2018-04-27, 14:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Henrik är helt fantastisk som människa. Jag blir berörd. Han briljerar med sin sociala kompetens. Och även Marie. Det är de två som bär laget på sina axlar.
Hur då? socialt kompetent
2018-04-27, 14:18
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Han är usel på tävlingar och har noll social kompetens parat med en självbild som är helt skev.
Jag tycker därmed inte att Jan är elak (medvetet) som vissa skrev... Han är bara, otroligt korkad... därför har han dom egenskaperna..!!
Lyckas man få det bästa ur honom gäller det tydligen ge honom låtsas cred (psykologi). Lag Nord har bättre ledare än lag Syd, därför var han totalt usel där....!!
Senast redigerad av Pantheradus 2018-04-27 kl. 14:52.
2018-04-27, 14:35
Medlem
Hunden007s avatar
va inte läkarna lite väl klena när man väljer ta ut robban?

har sett i amerikanska en brud bryta benet och ändå fått vara kvar. skall inte va problem så vida man inte får något sår kanske.
2018-04-27, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

har sett i amerikanska en brud bryta benet och ändå fått vara kvar. skall inte va problem så vida man inte får något sår kanske.

Skulle möjligen kunna ha med försäkringsskydd att göra.
2018-04-27, 14:52
Medlem
Redladys avatar
Citat:

Det är väl bättre Robban avbryter och blir opererad, än fortsätter i en tävling han nu har små chanser att vinna?
2018-04-27, 15:02
Medlem
Citat:

Jag är ingen läkare så jag vet inte hur lång tid det tar men jag vill minnas att ett trasigt muskelfäste kan växa fast på fel ställe. Min morbror gick med ett trasigt muskelfäste länge och när han väl bestämde sig för att försöka fixa det så hade det växt fast någon annanstans och det gick inte att göra något åt det.
2018-04-27, 16:21
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hur då? socialt kompetent

Tror han menade Månsson, han heter faktiskt också Henrik.
2018-04-27, 18:08
Medlem
Asklords avatar
Jag saknade en skämskudde när Jan stod med armarna om Maria och polisen. Han skiner av lycka och säger att dom gillar honom och så pussar han dom på kinderna
2018-04-27, 18:20
Medlem
TantLinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Jag saknade en skämskudde när Jan stod med armarna om Maria och polisen. Han skiner av lycka och säger att dom gillar honom och så pussar han dom på kinderna
Hahaha, ja då är vi två! Precis som ett barn på julafton typ...
2018-04-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shorkulag
Ska vi spekulera i hur det kommer gå framåt sammanslagningen? Tror ni att lag nord kommer hålla ihop och kunna rösta ut andra på löpande band, eller kommer en annan grupp att ta över? Exempelvis så verkar ju Johan och Lillemor ha varit lite utstötta, och skulle nog mycket väl kunna gå med i en annan grupp om det gynnar dem mer. Ida och Lina kanske kommer nära någon i lag syd. Jan kan nog ingen räkna med (men jag tror att han tyr sig till Henrik), och Rick verkar inte ha särskilda band till någon förutom Victoria.

Henrik har en stark ställning i lag nord, men om han inte lyckas hålla ihop den gruppen tror jag att han kommer vara en av de första som åker vid en sammanslagning. Marie verkar inte ha en stark social ställning, och lär också ryka om inte nord håller samman.

Victoria och Dessie verkar vara redo att sätta en kniv i ryggen på Pascal och Nicoline när det gynnar dem. Jag har inte fått intrycket av att det motsatta gäller. En av dessa fyra kommer ju åka på söndag, så vi får se vem av dessa två par som blir kvar. Jag antar att Nicoline får åka, Pascal är också tänkbart.

Det känns som om det kan bli upp till DK-Ida-Lina att bestämma vilka de vill ansluta sig till, och ha avgörande makt i spelet. Antingen hålla sig kvar vid lag Nord, eller tillsammans med Dessie och Victoria.

Vad tror ni?
Jag tror nog att kalsongskelettet och Månssons misstag inte är alltför trogna sitt lag men min uppfattning är att dom "gick Månsson" och ställde sig själva i utanförskap.
Kvinnlig/benigt bögig kamratskap och/eller en tro att dom var lite förmer.
2018-04-27, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Dom såg måttligt glada ut över uppskattningen men Svenske/Gävles-Borat var avskärmad från signaler i sin eufori.
2018-04-27, 19:33
Medlem
Nu kan ni söka till robinson 2019. Samma Ö.. bara att kötta på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in