2018-04-15, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Vem åkte ut ikväll??

Caroline. Var ganska rätt åt henne som hon betett sig.
2018-04-15, 22:27
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Rolig att se Pascal bli kaxig när nick lämnar, innan var han inte lika cool! Pascal har ingen erfarenhet jämfört med jan så varför ens spela över

Reagerade även på nicolines svar i örådet.

” vi ska vinns tävlingarna ” no shit, klart man ska vinna. Vafan är de för jävla svar
Precis! också funderat på det... Han var i Nicks skugga hela tiden och vågade fan inte säga ett knyst när Nick tog ton... Sicken pajas! Sen kan man backstabba vid sidan om, som den råtta han är..
2018-04-15, 22:31
Medlem
Äh vilken skit hade kunnat filma från vilket fikarum som hälst. Dom har totalt missat poängen med robinson!
Två har tagit fiskenät som personlig sak ingen av dom fiskar:/
Det är ju värsta drömmen av att vara på en egen ö! Och alla solar
Tv4 vinkel på pakter är ju skit tråkig.
2018-04-15, 22:34
Medlem
Så trist att det delas ut så mycket amuletter hit och dit inför öråden. Och att Pascal fick dela ut en extraröst? Känns så himla uppgjort när de gör så.
2018-04-15, 22:35
Medlem
Verkligen trist att Caroline åkte ut, hon var min stora favorit som jag ville se som vinnare. Att det där aset Pascal vinner immunitet igen är en katastrof.

Hoppas nu innerligt att han, hans knulldocka och Dessie åker en efter en för jag vill verkligen inte se nån av dessa idioter som vinnare av hela Robinson 2018!!
2018-04-15, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klartvit
Så trist att det delas ut så mycket amuletter hit och dit inför öråden. Och att Pascal fick dela ut en extraröst? Känns så himla uppgjort när de gör så.

Verkligen uppgjort och varför fick puckot Pascal dela ut en extra röst....hoppas han ryker snarast
2018-04-15, 22:37
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Rolig att se Pascal bli kaxig när nick lämnar, innan var han inte lika cool! Pascal har ingen erfarenhet jämfört med jan så varför ens spela över

Reagerade även på nicolines svar i örådet.

” vi ska vinns tävlingarna ” no shit, klart man ska vinna. Vafan är de för jävla svar

Nicoline, liksom hennes lilla rufsiga sommartroll Pascal är inte de skarpaste knivarna i vår herres kökslåda som du kanske har märkt.
Allvarligt, när Pascal sa till Jan att "du titta framåt va" så trodde jag inte mina öron. Vem tror han att han är? Satan vad störig han har blivit. Hans gettogener har verkligen kommit ut i full blom.
Synd att det inte finns rena kunskapstävlingar i Robinson för jag tror att både Pascal och Nicoline skulle stå sig slätt i såna tävlingar
2018-04-15, 22:42
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Vad fan?
Är Pascal endast 25 bast?
Med tanke på hur jävla mycket han varit med om och hur mycket erfarenhet han säger sig ha, den lilla mindfulnes spjutspetsen som alltid är starkast bäst och vackrast?!?!?
Trodde pojkvaskern vart minst 170 år gammal.
Jävla fjant, gött när janne sade frågande om pascal verkligen var ledare, hahahaha
Haha eller hur, han är verkar vara så slötänkt att han får bollar av stål. Ett socialt haveri så att säga.

Arga snickaren har också sjunkit som fan i mina ögon. Beter sig som en liten skvallerkärring, söker drama och tar partier med deltagarna till viss del (exempelvis idag när Janne ifrågasatte om Pascal var ledare). Han lever inte alls upp till Paolo Roberto. Trodde och förväntar mig att han skulle ha en autoritär roll, istället springer han och kramar Pascal vid en vinst. Orättvist, jag fick aldrig några kramar ifrån mina befäl i armén .

Ynkligt minst sagt, hoppas han ryker till nästa säsong.
2018-04-15, 22:48
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Vart har Viktorias amulet tagit vägen?
Den var bara giltig i första örådet.
2018-04-15, 22:53
Medlem
InnesIs avatar
Några ord om röda laget:

Pascal - vet säker massor om att tävla och att ha rätt inställning. Men med tiden har han utvecklats till en person som inte ser bortom sig själv. Jag tror det finns mycket hos honom som de andra kan ha nytta av men han brister i det sociala vilket ger honom fiender.

Janne - verkar inte ha något att komma med. Han är oerhört klumpig i det sociala spelet och han verkar inte tillföra något vad gäller fysik eller intelligens heller. Dock en bra poäng om toaletten - men varför sa han inget om det tidigare och/eller fixade en sådan?

Rick - den överlägset mest sympatiske av dem alla. Är en riktig man i dess bästa bemärkelse. Besitter fin fysisk förmåga har massor av kunskap och verkar dessutom vis och inlyssnande.

Dessi - har hållit sig i bakgrunden om man jämför med tidigare. Tycker hon överlag verkar vara toppen dock.

Victoria - märkbart mer harmonisk nu och rör inte upp en massa onödigt groll. Dock frispråkig men aldrig för mycket.

Carolin - en sådan människa man kan uppskatta för hennes rakhet men som samtidigt kan vara jobbig att vara kring av just samma orsak.

Alexandra - har inte utmärkt sig socialt på något sätt men är stark fysiskt.

Nicoline - överlever för att hon upplevs som ett blank papper. Hon går nog ingen på nerverna men jag vet inte vad hon bidrar med heller. Lätt person att ha omkring sig som det verkar men jag tror inte någon skulle märka större skillnad om hon inte var med (utom Pascal då...)
2018-04-15, 22:58
Medlem
Ganonitos avatar
Fan vad korkade jokrarna är. Förstår de inte att de kommer att ryka en efter en nu. De hade chansen att splittra Pascal och hans lilla pakt, men istället väljer de att rösta med den.
2018-04-15, 22:59
Medlem
Chuck Månsson har gett svar på tal i Pascal's kommentarsfält

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216312931122308&id=14249738 89&ref=content_filter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in