2018-04-25, 20:54
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Jan kommer att peppa sina nya kamrater med Mindset inför tävlingen.

Haha, ja han kanske kan dra igång några workshops tidigt på morgonen där han berättar om sig själv. Det får nog kämparglöden att bli ett inferno
2018-04-25, 20:56
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Lag Nord få ge järnet ock köra på, visa att de klarar sig utan damerna som lämnade frivilligt. Jan kanske får oväntad energi, som låg och sov när han var i Syd. Gammelfar får också kämpa på.
2018-04-25, 20:57
Medlem
Jan påminns av Bendt på Norges humor serien tomtarna på loftet.
2018-04-25, 20:57
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Allt har vänt! Bara inte narcissist-PACKSAL vinner så är jag nöjd. Vidrig. Är i Malmö ofta så ser jag aset så...

Jag skulle nog undvika ha Pascal som Personlig Tränare Tur jag ej bor i Malmö .... vill inte bli som honom.... Är bäst, vackrast och alla tycker om honom... -Dock sade Alexandra att han är en vidrig människa.
Tror mer på den sistnämnda
2018-04-25, 21:03
Medlem
Börjar tröttna rejält på denna skiten nu. Lag syd skjuter sig i foten om och om igen och produktionen är där och försöker läka såret. Hela tiden på nords bekostnad. En skräddarsydd tävling för laget utan Jan direkt efter bytet dessutom. Den mannen kan väl inte ta sig upp på en mattkant utan att ställa till det på något sätt.
"Men hade det varit för 10 år sedan så hade jag skuttar upp på mattan utan några som helst problem."
2018-04-25, 21:05
Medlem
Om Jan nu faktiskt bara spelar idiot så måste nog scenen när han frågar om immuniteten vara något av den bästa jag sätt inom komedi. Som The Office, fast ytterligare en nivå.

Vill så gärna tro att han egentligen är en skön snubbe som bara sitter och kämpar för att hålla masken när alla andra harklar och skruvar på sig.
2018-04-25, 21:06
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Han är ju född 1948 så han deltog säkert i Vietnamkriget. 1968 var han 20år. Då massakern i My Lai skedde. Kan inte vart lätt leva med det man kanske gjort själv eller det man sett i det kriget. Massmord på små barn, kvinnor och äldre obeväpnade och oskyldiga.

Fast han låg ju i flottan så det blev nog inte så mycket slakta barn där.
2018-04-25, 21:06
Medlem
Ganonitos avatar
Det positiva med det här är att om Syd förlorar, vilket de förhoppningsvis gör så kommer feministmaffian vara tvungna att rösta ut en av sina egna. Hoppas det då blir Pappskallen som ryker.

Förlorar Nord så kommer vi iaf äntligen att få veta om Bögens immunitet är delbar så att även Negermor är immun, men då kommer de iaf inte vara det längre efter det örådet.
2018-04-25, 21:08
Medlem
Pantheraduss avatar
Det är regisserat av TV4 produktionen, glöm inte det.... Visst kanske de vill ha lag Nord i ett Ö-råd. Och samtidigt behålla Janne i tävlingen?
TV4 visste nog på förhand vilka 2 av de utan kärngänget i lag Syd som skulle lämna....
Men det är lag syd med bl a Pascal som gjort att konstellationen i lag Syd ser ut som den gör. Men det får de inget straff för.... bara att TV 4 försöker ge fördel till lag Syd att vinna nästa tävling....

Det är dom som regisserar, mer än vad tittarna tror!
Senast redigerad av Pantheradus 2018-04-25 kl. 21:11.
2018-04-25, 21:10
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jag skulle nog undvika ha Pascal som Personlig Tränare Tur jag ej bor i Malmö .... vill inte bli som honom.... Är bäst, vackrast och alla tycker om honom... -Dock sade Alexandra att han är en vidrig människa.
Tror mer på den sistnämnda

Jag är där ibland! Ser jag Aset så har han ingen chans
2018-04-25, 21:14
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Jag vill helst inte reta upp dig så vi försöker lägga ned samtalsämnet, men all som sett Robinson Fiji, 2018 borde förstå att undvika honom som PT.......
2018-04-25, 21:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Vilken tuffing du är. Vad ska du göra? Misshandla honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in