2018-04-26, 12:57
Medlem
Den här personen, Jan, lägger beslag på en orimligt stor del av mina tankar för tillfället. Jag har aldrig sett något liknande, varken i tv eller i verkliga livet. Eller jo, jag har träffat folk som har drag av honom naturligtvis. Men aldrig allt detta på samma gång.
Hur som helst. Jag tror att både han själv och alla vi andra skulle må bra av att han talar ut i någon kvällstidning eller talk show relativt omedelbart, så att vi kan få bekräftat eller dementerat att han finns.

Jag skulle till och med vara intresserad av att ta del av det bortklippta materialet från Robinson där han förekommer.
2018-04-26, 13:41
Medlem
haha pascal och janne följer varandra på instagram har dom blivit bruchor efter robinson kanske
2018-04-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Den här personen, Jan, lägger beslag på en orimligt stor del av mina tankar för tillfället. Jag har aldrig sett något liknande, varken i tv eller i verkliga livet. Eller jo, jag har träffat folk som har drag av honom naturligtvis. Men aldrig allt detta på samma gång.
Hur som helst. Jag tror att både han själv och alla vi andra skulle må bra av att han talar ut i någon kvällstidning eller talk show relativt omedelbart, så att vi kan få bekräftat eller dementerat att han finns.

Jag skulle till och med vara intresserad av att ta del av det bortklippta materialet från Robinson där han förekommer.

Du sätter verkligen ord på mina tankar.

Underbart (eller förjävligt?) att TV4 lagt upp scenen där han frågar om immuniteten på Youtube. Men tävlingen där dem hängde finns inte med verkar det som, var det för mycket för att sprida på nätet?
2018-04-26, 14:34
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Selektivt minne? Fråga Buba Badjie. -"Dom röstade ut mig för att jag var duktig!"

Tror snarare att jag glömt bort vad som hände för 15 år sedan, särskilt med tanke på att jag inte ens var tonåring då. Kalla det gärna selektivt minne, men tror nog att det är du som sticker ut om du minns allting från 15 år sedan. Autism-varning på det.
2018-04-26, 14:57
Medlem
Snuskklubbans avatar
Ser fram emot kvällens avsnitt, jag vill se mer av hur Janne Banan rör om i grytan med sin enorma visdom
Undrar faktiskt hur han kommer förhålla sig till Storasyster och Lillebror. Känns som att det finns paktpotential där, fast iofs verkar det som att Storasyster och Lillebror ogillar honom och Janne Banan är bevisligen för korkad för att pakta...

Håller just nu på Dessi och Rick. Pappskall är ett hatobjekt men känner på mig att han kommer åka ut direkt efter sammanslagningen. Undrar nästan vad som hänt ifall han inte vann immuniteten då kidnappning var på kartan och Nord tog honom istället för DK?
2018-04-26, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Var pårökt igår då det slog mig! Jan är fan en skådis!! Ingen kan vara sådär jävla dum!

Är det inte så så skiter ja ifall han blir ledsen! Han är en vuxen karl och behöver fan behövas bli uppfostrad så han kan bete sig!

Ochså fått den känslan att han är skådis
2018-04-26, 15:45
Medlem
Asklords avatar
Fick precis en skrämmande tanke. Har Jan ynglat av sig??
2018-04-26, 15:47
Medlem
Pantheraduss avatar
Jag ser inte vart Jan medvetet har varit elakt....? Han är ju inte så smart och socialt väldigt klumpig!!!
Jag hade inte mobbat honom, men däremot tagit avstånd.

De som verkligen är elaka, är de som är smarta och manipulativa, ljuger om sådant som skär i andras hjärtan, etc... De bryr sig inte om hur mycket de sårar...
Dessutom brukar elaka som är smarta komma längre, och lura andra.
Nu tänker jag på sociopater, och det fanns 1 i farmen, och det var INTE den s k , hannibal lecter (eller skolskjutar...), Stefan.

Jan är inte sådan.

Joffrey i GoT hade en typ av elakhet men inte smart, han tror att genom vara elak får han respekt, samt så var han ett pucko och incestbarn.
Men där var Ramsay elakare (i boken iaf), då han var smart och manipulativ, samt sadist, och älskade lekar. Han var en produkt av våldtäkt.

Jan tillhör första kategorin av elakhet... men jag tycker inte han är elak... bara korkad, och det ganska socialt!
Snarare elakt av TV4 att ta in en sådan människa till Robinson... Både för Jan och andra!!
2018-04-26, 16:03
Medlem
Steinarrs avatar
Insåg precis att TV4 spoilade veckans vinnare i Robinsontävlingen i söndags:

TV4 fortsätter att briljera. De har spoilat minst 3 gånger nu. Vad är det för jävla klappträn som sitter och klipper egentligen? Blev ju uppenbart redan då vad som händer.

2018-04-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
I snuttarna inför morgondagens program så ber Anders att Henrik eller var det Robban ska komma till honom. Jag kan ha fel men det verkar som att det ska innebära något negativt besked som Anders lämnar.

Någon mer som uppfattade situationen så?

Kan det vara så att Robban offrar sig när lag Nord förlorar Robinsontävlingen, då han är orolig för sin arm och väljer att lämna där och då för at ingen annan skall behöva bli utröstad?
2018-04-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedde
Kan det vara så att Robban offrar sig när lag Nord förlorar Robinsontävlingen, då han är orolig för sin arm och väljer att lämna där och då för at ingen annan skall behöva bli utröstad?

Inte en helt otrolig gissning. Lite beroende på vad tävlingen går ut på.
2018-04-26, 17:08
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Var pårökt igår då det slog mig! Jan är fan en skådis!! Ingen kan vara sådär jävla dum!

Är det inte så så skiter ja ifall han blir ledsen! Han är en vuxen karl och behöver fan behövas bli uppfostrad så han kan bete sig!

Jag associerar honom snarare till att vara alkoholist. Det skulle förklara en hel del om hans beteende.
Ganska typiskt också för alkoholister att tappa orken när de varit utan dricka ett tag. Deras kropp har vant sig vid att förbränna alkohol som energi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in