Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-19, 15:51
Medlem
Har AdjÖzz sagt att det tänkta arrangemanget ställdes in av Tidaholm p.g.a. att Tidaholm hotades?

Om det är så så kan man lämna in en anonym polisanmälan till polisen.se och uppge att Olaga Hot kan ha förekommit i Tidaholm.

En polis kommer då att kontakta Miranda B och hon kommer att berätta att inga hot förekommit varefter anmälan avskrivs med motiveringen att "brott har inte begåtts".

Efter det borde väl i vart fall MSM fråga AdjÖzz varifrån han fått uppgiften att Tidaholm ställde in p.g.a. hot?
Citera
2018-05-19, 16:00
Medlem
generalconcretes avatar
Enligt ratsit.se bor Adjözz syste Debbie Nujen ihop med den berömde svågern Fredrik Damm, ihop med Adjözz föräldrar.

Vuxna människor, 40+ båda två, som bor hemma hos terroristkurdens föräldrar.
Citera
2018-05-19, 16:54
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Ja det vore onekligen mycket intressant. Hade jag kunnat så hade jag gått själv.
Det kan bli riktigt spektalulärt. Kommer han häcklas och hur hanterar han isf siuationen? Eller kommer publiken bara bestå av självhatande vänsterpatrask?
Nej, klubben ligger inte på Södermalm. Vanligtvis är det en blandning av företagsgäng som ör ute och representerar, födelsedagsfirare, fans till de artister som uppträder och folk som är genuint intresserade av komik och standup, dit räknar jag mig. Özz försöker jag dock undvika, så det blir inget besök ikväll.
Visst förekommer det häcklare ibland, oftast då från något överförfriskat företagsgäng. Men att det skulle gå dit någon enkom för att häckla just i kväll verkar mindre troligt. Publiken där är oftast ganska ljum och kan stundom verka smått oengagerad och ointresserad.
Citera
2018-05-19, 17:30
Medlem
Tror väl inte att någon går på hans föreställningar framöver. Då är man ju inte riktigt med i matchen..
Citera
2018-05-19, 17:45
Medlem
Ingen som planerat att livesända vid Norra Brunns entré ikväll?

Kan det vara kommunal som bokat alla biljetterna och delat ut till anställda inom hemtjänsten? Någon som har koll?

Är Hemsöborna och AdjÖzz Karlsson nedlagt?
Citera
2018-05-19, 19:08
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Någon tipsade PeshmergaNews om Özz terrorfinansiering. Hoppas han blir våldtagen med bajonetter av peshmerga-töserna.

"We have a Swedish (bad) comedian, @ozznujen, who is a kurdish refugee. It is now known that he has financed ISIS by hiring Rakhmat Akilov, a terrorist that ran over swedish citizens with a truck.
I think you should investigate him, he might be a threat."
Nu har jag inte twitter men någon kan väl sprida och retweeta den? Länka den tweeten eller vafan man säger.

Rymdrap.

Edit: läs fort innan de raderas. Folk frågar efter svågern o soran. 11!!!!!!!11!!!one!111!!

https://twitter.com/ozznujen/status/997559713700204545?s=20
Senast redigerad av powderfucker 2018-05-19 kl. 19:14. Anledning: Länk
Citera
2018-05-19, 19:20
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Nu har jag inte twitter men någon kan väl sprida och retweeta den? Länka den tweeten eller vafan man säger.

Rymdrap.

Edit: läs fort innan de raderas. Folk frågar efter svågern o soran. 11!!!!!!!11!!!one!111!!

Faktiskt riktigt roligt.
Citera
2018-05-19, 20:03
Medlem
Citat:

Rymdrap.

Roligast var ju nästan Inte utan min dotter-travestin "Inte utan min svåger" med Akilov och Özz.
Citera
2018-05-19, 22:42
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:

Rymdrap.

Tack för den godingen

En liten favorit:
Citat:
Xxxxxxxx Xxxxxxxx

@xxxxxxx
19h19 hours ago
More
Replying to @ozznujen
Efter sex timmar har du fyra likes och en kommentar som ber dig att hålla käften. Sverige kan kanske bli bra igen trots allt😊!
Citera
2018-05-20, 01:37
Medlem
1970-01-01s avatar
Nån som vet hur det gick på showen ikväll?
(När slutar den?) Än finns det inge Tweet där han skryter om att han haft en bra föreställning.
Citera
2018-05-20, 03:59
Medlem
AliAchmeds avatar
Intervjun med UG kommer gå till historien. Den kommer användas i utbildningssyfte av medietränare som ett exempel. Fascinerande hur Özz fasad falled i takt med att hans svar blir mer och mer desperata.
Citera
2018-05-20, 06:57
Medlem
Kan tänka mig att sändning/text fr SR Ekot med den här rubriken gör att Özz Nujen sätter morgonkaffet i halsen:

Terrormisstänkt kopplad till IS-sympatisörer

Det handlar visserligen inte om den hos familjen svartarbetande Rakhmat Akilov, men väl om en annan uzbek, en som har IS-flaggan som sin profilbild. Denne 45-årige man bör rimligen/möjligen kunna vara en av familjen Nujens svartarbetande uzbeker (min spekulation och som andra i tråden också fört fram).
Källa: https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?artikel=6954194&programid=83

En annan sak: I en väljarundersökning från GP/SvD och som publicerades igår, har sympatierna för (SD) ökat med ca 4%, medan sympatierna för (S) minskat med ca 4%. Är det för tidigt att börja tala om 'Nujen-effekten'?
Senast redigerad av Carinah78 2018-05-20 kl. 07:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in