2018-05-13, 22:02
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Men nu är ju paktar-Nicoline/VD:n borta så nu kan dom ju ta Johan i nästa.

Det verkar vara toppstyrt så jag gissar på att Johan får en immunitet vid nästa öråd. Förmodligen ramla över en immunitet som förra gången.
2018-05-13, 22:02
Medlem
Citat:

Du ska nog se till att han hinner bli immun...
2018-05-13, 22:06
Medlem
Jag är mest förbryllad över hur synkad röstningen framstod. Ok att alla hade gått ihop om att rösta ut Johan-ehh. Men om det verkligen kom som en överraskning att det skulle bli en omröstning till är det märkligt att Nicoline röstades ut med samma breda marginal som Johan-ehh.

Och de patetiska "pakt-dialogerna" under hela detta avsnitt som måste ha kommit till på uppmaning av produktionen.
Senast redigerad av heavenorlasvegas 2018-05-13 kl. 22:09.
2018-05-13, 22:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Tror du ja. Nä, produktionen kommer dela ut en extra immunitet om så krävs, för att hålla Johaneeeh kvar.

De enda acceptabla vinnarna som passar TV4:s agenda är en bög eller en afghanknullare. Så Johaneeeh eller Victoria vinner. Henke är en dark horse, i kraft av sin hudfärg.
2018-05-13, 22:10
Medlem
Jans kommentar på slutet att han hoppas att Pascal föredrar Jan framför Nicoline, det kan han nog glömma.
2018-05-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jans kommentar på slutet att han hoppas att Pascal föredrar Jan framför Nicoline, det kan han nog glömma.

bros before hoes
2018-05-13, 22:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Tv4 kommer säker hitta på något sätt för att få bögen att stanna kvar ändå. Först gav de honom en amulett och nu räddade de kvar honom genom att införa en duell i sista minuten.
2018-05-13, 22:16
Medlem
Citat:

Jag tror faktiskt han skickar Nicoline i stället för Jan om han får möjlighet. Han verkar mycket konsekvent. Det handlar bara om att minimera risken att åka ut, ingenting annat.
2018-05-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Jag tror faktiskt han skickar Nicoline i stället för Jan om han får möjlighet. Han verkar mycket konsekvent. Det handlar bara om att minimera risken att åka ut, ingenting annat.

inte en chans han kommer tänka med kuken jag ger det 0.01% chans att han skickar hem nicoline
2018-05-13, 22:23
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:

Redan en klassiker Så dum kan väl ingen vara? Föredra en pajas som Jan som bara är kvar för att han är ett svagt kort framför tjejen Pascal gillar.
2018-05-13, 22:31
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte en chans han kommer tänka med kuken jag ger det 0.01% chans att han skickar hem nicoline
Det här kan bli en riktig nagelbitare för Pascal. Han vill ju ändå vinna.
Han kanske tänker med kuken och resonerar att han slår ut Nicoline i en final.
Hoppas glöden har falnat och det blir jättejobbigt för dom istället.
2018-05-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Redan en klassiker Så dum kan väl ingen vara? Föredra en pajas som Jan som bara är kvar för att han är ett svagt kort framför tjejen Pascal gillar.

Jag tror att det är du som är lite dum i så fall. Robinson är isolerat från verkligheten. Pascal vill vinna Robinson till varje pris och ser Jan som en öppen dörr han kan sparka in när som helst. Om han nu skulle vara intresserad av Nicoline på allvar så kan han träffa henne när produktionen är över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in