in på robinsons fb-sida och såg att även tanterna pratar hejvilt om hans uttal, kalsonger och extrema undernäring.
Om Johan är 184 och väger 56kg har han alltså ett BMI på 16.54!!!! Tror gränsen för undernärd går vid 19

16,54 i BMI... Måste säga att det är imponerande att han faktiskt klarar av att tävla och inte säckar ihop fullständigt för ett sådant BMI är väll rentav farligt att gå runt med???
2018-05-14, 09:48
Medlem
MÅste medje att dom har lyckats med castingen i detta robinsson år. Aldrig gillat robinsson så mycket som jag gör i år
2018-05-14, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Tror knappast att Dessie någon gång ens övervägde att rösta hem DK. Det betyder alltså att fyran sitter och regisserar avsnitten fullt ut. Marie, Nicoline och Dessie får gå in i skogen och skådespela att DK skall ut. Fy fan vad patetiskt. Fattar inte produktionen att man bara stör sig på sånt här. Varenda jävla öråd och tävling skall dom framställa det som att det motsatta kommer att hända. Man har ju lärt sig nu att det alltid blir motsatsen till vad dom försöker påskina. Vilket alltså blir en spoiler i sig.

Exakt min mening också samt en anledning till att jag egentligen inte har lust att se något mer av den här säsongen(jag kommer ju givetvis titta ändå då Robinson är ett sådant program som är omöjligt att sluta följa när man väl har börjat se en säsong).
"Dubbelomröstningen" med påföljande duell tror jag också var inlagd när det började gå upp för produktionen att det var alltför givet att Johan-eeh skulle åka ut härnäst. Det ger ett överraskningsmoment för tittarna.

MEN den viktigaste anledningen är att Johan-eeeh är den enda av de kvarvarande deltagarna som ger någonting gratis till produktionen. Det känns ju som att de andra får de i princip "dra ur" användbara uttalanden. Johan däremot pladdrar på om i princip allt mellan himmel och jord, och produktionen vet ju givetvis att det är en deltagare som alla kommer att ha åsikter om.

Liksom jämför med typ DK. Vad kan han säga egentligen? "Jag vill ha ut Lillemor och Johan"(på riktigt seegt dalmål).
Nicoline: "Nu är det dags för tävling och vi är alla sjukt taggade".

Underhållningsvärde zero.
2018-05-14, 10:52
Medlem
Borde inte produktionen tyckt det var bra att Johaneeeh åkte ut! Med tanke på hur äckligt mager han är. Kan inte vara bra för hans hälsa att bli ännu magrare.
Jag hade tyckt det var bra om han åkte ut. En av dom vidrigare personerna i årets upplaga.
2018-05-14, 10:58
Medlem
Jag ser gärna att Nicoline vinner nästa tävling i gränslandet då jag är nyfiken på scenariot när hon skickar hem Pascal.
Eller tror nån att hon skulle skicka ut Jan om hon vann?
2018-05-14, 11:01
Medlem
Princessan Nicoline måste ha fått mat utav någon (man) i produktionen. Nedgång på 4 kg i den miljön är annars inte realistisk.
2018-05-14, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Får väl se om pascal är nått master mind.

Låter han Jan vinna duellen, om det blir så, kommer Jan skicka hem nicoline, o pascal står utan "skuld" till det.

Pascal vill ha kontrollen så det där kommer nog inte hända. Han skulle riskera att bli hemskickad av Jan.
2018-05-14, 11:08
Medlem
dialektikers avatar
Vi är iallafall av med Lillemor, så skönt att slippa se henne. Sen bort med Johan, Victoria och Pascal. Och efter det Denise. I den ordningen. Och till sist Jan, som ju trillar av pinn automatiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in