2018-04-15, 22:07
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Verkligen och så på det röstade Caroline på dessie??? Så korkad så ja fattar inte. Pazcal gick ut till alla jokrar och så att dom har en pakt och ändå gick dom miste om kupp chansen. Ofattbart eftersom alla jokrar redan gillade Caroline. Jan o Alexandra röstade på nicolina... Caroline på dessie???!!! Och Rick diplomaten valde att fjäska för regimen Pazcal

Jepp. Huvudet under armen där. Vore jan lite klokare skulle han säga det Pascal velat höra typ ” ja vi borde rösta bort Caroline!”. Han får extra rösten o snackar ihop sig med Rick , Alexandra och Caroline o sen röstar de bort vd. Sen äger de spelet.
2018-04-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Korkat av de nya. De satt på en guldsits och kunde ta över spelet i lag syd.

Nu lär Pascal och co gå vinnande ur den här striden. Ser mer fram emot sammanslagningen när de här förlorarna kan börja röstas ut. Gillar mest Alexandra och Rick som är kvar i det här laget.

Håller med, varför pratade de inte ihop sig och röstade ut någon av Desi, Nicoline eller Viktoria. Lite korkat.

Såg det inte ut som att lag Syd skulle få tillökning i nästa avsnitt? Har ni några teorier om vem det kan vara?
Senast redigerad av Liljor 2018-04-15 kl. 22:13.
2018-04-15, 22:08
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Jokrarna kan lika gärna checka ut direkt.
Snacka om att lägga sig ner och dö från start.

va bara gamlingen som fuckade upp det. de andra två röstade på knulldockan.
2018-04-15, 22:13
Medlem
Vem åkte ut ikväll??
2018-04-15, 22:14
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Håller med, varför pratade de inte ihop sig och röstade ut någon av Desi, Nicoline eller Viktoria. Lite korkat.

Antagligen för Rick och anabolamonstret inte tycker om Janne heller. Men visst de kunde ju utnyttjat honom för denna gången..
2018-04-15, 22:17
Medlem
Vad fan?
Är Pascal endast 25 bast?
Med tanke på hur jävla mycket han varit med om och hur mycket erfarenhet han säger sig ha, den lilla mindfulnes spjutspetsen som alltid är starkast bäst och vackrast?!?!?
Trodde pojkvaskern vart minst 170 år gammal.
Jävla fjant, gött när janne sade frågande om pascal verkligen var ledare, hahahaha
2018-04-15, 22:18
Medlem
ImAFlirts avatar
Det man märker som vanligt är att folk misslyckas med det sociala för att de har ett för stort ego. Pascal som verkade schysst i början visade sig vara som de flesta andra människor på jorden, ett vrak som innerst inne skriker efter kärlek.

Det jag kan konstatera för mig själv (rätta mig om jag har fel) är att dokusåpor som denna serie faktiskt visar precis vad som är "fel" med världen. Vi lever ju för i helvete i den värld vi förtjänar att leva i. Många människor fattar inte att de ligger bakom sin egen sociala olycka.

Jag menar inte på något vis att jag är fantastisk som insett det ena eller andra, fan jag är en idiot jag också ibland och det är inte alltid man vet varför vissa krafter i psyket vinner över en en dag för att lägga sig nästa men det är så sorgligt att se. Finns så oerhört mycket potential i oss människor alltså.
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Antagligen för Rick och anabolamonstret inte tycker om Janne heller. Men visst de kunde ju utnyttjat honom för denna gången..

Ja, lite är det ju så med, förr eller senare blir det sammanslagning och även innan dess kan lite vadsom hända så att räkna med att alla jokrarna kommer att åka är lite förhastat.

Däremot är nog alla i lag Syd eniga om att hata Janne, och därmed är ingen i nuläget så orolig för den framtida utvecklingen eftersom de har ett offerlamm redo om de skulle råka hamna i öråd igen.
Medlem
Diplomaten Rick förstår att man måste vara skicklig socialt och begriper ju givetvis att varken Jan eller Alexandra har tillräckligt mycket social kompetens för att klara sig någon längre tid i alla fall. Därför väljer han redan nu att ingå i Pascals pakt.

Kvällens omröstning visar att Caroline stod vid sitt ord att inte "spela spelet", i och med att hennes röstning inte var synkad med någon av jokrarna. Dock lite märkligt att hon röstade på Dessie, som verkar vara den personen hon trots allt tycker bäst om av de som är kvar. Kanske var det hennes gissning att nykomlingarna skulle rösta på henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll

Kanske det. Jag är nog en av få som tycker Janne är okej, än så länge. Nästa man att åka blir nog Janne och sedan de andra jokrarna.
Medlem
Rolig att se Pascal bli kaxig när nick lämnar, innan var han inte lika cool! Pascal har ingen erfarenhet jämfört med jan så varför ens spela över

Reagerade även på nicolines svar i örådet.

” vi ska vinns tävlingarna ” no shit, klart man ska vinna. Vafan är de för jävla svar
2018-04-15, 22:19
Medlem
Vart har Viktorias amulet tagit vägen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in