2018-05-13, 23:19
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Har nog aldrig sett en människa som känner sig själv så dåligt som Nicoline, förutom Jan då förstås.

Förra tävlingen:
"Jag är ju förre detta "elitgymnast" (enligt henne själv, har bara hittat att hon gick på gymnastik som 10åring) så att stå på händer borde jag vara bra på" eller nåt liknande som Nicoline sa när det var en tävling om att hålla en tunna med vatten ovan huvudet.

Dagens duell:
"Jag har extremt bra uthållighet" och så förlorar hon över någon med mindre muskler än vad personen har underhudsfett.

Under dagens avsnitt:
"Tror han (henke) att vi är dumma eller?"

Du är fan inte intelligent iaf Nicoline och någon uthållighet har du inte visat upp under dessa tävlingarna. Din talang att ha kunnat stå på händer som 10 åring hjälpte dig inte mycket i en tävling där man skulle hålla en tunna med vatten ovanför huvudet

Stör mig bara mer och mer på Johan-ehh!! Kom in på robinsons fb-sida och såg att även tanterna pratar hejvilt om hans uttal, kalsonger och extrema undernäring.
Om Johan är 184 och väger 56kg har han alltså ett BMI på 16.54!!!! Tror gränsen för undernärd går vid 19

Gällande Nicoline så är vi överrens. Gråare brud får man fan leta efter.

Gällande Johan så har jag svårt att se hans låga BMI som ett störningsmoment, snarare tragiskt bara.
2018-05-13, 23:23
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Gällande Nicoline så är vi överrens. Gråare brud får man fan leta efter.

Gällande Johan så har jag svårt att se hans låga BMI som ett störningsmoment, snarare tragiskt bara.

Då missförstod du mig. Att han har lågt BMI har inget med att han verkar vara en avskyvärd person. Varför jag avskyr honom är framförallt hans personlighet men att behöva titta på ett benrangel i gröna spedoos gör knappast saken bättre.

Min poäng var att jargongen låter ungefär likadant på facebooksidan där majoriteten verkar vara medelålders till äldre damer.
2018-05-13, 23:23
Medlem
Nu kanske det inte hade blivit några röster på Dessi ändå, men visst borde man kunnat rösta på henne i omgång 2 i örådet? Jag fick aldrig någon uppfattning om hon var immun då eller inte..?

DK kokade lite lätt inombords vid eftersnacket när Johaneeh var överlycklig av att vara kvar -bland alla som hade röstat på han, haha
2018-05-13, 23:24
Medlem
dialektikers avatar
Jävla Robinson, nu blev jag så dödssugen på smågodis , så nu snaskar jag här 23.00 på kvällen. Fast jag borstat tänderna. Har inte ätit godis på flera veckor på grund av min tarm. Inte bra för tarmen.
För jävligt att inte kalsongslemmot åkte ut. Men Nicoline rykte iallafall.
Jag är gladast över sunda deltagare. Hade avskytt Marie om hon brutit sig ut och slagit sig ihop med de osympatiska ormarna.
2018-05-14, 00:05
Medlem
Jan och Pascal känns bundna vid varandras öde, såsom Gollum och Frodo.

Hoppas verkligen Jan på något vis lyckas vinna nästa tävling och då skickar hem Nicole så han och Pascal kan fortsätta sin resa ihop. I och för sig vore det rätt kul om Jan skickade hem Pascal med och därmed stannade ensam med hans brud.. Det vore ju det smarta valet att göra så att han skulle göra det är ju tyvärr helt uteslutet.

Det här med två utröstningar på örådet är nog planerat för att skapa twister både för tv-tittarna och deltagarna just för att försvåra paktbildningen lite. Sedan tror jag typ alla fattar vem som ligger sämst till i gruppen och att den därför får alla röster.
2018-05-14, 00:09
Medlem
Håller också med alla som irriterar sig på tv4´s spoilers där de genom att visa att "såhär kommer det sluta" i själva verket spoilar att det med 100% säkerhet kommer bli precis tvärtom. Hade kunnat betta min hund på att Pascal skulle vinna efter tv4´s reklamspoilers..
2018-05-14, 00:59
Medlem
Xedomes avatar
Väldigt tråkigt att Lillemor åkte, och riggat i vanlig ordning av TV4. Hade varit obetalbart att se minen på Pascal när hon enväldigt bestämt att han ryker.

För övrigt förstod jag inte poängen med att rösta 2 ggr och låta den ena vara kvar i laget ändå.

Antar att TV4 vädrade morgonluft och ville påskynda återföreningen av Nicoline och Pappskall.

Å andra sidan tror jag tittare som gläds åt denna iscensättning är lätt räknade. Det är knappast rocket science att bägge två är dryga, omogna och fulla av sig själva. Två helt överflödiga och ointressanta karaktärer.

2018-05-14, 03:47
Medlem
rikastistorstans avatar
Tror knappast att Dessie någon gång ens övervägde att rösta hem DK. Det betyder alltså att fyran sitter och regisserar avsnitten fullt ut. Marie, Nicoline och Dessie får gå in i skogen och skådespela att DK skall ut. Fy fan vad patetiskt. Fattar inte produktionen att man bara stör sig på sånt här. Varenda jävla öråd och tävling skall dom framställa det som att det motsatta kommer att hända. Man har ju lärt sig nu att det alltid blir motsatsen till vad dom försöker påskina. Vilket alltså blir en spoiler i sig.
2018-05-14, 04:53
Medlem
BreEEeevs avatar
Undrar om det är här det skär sig mellan Pappskall och Real Doll? De är bevisligen inte ett par längre och följer exempelvis inte varandra på instagram.
Kanske slutar allt med att Pappskall skickar hem en förbannad Real Doll?
2018-05-14, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jans kommentar på slutet att han hoppas att Pascal föredrar Jan framför Nicoline, det kan han nog glömma.

Driver du eller? Finns väl inte en normalt funtad människa som hellre skulle vilja ha en 100% möjlighet för en het natt med Fröken Sverige när de har chansen att spendera den med Mr Bonnevier.
Är ju helt uppenbart att Janne får stanna! :-D
2018-05-14, 06:46
Medlem
nittontrettons avatar
Världens sämsta öråd. Johan skulle fått åka till gränslandet och bli hemskickad av Pascallen.

100% säker att fegis Pascallen skickar hem Nicoline .
2018-05-14, 07:40
Medlem
elimes avatar
Jan kan vara den största idioten jag någonsin har bevittnat, alltså han är fanimej helt outstanding. Hans reaktion på Lillemors "skämt" var ju sjukt underhållande, först börjar han smöra som fan och blir sedan redigt förbannad

Att han sedan är helt säker på att pascal skulle välja att ha kvar honom pga att dom har någon sorts bromance är i sig helt stört. Nu tror jag iofs att fegskiten pascal kommer skicka hem nicoline men enbart pga att Jan är ett lätt offer.

Jag tycker för övrigt att det var en höjdare att nicoline blev utröstad, är så less på hennes tillrättalagda sätt och dåliga självinsikt (hon har ju inte direkt lyckats med sitt paktande).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in