2018-04-25, 22:10
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Skulle de tänka på att vinna tävlingar borde ju Victoria ligga sämst till.

Fast Victoria är bra på tävlingar som kräver tankeförmåga (och inte jättedålig på fysiska tävlingar) Nicoline har ju ingenting i huvudet.
2018-04-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jag är inte så säker på att Jan är seriös. Med tanke på hur mycket det är som redan är regisserat så skulle inte jag bli så värst förvånad om det visar sig att Jan är ett troll på order av TV4.

Tittade ni på Farmen? Robban och Stefan hatade varandra i programmet och kunde knappt sitta i samma rum samtidigt.

Ett halvår senare så visar det sig att dom är dödspolare.

Samma sak med Desiree och Nick. Desiree hatade Nick i programmet och nu så gillar hon varenda jävla grej som han lägger ut på instagram samt slänger in ett par hjärtan lite här och där.

Det är detta som är så tråkigt med TV nu för tiden. Nästan allting är regisserat för att man tror att det blir bättre TV, när det är helt tvärtom.

Iaf för oss som förstår att det mesta är regisserat.

Gud vad du överdriver att Robban och Stefan är dödspolare. Dom umgås inte ens. Inte ens telefon eller smskontakt. Sluta ljuga.
2018-04-25, 22:16
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ja och tror Diarre eller va hon heter kan offra viktoria för Pascal.

i andra laget borde Lillemor eller Johan ligga dåligt till.
Johan sitter ju fortfarande på sin lyckoamulett som han hittade tidigt och som han kommer dela med Lillemor i första örådet. Eventuellt är det alltså fem immuniteter i nästa öråd i norr.

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Fast Victoria är bra på tävlingar som kräver tankeförmåga (och inte jättedålig på fysiska tävlingar) Nicoline har ju ingenting i huvudet.
Ärligt talat så har jag sett för lite av Nicolines tankeförmåga för att ge en bedömning av det hjärnkontoret. Jag stör mej mer på Victorias "Emil i Lönneberga"-uttåg i början. och hennes fortsatta krishantering.
2018-04-25, 22:17
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Gud vad du överdriver att Robban och Stefan är dödspolare. Dom umgås inte ens. Inte ens telefon eller smskontakt. Sluta ljuga.

Jag överdrev medvetet med dödspolare, uppenbarligen...
2018-04-25, 22:19
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
4 just nu.

Sedan kommer de ha en immunitetstävling så kanske de blir fem stycken immuna
2018-04-25, 22:27
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Klart att lag syd vinner imorgon.

Finns inte en jävla chans att lag nord vinner. Nu förstår man varför Marie inte såg så nöjd ut när hon såg Jan med en immunitet.

Om inte Marie vinner immunitetstävlingen så är det hon som åker.

Jag tror Nord vinner ändå. Det är ”klassisk TV4-redigering” när lag Syd slänger ur sig grejer som att ”ingen chans att vi förlorar” ”vi vinner för de andra har Jan”.
Då blir resultatet alltid det motsatta.
Lag Nord vinner och Jan blir avgörande hjälte.
2018-04-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Läste inte lag nord när de fick kolla i dokumenten om vem de ville ge immunitet, att Jan lyfte 85kg i bicepscurl?
tror det var hantelpress
2018-04-25, 22:46
Medlem
Tenedors avatar
Tänk er att sova på en öde ö i flera veckor bredvid okända människor med kameror i ansiktet dygnet runt. Näringsbristen är sedan länge ett faktum. En morgon, när du äntligen lyckats somna gott, hör du ett rop. "Wohooo, vi har fått breveeee". Du tittar upp, och ser ett hoppande, euforiskt skelett i kalsonger. Hur jävla mordisk blir man inte då?

Jag börjar verkligen gilla Jan, för övrigt. Han är ju helt underbar! Det behövs en komiker i den så uselt regisserade säsongen. Om Lillemor och Johaneeeh bytt istället för två sympatiska lagspelare i Ida och Lina hade det ju på en gång varit en tävling mellan sympatiska och osympatiska. Nu finns åtminstone två riktigt sköna människor i Syd.

Immunitetsamuletterna delas ut för ofta, men nu blev jag för en gångs skull glad. Detta (eller "detta här" som Pascal skulle sagt) innebär att någon i feministmaffian åker ut i nästa öråd. Är det inte ganska givet att Victoria ryker med andra ord? Hejar stenhårt på lag Nord i veckan i så fall! Bra för Rick också. Han förtjänar chansen i ett bra lag.

Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Första gången jag sett Robban garva när Janne drog sin cv.

Haha, han tände verkligen till av kaffet. Tråkigt med muskeln. Han kommer åka ut på grund av den. Annars hade han varit en favorit hos mig. Skön kille. Han och Henrik är ju två av de få som faktiskt får bra PR av att vara med i Robinson.

Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Det här var ju det bästa som kunde hända! Vid lag syds nästa örråd kommer ju en av paktens medlemmar ryka. Dessie & Viktoria kommer inte rösta på varandra, inte heller Pascal & Nicoline. Vem lyckas bäst med att fjäska för dissidenterna?

Underbart! Bara att heja på Nord, även om TV4 nog ser till så att Syd vinner nu. I Syd borde Victoria åka ut härnäst. Pascal och Nicoline är de enda som alltid (fram till sammanslagningen) håller ihop. Diarré är för falsk för att ens försöka rädda Victoria, och Victoria själv är vidrig nog för att inte kunna skaffa nya kompisar. Vad händer om det blir oavgjort i ett öråd? Känns inte alls omöjligt att det blir helt lika mellan Victoria och Nicoline om Syd förlorar.
2018-04-25, 22:51
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Jag är där ibland! Ser jag Aset så har han ingen chans
wow vilken tuffing du är, ha så kul på häktet och skryt vilken man du är
2018-04-25, 23:23
Medlem
Var länge sedan jag skrattat så mycket åt en sån här "reality" show. Att se och lyssna på Jan är ju helt obetalbart!!
2018-04-25, 23:28
Medlem
Hörde jag rätt när han pratade om detta?

Jan
"Jag tog på mig mina vattenskor och ställde en timer på mobilen som jag la på toaletten, sen ställde jag mig på tröskeln och övade på plankan. Vet du hur länge jag klarade?"

DK
"15 minuter?"

Jan
"Nej, 40 minuter"

Han kan inte vara på riktigt alltså? Är han en modern svensk Borat inskickad av TV4? Leder Jan melodifestivalen 2019?
2018-04-25, 23:46
Medlem
Inget fel att ha med starka och udda karaktärer men här tycker jag åter igen tv4 visar sitt rätta cyniska drag.

Om nu Jan är på riktigt och ingen inhyrd skådis bör det vara solklart för vilken produktionsmedlem som helst att han har en helt skruvad självbild och är mer fixerad vid jaget och självcentrerad än ett litet barn på tre år och framförallt vad detta kommer leda till när han placeras i en grupp med normalt utvecklade människor.

Det kan få ganska stora konsekvenser när en människa på det här brutala och chockartade sättet framför halva svenska folket får upp ögonen för och inser att hela bilden man har av sig själv enbart delas av just bara en själv.

Sen är det ju ett mirakel hur man lyckats leva i nästan 50år och tom som någon skrev försörjt sig på föreläsningar utan att ha blivit nertagen på jorden och insett hur långt upp på läktaren man är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in