Citat:
Ursprungligen postat av
vallero
Ja det vore onekligen mycket intressant. Hade jag kunnat så hade jag gått själv.
Det kan bli riktigt spektalulärt. Kommer han häcklas och hur hanterar han isf siuationen? Eller kommer publiken bara bestå av självhatande vänsterpatrask?
Min gissning är det sista du skriver: Att publiken består av självhatande stockholmska vänsterpatrask. Gissar att publiken består av F!, några enstaka tokiga miljöpartister, #jagärhär, några spridda förvirrade henvänster-hens, Loan Sundman, Lars Ohly, och så kanske en liten, liten handfull vanligt folk som av någon anledning missat att skiten träffat fläkten.
Dessa förvirrade människor kommer för att visa sitt förtvivlade stöd till den siste "invandrarkomikern" som pk-sverige nu har i rockärmen. Ingen ersättare har hunnit skakats fram innan valet. Så det är Özz de har. Skattesmitaren, hycklaren och terroristfinansiären.
Dessa hysteriska människor kommer naturligtvis att uppträda väldigt ängsligt och uppskruvat när Özz kommer in på scenen. Gissar att de kommer SKRIKA av skratt åt allt han säger. Kasta sig på golvet och vrålskratta. Hela tiden. För att visa hur mycket de stöttar honom.
Özz kommer naturligtvis att tolka detta som att han är tillbaka och att allt är som vanligt, eller bättre. Özz kommer att tolka detta som att han fortfarande är kung. Bergskung.
Allt det här är naturligtvis bara gissningar från min sida. Jag har haft fel i tråden förr.