2018-04-12, 20:13
Medlem
Provrorsbarns avatar
Men alltså, hur kan de bli så glada över vin och popcorn istället för riktig mat? Dessutom, vin? När de inte äter något? Nä, de luktar skumt.
2018-04-12, 20:13
Medlem
Ganonitos avatar
Fan vad patetiskt att se Caroline fjäska för 4an. Hon har förlorat sin stolthet efter att Nick åkte ut.
2018-04-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Är nog inte den vassaste kniven i lådan, dessutom otroligt intetsägande med noll personlighet.

Man får tycka olika, jag tycker hon verkar vara en riktigt trevlig och go tjej, förmodligen smart och drivande också då hon är vd i Stockholm

Att säga att en sådan person är urblåst på internet tycker jag däremot är väldigt lågt...
2018-04-12, 20:44
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
Man får tycka olika, jag tycker hon verkar vara en riktigt trevlig och go tjej, förmodligen smart och drivande också då hon är vd i Stockholm

Att säga att en sådan person är urblåst på internet tycker jag däremot är väldigt lågt...

VD i Stockholm? Trodde det var politiskt styrt.

Däremot driver hon ett bolag med pappans hjälp.

Bolaget ligger i hallandslän, Lååååååååååångt från sthlm
2018-04-12, 20:49
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ja du är fördomsfull, och NEJ, hon är inte urblåst

Erkänn att hon är fett dum. Hon kan säkert inte ens läsa.
2018-04-12, 20:51
Medlem
Citat:

Man kan vara VD i Stockholm utan att vara den starkast lysande lampan i kristallkronan.
Men hon försöker utnyttja sin fröken Sverige-titel medan hon kan och har bra likviditet och soliditet i sitt företag där det finns en anställd(kanske VD:n) så ett visst driv finns.
Men hon gräver inte guld, så jag undrar om hon har råd med pensionsförsäkring.
Senast redigerad av D.Yster.Quist 2018-04-12 kl. 20:53.
2018-04-12, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
VD i Stockholm? Trodde det var politiskt styrt.

Däremot driver hon ett bolag med pappans hjälp.

Bolaget ligger i hallandslän, Lååååååååååångt från sthlm

Okej, fel av mig isf

Står dock fast vid att jag tycker hon verkar båda trevlig och smart och att det är väldigt omoget att på internet kalla någon urblåst...
2018-04-12, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Man kan vara VD i Stockholm utan att vara den starkast lysande lampan i kristallkronan.
Men hon försöker utnyttja sin fröken Sverige-titel medan hon kan och har bra likviditet och soliditet i sitt företag där det finns en anställd(kanske VD:n) så ett visst driv finns.
Men hon gräver inte guld, så jag undrar om hon har råd med pensionsförsäkring.

Håller jag helt med om, men det är sällan man är helt urblåst som VD vilket jag menade. Dessutom har säkert folk sagt samma sak till henne tidigare, just för att hon är en ung och snygg kvinna och sånt tycker jag är riktigt lågt.
2018-04-12, 21:29
Medlem
Giggsys avatar
Och hur i helvete kunde Nord veta att Rick är 70 år? Tror inte att någon motståndare sa det till dom under tävlingens gång.
2018-04-12, 22:35
Medlem
anteri17s avatar
Nicoline är snygg och verkar genomvettig i programmet. Och då får hon skit för att vara profillös...

.................................

Otroligt lite taktiserande i årets Robinson. Hur fan tänker Caroline? Hur tänkte den brittiska häxan? Varför bryr sig så många om laget när det istället handlar om att nå längst själv? Varför backar inte grabbar som Henke och Pascal ett steg tillbaka för att öka sina chanser i ett längre perspektiv? Är Nick och Jim utan intelligens? Vad fan gjorde Månson?

Så många som har grävt sina egna gravar. Man vinner väl en fet prischeck; då bör man rimligen maxa sina chanser till vinst.
2018-04-12, 23:16
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Nicoline är snygg och verkar genomvettig i programmet. Och då får hon skit för att vara profillös...

.................................

Otroligt lite taktiserande i årets Robinson. Hur fan tänker Caroline? Hur tänkte den brittiska häxan? Varför bryr sig så många om laget när det istället handlar om att nå längst själv? Varför backar inte grabbar som Henke och Pascal ett steg tillbaka för att öka sina chanser i ett längre perspektiv? Är Nick och Jim utan intelligens? Vad fan gjorde Månson?

Så många som har grävt sina egna gravar. Man vinner väl en fet prischeck; då bör man rimligen maxa sina chanser till vinst.

Nick kan väl tänkt att han liksom Pontus (i fjol) kunde nyttja sin individuella styrka och ändå gå till final oavsett om han blev utröstad.
Månsson och Jim var bara med för nöjet och skulle inte ha en chans ändå.
Mins någon brud som överraskade stort i finalen av Robinson, efter att inte alls visat några starka sidor. Detta var dock länge sedan, men visade på att det går att komma långt genom att vara neutral. Åtminstone om man är med i ett vinnande lag. Känns som Nicole och Johan är sådana typer.
2018-04-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete navy seals snubben var alltså 70 bast
sicken tomte ,, knappast nån av dom ,,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in