2018-04-25, 20:40
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jaha, då blir det väl Henrik eller Marie som åker då för de lär ju inte vinna, och då blir det öråd. Och Robban kanske lämnar frivilligt innan, när han har bruten arm? Och om han är kvar, så ses han inte som så stark spelare att han måste röstas ut? Kanske D-K röstas ut annars?

Buääöh jag vill ha Henrik, Robban å D-K kvar. De bäst, dessutom tjafsar de inte heller. Fina pojkar!
2018-04-25, 20:40
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Jan Banan går från klarhet till klarhet. En någorlunda normalknullad individ skulle lägga samman alla tecken och inse att ens aktier står väldigt lågt i kurs och verkligen anstränga sig för att få en bra nystart nu när chansen mot alla odds uppenbarat sig..

Janne däremot inleder med att smörja kråset big time och sen kräva svar på varför dom gav honom immunitet. Karljäveln är verkligen fenomenalt korkad..

Jo, även om jag avskydde Victorias svaga beteende att trycka ner någon som var svagare än henne själv, så gjorde han sig bättre tyst. Jag sa ju det, han kan nog vara ganska påfrestande om han får chansen att ta plats.

Impad över Lillemor för en gångs skull när hon uttryckte det så bra "att han saknar social kompass".
Jag tycker inte att man ska jämföra denne Jan, med Månsson egentligen.
Månsson var mycket försyntare.
2018-04-25, 20:42
Medlem
tuffkatts avatar
Förlåt, men scenen när Jan frågar gruppen varför de valde att ge honom immuniteten kan vara något av det mest smärtsamma jag sett. Hur är det möjligt för en människa att förstå så lite av sin omgivning? Att vara så socialt vilsen? Det ska inte gå.
2018-04-25, 20:42
Medlem
Pantheraduss avatar
Jag fattar inte! Vill TV4 att lag Nord skall sättas på prov ordentligt....? Och vill de ha lag Nord i ö-råd, det var ju längesedan... De hade 'nog' med en viss Månsson...? Hoppas att lag Nord klarar detta och att lag nord lyckas motivera och peppa Jan... han har ju glidit fram med amuletter..... Men hoppas att lag nords lag anda kan stärka Jan, skall se om de klarar det här...? Förmodligen tror jag inte det... Jan är för hopplös....
Sorgeligt att se en sådan i Robinson, han måste ha blivit Headhuntad eller något....
2018-04-25, 20:43
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nu ber vi till högre makter att Pappscal med knulldockan & co förlorar imorgon.

Jag hade jublat och skuttat runt som en fjortis i rosa kanintofflor om Syd förlorat imorgon.
2018-04-25, 20:44
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Oj, nu kastade produktionen in en tävling designad för lag syd. "Ingen får fortsätta förrän alla har klarat hindret".

Tänkte samma sak. Riktigt pissigt av produktionen. Stackars Pascals som förlorar alla tävlingar fast att Pascal är bäst.
2018-04-25, 20:45
Medlem
HVIT.s avatar
Allt har vänt! Bara inte narcissist-PACKSAL vinner så är jag nöjd. Vidrig. Är i Malmö ofta så ser jag aset så...
2018-04-25, 20:47
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jan har ett asymmetriskt vänsteröga, ser ni det?, någon parasit eller är han bara smart?

Vilka krig ha Larohe deltagit i? hur många sköt han i Saigon?

Han är ju född 1948 så han deltog säkert i Vietnamkriget. 1968 var han 20år. Då massakern i My Lai skedde. Kan inte vart lätt leva med det man kanske gjort själv eller det man sett i det kriget. Massmord på små barn, kvinnor och äldre obeväpnade och oskyldiga.
Medlem
Jan kommer att peppa sina nya kamrater med Mindset inför tävlingen.
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Hoppas de kör plankan som sista tävlingen . Blev så sur när de körde ett år att gamla deltagare fick rösta fram vinnaren. Då fick paktarna skit tillbaka

Fast så har det alltid varit i Robinson, under alla år förutom ett.
2018-04-25, 20:52
Medlem
Pantheraduss avatar
Jag fattar inte! Vill TV4 att lag Nord skall sättas på prov ordentligt....? Och vill de ha lag Nord i ö-råd, det var ju längesedan... De hade 'nog' med en viss Månsson...? Hoppas att lag Nord klarar detta och att lag nord lyckas motivera och peppa Jan... han har ju glidit fram med amuletter..... Men hoppas att lag nords lag anda kan stärka Jan, skall se om de klarar det här...? Förmodligen tror jag inte det... Jan är för hopplös....
Sorgeligt att se en sådan i Robinson, han måste ha blivit Headhuntad eller något....
2018-04-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Förlåt, men scenen när Jan frågar gruppen varför de valde att ge honom immuniteten kan vara något av det mest smärtsamma jag sett. Hur är det möjligt för en människa att förstå så lite av sin omgivning? Att vara så socialt vilsen? Det ska inte gå.
Helt sant..Hur är det ens möjligt att vara så lost? Förövrigt blir jag galen om lag syd vinner nästa tävling. Men det tycks regisserat av produktionen alltihop. Lag syd konmer att vinna och tyvärr blir nog min favorit Robban utröstad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in