2018-05-02, 07:00
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Men lägg neeeeeeeer för i helvete? Ställ varenda jävla kotte till svars då?? Varför är du så jävla fixerad vid att smutsa ner hans namn? Han har ju inte gjort något fel. Shit. Du behöver inte sprida ditt personliga hat på honom. Du är ju så rasistisk att jag blir rädd i själen för du är inte den enda av er sort. Det fullkomligt kryllar av er. Tragiskt.

Han har inte gjort något fel? Allvarligt? Och andra har förutfattade meningar? Har du hört det där om att se flisan i din nästas öga, men inte bjälken i ditt eget?
Citera
2018-05-02, 07:37
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Nu har hundratals kommentarer om kulturkrocken i UG raderats från facebook, men av nån anledning finns hela twittertråden kvar. Än så länge.

Utmärkt artikel om hela härvan utifrån skam- och skuldkulturperspektiv, från ledarsidorna: https://ledarsidorna.se/2018/04/nar-...kam-och-skuld/

Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Från den kurdiska delen av Turkiet - alltså född turk - det finns som bekant inget land som heter Kurdistan... han är numera svensk medborgare.

Birro har också kommenterat spektaklet, medialt harakiri!!!

https://nyheter24.se/debatt/907270-m...-jag-bevittnat

Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Det var ord och inga visor. Aftonbladet måste må gott över att Expressens kelgris har skitit i det blå skåpet!
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...n-creepy-gubbe

http://katerinamagasin.se/ingen-vill...nujens-familj/

Av dessa alla läsvärda artiklar tycker jag ledarsidorna.se är den bästa.
Den belyser den intressanta frågan vad Rickard Damm (den riksbekante "svågern") spelar för roll.

Tar Rickard Damm på sig rollen som målvakt? Allt tyder på att man kommit överens om det i klanen.
Fast de glömde bort artikeln i HelaGotland när de planerade.
Eller hoppades på att andra hade glömt den....
Citera
2018-05-02, 07:48
Medlem
Separatistens avatar
Özz har lag upp detta på sin egen hemsida.

http://www.nujen.nu/sa-jobbar-janne-josefsson/

För att spara om det tas bort.

Notera citattecknent kring ordet jobbar. Varför?

”Så ”jobbar” Janne Josefsson

Som tur är har jag spelat in hela vår intervju och där kan svenska folket själva se hur Janne Josefsson ”jobbar” och fastän han vet att jag inte har varit inblandad eller delaktig i denna fråga överhuvudtaget så försöker han skada mitt anseende offentligt och därför ställer jag mig frågande till hans agerande och undrar vems agenda och vems ärenden som Janne Josefsson går? Och att han även som 65 årig gubbe ringer tioåriga barn och frågar om deras föräldrar är där och fastän barnen blir rädda och inte vill prata så ringer han dem igen ett flertal gånger och frågar samma sak, visar på en arbetsmoral och en pressetik som jag tror många med mig föraktar.”

Notera också hur han skriver ”fastän han vet stt jag inte varit inblandad eller delaktig...”

Fast det är ju snarare bevisat i FUP, Özz egna kommentar i tidigare intervjuer och det faktum att han äger eller deläger båda fastigheterna.

Fast i en skamkultur är han såklart helt oskyldig eftersom han inte erkänt själv.
Citera
2018-05-02, 07:48
Medlem
Citat:
Men nej för i helvete jag är en 26 årig serbisk brud från Stockholm jag är bara inte rasistisk och dömande som ni är.
Hade Özz varit svensk och uppfört sig så arrogant hade fan han fått löpa gatlopp också.Men det här är mer bakom än att Dammråttan och Debbie Nujen vill hjälpa papperslösa att göra Operation Dagsverke på Özz fastigheter.
Citera
2018-05-02, 07:58
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Janne är ganska förbannad på Özznan. Creepy gubbe.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...n-creepy-gubbe
Citera
2018-05-02, 08:00
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hade Özz varit svensk och uppfört sig så arrogant hade fan han fått löpa gatlopp också.Men det här är mer bakom än att Dammråttan och Debbie Nujen vill hjälpa papperslösa att göra Operation Dagsverke på Özz fastigheter.

Fyndigt!
Özzhumor?
Fast jag tycker inte att råtta passar in så bra på Rickard Damm.
Inte så att han överger skeppet. Han står kvar som kaptenen i sjunkande skeppet. Tar målvaktsrollen.

Och inte har han samlat damm under sina dagar heller..
Se bara på detta!
https://www.linkedin.com/in/rickarddamm/

Höga poster på Både Ericsson och Telia.
Förutom alla andra uppdrag. Och han nämner inte ens asylprojekten.
Citera
2018-05-02, 08:08
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Özz har lag upp detta på sin egen hemsida.

http://www.nujen.nu/sa-jobbar-janne-josefsson/

För att spara om det tas bort.

