2018-05-15, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maol3
https://www.facebook.com/A.Ofvergard/videos/772821156255978/

Gränslandet har möjligheten att ge en deltagare i Robinson en garanterad plats i finalveckan, och de kommer välja taktiskt. Blir det Johan då?

Förmodligen, kanske Victoria men mest troligt blir det bögen som seglar in i finalveckan.
2018-05-15, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842
Förmodligen, kanske Victoria men mest troligt blir det bögen som seglar in i finalveckan.

klart det blir johan det ser väl om inte annat tv 4 till annars
2018-05-15, 15:24
Medlem
Mardrömsscenario, Johan-eeh och Pappskall i finalen. Skrämmande nog känns det inte omöjligt längre.

Om vi utgår från att Johan-eeh blir tilldelad en immunitet ikväll så är det den andra amuletten han får utan ansträngning. Inte nog med det blev han räddad av tv4 efter att ha blivit utröstad fair and square.

Att Mr. pussitiv mindset överlever Gränslandet känns som en rejäl lågoddsare, varken Jan eller VDn kommer kunna slå ut honom.
2018-05-15, 16:54
Medlem
Det faktum att Johan igår uttalade sig i en monolog om att han ser sig till 99% (eller vad det var) rykt vid nästa ö-råd tyder på att han får immunitet. Produktionen hade klippt bort det annars för att behålla en illusion av spänning, men nu har man med det för att bygga upp twisten.

Kan tänka mig att Jan skulle lägga in ett veto mot Viktoria, samtidigt som Pascal inte vill ha någon stark. Utesluter väl nästan alla utom Johan och möjligen Dessie.
2018-05-15, 17:03
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Varför är han vidrig?

Hans sätt att prata, smalare än en pinne, går runt i skitiga XXXS-kallingar etc etc.
2018-05-15, 17:03
Medlem
Trivials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Satan vad vidrig Johan-eee är. Fy fan vilket äckel. Och var för är kingen Jan så jävla blek.

Kingen Jan? Han är ju helt tappad. Skrattar fortfarande åt att han inte förstår varför han fick immunitet på det där tidigare örådet.

Johan däremot är ju sjukt bra. Bra TV, spelar spelet och tycker det är kul. Personligen så tycker jag den som spelar spelet bäst är den som ska vinna och inte den som presterar i tävlingar.
2018-05-15, 17:41
Medlem
nittontrettons avatar
Hoppas inte Robinsson visas utrikes.... tänk någon som fått uppfattningar att vi är "Svenska Vikingar " Skulle fått se detta -raka motsatsen. Johaneee drar ner hela Svea Riket 😂

Hoppas det börjar hända mer snart . Så att fler folk börjar åka ut .synd man började kolla för nu är man fast 😐
2018-05-15, 18:40
Medlem
Centipedes avatar
Det var väldigt vad kraftig underkropp Désirée Steno har då det har jag inte tänkt på förut.
2018-05-15, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Har nog aldrig sett en människa som känner sig själv så dåligt som Nicoline, förutom Jan då förstås.

Förra tävlingen:
"Jag är ju förre detta "elitgymnast" (enligt henne själv, har bara hittat att hon gick på gymnastik som 10åring) så att stå på händer borde jag vara bra på" eller nåt liknande som Nicoline sa när det var en tävling om att hålla en tunna med vatten ovan huvudet.

Dagens duell:
"Jag har extremt bra uthållighet" och så förlorar hon över någon med mindre muskler än vad personen har underhudsfett.

Under dagens avsnitt:
"Tror han (henke) att vi är dumma eller?"

Du är fan inte intelligent iaf Nicoline och någon uthållighet har du inte visat upp under dessa tävlingarna. Din talang att ha kunnat stå på händer som 10 åring hjälpte dig inte mycket i en tävling där man skulle hålla en tunna med vatten ovanför huvudet

Stör mig bara mer och mer på Johan-ehh!! Kom in på robinsons fb-sida och såg att även tanterna pratar hejvilt om hans uttal, kalsonger och extrema undernäring.
Om Johan är 184 och väger 56kg har han alltså ett BMI på 16.54!!!! Tror gränsen för undernärd går vid 19

Gränsen för underviktig går vid 18,5. Johan räknas bra som underviktig. Hade han haft under 16 så hade han varit kraftigt underviktig.

De andra deltagarna som har gått ned i vikt ser faktiskt bättre ut i kroppen nu, kanske inte killarna om man tänker på att deras muskler försvunnit men magarna är borta.
Senast redigerad av Salzar 2018-05-15 kl. 19:30.
2018-05-15, 19:34
Medlem
Jävlar så skönt det varit när Pascal och Nicolina inte var tillsammans.
2018-05-15, 19:42
Medlem
Jan verkar tröttna på ölivet.

- Tack och hej, jag utgår
2018-05-15, 19:43
Medlem
Desi är så falsk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem