Citat:
Ursprungligen postat av
heavenorlasvegas
Den här personen, Jan, lägger beslag på en orimligt stor del av mina tankar för tillfället. Jag har aldrig sett något liknande, varken i tv eller i verkliga livet. Eller jo, jag har träffat folk som har drag av honom naturligtvis. Men aldrig allt detta på samma gång.
Hur som helst. Jag tror att både han själv och alla vi andra skulle må bra av att han talar ut i någon kvällstidning eller talk show relativt omedelbart, så att vi kan få bekräftat eller dementerat att han finns.
Jag skulle till och med vara intresserad av att ta del av det bortklippta materialet från Robinson där han förekommer.
Risken finns ju att Jan kommer hävda att han spelade en karaktär även om han inte gjorde det, dels för att försöka göra en skådespelarkarriär på det, och dels för att komma undan med sitt beteende.
Jag kan gå med på att han sagt och gjort mycket dumt och sedan blivit fulklippt så att han framstår som totalt efterbliven, men jag kan verkligen inte köpa att han spelar en roll. Det går bara inte.
Får hoppas att det kommer fram något från övriga deltagare eller rentav själva produktionen.