Notera citattecknent kring ordet jobbar. Varför?

”Så ”jobbar” Janne Josefsson

Som tur är har jag spelat in hela vår intervju och där kan svenska folket själva se hur Janne Josefsson ”jobbar” och fastän han vet att jag inte har varit inblandad eller delaktig i denna fråga överhuvudtaget så försöker han skada mitt anseende offentligt och därför ställer jag mig frågande till hans agerande och undrar vems agenda och vems ärenden som Janne Josefsson går? Och att han även som 65 årig gubbe ringer tioåriga barn och frågar om deras föräldrar är där och fastän barnen blir rädda och inte vill prata så ringer han dem igen ett flertal gånger och frågar samma sak, visar på en arbetsmoral och en pressetik som jag tror många med mig föraktar.”

Notera också hur han skriver ”fastän han vet stt jag inte varit inblandad eller delaktig...”

Fast det är ju snarare bevisat i FUP, Özz egna kommentar i tidigare intervjuer och det faktum att han äger eller deläger båda fastigheterna.

Fast i en skamkultur är han såklart helt oskyldig eftersom han inte erkänt själv.
ÖN hade i själva verket instruerat RD att göra sig oåtkomlig för media MEN lämna över sin telefon till den 10 årige sonen. Sedan spelar ÖN upprörd över att JJ kontaktar barn. När det tricket blev uppenbart förlorade ÖN varje uns av trovärdighet.
Citera
2018-05-02, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Fyndigt!
Özzhumor?
Fast jag tycker inte att råtta passar in så bra på Rickard Damm.
Inte så att han överger skeppet. Han står kvar som kaptenen i sjunkande skeppet. Tar målvaktsrollen.

Och inte har han samlat damm under sina dagar heller..
Se bara på detta!
https://www.linkedin.com/in/rickarddamm/

Höga poster på Både Ericsson och Telia.
Förutom alla andra uppdrag. Och han nämner inte ens asylprojekten.
Fattar inte att Damm kliver i och tar på sig,han har ju mer att förlora än Özz skitkarriär.
Citera
2018-05-02, 08:11
Medlem
Jag har skummat igenom stora delar av den här tråden.

Medias hantering är märklig.

Özz hantering är sinnesjuk.

Det här måste handla om att SÄPO bromsar media. Skyddar klanen Özz som då fått någon form av storhetsvansinne som slår alla rekord med framförandet mot UG och JJ.

Varför?

Skattebrott får vika när det gäller terror?

Har klanen Özz tipsat polisen om Akilov och kompani?

Frikort?

Något är riktigt knas här.
Citera
2018-05-02, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag har skummat igenom stora delar av den här tråden.

Medias hantering är märklig.

Özz hantering är sinnesjuk.

Det här måste handla om att SÄPO bromsar media. Skyddar klanen Özz som då fått någon form av storhetsvansinne som slår alla rekord med framförandet mot UG och JJ.

Varför?

Skattebrott får vika när det gäller terror?

Har klanen Özz tipsat polisen om Akilov och kompani?

Frikort?

Något är riktigt knas här.
Det blir riktigt spännande när täckelset faller.
Citera
2018-05-02, 08:28
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Men lägg neeeeeeeer för i helvete? Ställ varenda jävla kotte till svars då?? Varför är du så jävla fixerad vid att smutsa ner hans namn? Han har ju inte gjort något fel. Shit. Du behöver inte sprida ditt personliga hat på honom. Du är ju så rasistisk att jag blir rädd i själen för du är inte den enda av er sort. Det fullkomligt kryllar av er. Tragiskt.
Lite gulligt att Özz har en(1) supporter här på Nujen/Akilov tråden iaf, värre för om det visar sig att du bara är ännu ett trist motvalls troll, men det är väl någon störning av något slag.

Klart som fan att Özz Nujen ska häcklas och ständigt påminnas om sina kontakter med terrorister och mördare, lär väl tyvärr bli terrorfinansiärens enda straff.
Senast redigerad av FFL88 2018-05-02 kl. 08:40.
Citera
2018-05-02, 08:32
Medlem
Det roliga är att när Anders Borg super till lite och blir på festhumör då skrivs det spaltmeter. När Arne Hegerfors säger att kvinnor inte kan mycket om fotboll då skrivs det spaltmeter. När Paulo Roberto drar ett skämt på Instagram skrivs det spaltmeter. När Marcus Birro äter lunch med Sverigedemokrater, då skrivs det spaltmeter. När Özz Nujen betalat en terrorist svart så är det helt tyst...

VAD är det för land vi bor i???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in