2018-04-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy

Om kommande immunitetstävling är att man ska hänga i armarna likt den i Mästarnas Mästare ser jag Nicoline som favorit. Alexandra(?) och Caroline må vara starkare men har betydligt fler kg att bära. Stor fördel att väga lätt i sådana tävlingar, det såg vi när hon klamrade sig fast på pålen.

Japp, killarma lär få det svårt. Frågan är dock om Nocoline jar någon styrka. Tror Carolin har god chans att vinna.
2018-04-14, 23:19
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Janne är "kreativ mediakonsult", vad är det för något?! Han framstår inte som det direkt han verkar lite bortkommen minst sagt. Han påstod att han framstår som en besserwisser och att om det ges möjlighet så kommer han ta över gruppen.....

https://www.instagram.com/thejanbonnevier/?hl=sv

Pinsamt dålig engelska i hans instagraminlägg
2018-04-15, 01:53
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Pinsamt dålig engelska i hans instagraminlägg

Ja det där var riktigt illa ...
2018-04-15, 06:05
Medlem
rikastistorstans avatar
Lägger under spoiler eftersom jag inte vet om örådsavsnittet har visats på tv än.
2018-04-15, 09:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Victoria har fortfarande en immunitet kvar som hon köpte för lagets prylar. Osäkert dock om den immuniteten endast gällde ifall hennes lag gick till öråd den veckan som hon köpte den.

Citat:
Ja, hon hade två. En hon köpte för deltagarnas personliga saker och en annan hon fann/fick av produktionen. Som jag har förstått det så har hon den köpta immuniteten kvar(oklart om den är delbar). Den hon ”fann” delade hon med sig av till diarré senast.

Om kommande immunitetstävling är att man ska hänga i armarna likt den i Mästarnas Mästare ser jag Nicoline som favorit. Alexandra(?) och Caroline må vara starkare men har betydligt fler kg att bära. Stor fördel att väga lätt i sådana tävlingar, det såg vi när hon klamrade sig fast på pålen.

Nej, det har hon inte. Den var bara giltlig i första örådet.
Senast redigerad av Ganonito 2018-04-15 kl. 09:08.
2018-04-15, 12:34
Medlem
Pantheraduss avatar
Om immunitetstävlingen nu verkligen är att kunna hänga i en stång. Så har vi ju sett från mästarnas mästare, att det är kvinnor som gynnas, då de är lättare i förhållande till de har arm muskler.

Ja det kan stå mellan, Nicolina (väger inte så mycket), Alexandra (som är starkast men tyngst), och Caroline (som är något mitt emellan ).

Vi får se om det blir den tävlingen.... Skulle bli kul att se Pascals 'min', ifall Carro vinner den....
2018-04-15, 14:10
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ja, hon hade två. En hon köpte för deltagarnas personliga saker och en annan hon fann/fick av produktionen. Som jag har förstått det så har hon den köpta immuniteten kvar(oklart om den är delbar). Den hon ”fann” delade hon med sig av till diarré senast.

Jo men om hon hade en kvar efter örådet där Nick åkte, så borde den andra vara förbrukad efter förra veckans öråd. Men Anders sa ju ingenting om den. Man kan ju inte välja att använda en immunitet efter omröstningen. Eller?
Jag får inte ihop allt det här med immuniteterna. Därför vill jag se Nord i öråd så kanske man hänger med lite.
2018-04-15, 14:24
Medlem
Undrar vem som åker ut ikväll? Jag vill till varje pris ha kvar Carolin som är min stora favorit.

Skulle bli överlycklig ifall Dessie, Pascal eller Nicoline åker. Hoppas innerligt för jag tål inte dessa tre.
2018-04-15, 15:03
Medlem
MuppSmurfs avatar
Pascal såg till en början ut att kunna bli en riktig trevlig figur men synd att ytan gömde en person med så pass dålig självkänsla och bekfräftelsebehov.

Hade varit jävla kul om de plockade tillbaks Nick och Månsson.

Såhär längt är DK min stora favorit. Skön inställning till saker och genuint trevlig.
2018-04-15, 17:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Om immunitetstävlingen nu verkligen är att kunna hänga i en stång. Så har vi ju sett från mästarnas mästare, att det är kvinnor som gynnas, då de är lättare i förhållande till de har arm muskler.

Ja det kan stå mellan, Nicolina (väger inte så mycket), Alexandra (som är starkast men tyngst), och Caroline (som är något mitt emellan ).

Vi får se om det blir den tävlingen.... Skulle bli kul att se Pascals 'min', ifall Carro vinner den....
Jag tror dessvärre att Pascal vinner en hängning lätt, han redde ut stocken som en apa innan han hoppade ner för sin crush men nu tror jag inte det spelar någon roll. Caroline åker då hon inte är tillräckligt taktisk och sett till att få med sig nykomlingarna till 100%,
2018-04-15, 21:04
Medlem
bombaccis avatar
Hoppas Caroline vinner tävlingen, vore ett intressant öråd då. Annars känns det så uppenbart vem som åker. Blir intressant att se muskelberget Alexandra tävla. Hon skulle Ju kunna vars polis, ser så vältränad ut.
2018-04-15, 21:06
Medlem
bombaccis avatar
Varför skulle de nya vilja tävla om de nye får spara immuniteten ? Känns meningslöst att ta ut sig ordentligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in