2018-05-15, 20:00
Medlem
mr.demons avatar
Så jävla självklart att äckel Johane eeee skulle bli immun. Skulle inte förvåna mig om kalsong mardrömmen vinner hela tävlingen. Det vore ju ganska så fruktigt.
2018-05-15, 20:03
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christer-ulfbaage
För alla er Jan-älskare, vill jag meddela att han jobbar på en självbiografi haha
You’re welcome

För vad????? Q2000 släppte denna "bomb" den 16 april. Sovit gott?
2018-05-15, 20:04
Medlem
Colossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Så jävla självklart att äckel Johane eeee skulle bli immun. Skulle inte förvåna mig om kalsong mardrömmen vinner hela tävlingen. Det vore ju ganska så fruktigt.
Hahaha exakt eee. Stör mig nåt enormt på honom också.
2018-05-15, 20:07
Medlem
Ganonitos avatar
Såklart så såg Tv4 till att äckelbögJohan-eeee fick en immunitet. Slår vad om att de fixade med Nicolines ställning också i duellen så att hon skulle förlora och få komma till gränslandet och träffa Pappskallen samtidigt som bögen skulle få komma tillbaka. Två flugor i en smäll.
2018-05-15, 20:09
Medlem
Är iaf glad att inte Victoria fick immuniteten. Det stod egentligen bara mellan henne och Johan.
2018-05-15, 20:11
Medlem
JayJayAdamss avatar
Framgick det hur Johan-ehh fick immunitetenehh?

Om det var produktionen som gjorde en spontan ändring är det riktigt illa att man går in och manipulerar en tävling som går ut på överlevnad, psyke och fysik och låter en av de minst lämpade personerna få glida på en räkmacka. Först örådet och nu detta. Tröttsamt minst sagt!

Kommer inte ihåg exakt vad Henrik "förlåt" och Batikhäxan vann. De va väl något med att dom fick en chans att påverka något om finalen?
2018-05-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Jag är övertygad om att Janne är ett konstprojekt av en examensstudent från Valand.
Är inte säker på om jag upprepar vad någon annan redan skrivit men visst påminner Gävle-Borat lite om Ove på Solsidan.
2018-05-15, 20:14
Medlem
Argh123s avatar
Då är det nog verkligen så att Pascal och Nicoline är i final.
Givetvis bara min teori, men jag skulle tror att nu efter att Anders sa att detta blir sista Ö-rådet så måste Gränslandet sammanfogas med övriga gänget.
Tidigare år har finalen bestått av 3-4 deltagare. I år är det många fler, varför de lär avgöras parvis.
Frågan är, avgörs det redan på söndag? Någon har avslöjat antal avsnitt, men ingen tv4 källa.
2018-05-15, 20:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ja det är ju inte första gången han får det och även andra fördelar och TV4 börjar göra sig till åtlöje att se till att en HBTQ till varje pris ska vinna. Blir Johaneee dragplåstret på på årets Europride?
2018-05-15, 20:17
Medlem
KalsongJohaneeeeeh hittar immuniteter på stranden, vinner extrainsatta tävlingar på örådet så han slipper åka ut och får sen ytterligare immunitet. Produktionen vill verkligen ha honom. Anledningen är givetvis att han skapar intriger. Alla som skapar intriger gynnas. Det är även därför Victoria är kvar.

Nick skapade intriger men han var inte PK och feminist så därför räddades han inte av TV4.
2018-05-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Hoppas verkligen dom skippar alla immuniteter till nästa gång, det här blir verkligen inte rättvis tävling.
Vad går Robinson ut på? Att de som inte vet hur man överlever måste ha en immunitet för att komma till final? Löjligt
Ja det har blivit inflation i immunitet och märkliga twister.
Man förnyar konceptet så att grundidén försvinner och Robinsonformatet går sin död tillmötes.
Eller om man vill byta tittarna mot en ny kategori?
2018-05-15, 20:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Ja det har blivit inflation i immunitet och märkliga twister.
Man förnyar konceptet så att grundidén försvinner och Robinsonformatet går sin död tillmötes.
Eller om man vill byta tittarna mot en ny kategori?

Robinson påminner mer om en klassresa än om en riktig Robinsontävling. Hur fasiken kan Gränslandet få utse någon som ska gå till finalveckan. Sjukt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in