2018-06-07, 10:25
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enne
På Värmdövägen 214 finns även en person med balt-klingande namn, möjlig koppling till svartarbetarna?

Kan nån kolla upp om den personer har någon anställning någonstans och vad den tjänar?

Om den personen inte har någon inkomst av värde så kanske det är ett fall till av svart arbetskraft för Nujens.
Citera
2018-06-07, 10:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Kan nån kolla upp om den personer har någon anställning någonstans och vad den tjänar?

Om den personen inte har någon inkomst av värde så kanske det är ett fall till av svart arbetskraft för Nujens.
Det är en doktorand på universitetet vill jag minnas.
Citera
2018-06-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Gissningsvis har hans företag något centralt "kontor" som i själva verket är hans egentliga bostad.
Det är precis i de banorna mina tankar har löpt..

Artikeln från 2010 tycks inte ha medfört att haverikurden lärde sig nåt. Nu är han än en gång föremål för granskning gällande sitt reella boende, visserligen än så länge bara här i tråden, men det kan komma att ändras efter kl 13 idag.
Då kommer domen mot Akilov.
Citera
2018-06-07, 11:23
Medlem
En liten godbit:

Özz har tydligen en talskriverska som bloggar om sitt arbete med honom. I det här inlägget från 2103 spyr Özz galla över en SYO-konsulent med fel inställning, hävdar att han hade "bäst betyg av alla", skryter om hur hans entreprenörskap skapar arbetstillfällen åt andra och konstaterar triumferande:

"Utöver allt detta betalar jag 57% i skatt. Vilken belastning jag är."

http://www.retorikiska.se/livet-blir-battre-ozz-nujen/
Citera
2018-06-07, 11:25
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BLW77
Den dagen massorna vaknar upp och inser att lastbilsattacken på Drottninggatan var en iscensatt fake-attack/"terrorshow" som genomfördes av medlemmar inom frimurarorden för att ta det svenska folkets lagliga rättigheter till frihet ifrån dom.

Att Özz Nujen pekats ut i förundersökningen att ha anlitat en betald uzbekisk IS-skådespelare (hjärntvättad)/syndabock att renovera sitt hus genom banköverföringar borde visa på att någon bakom det arrangerade "terrordådet" vill dra in Özz Nujens namn (om han nu inte varit delaktig på något sätt i förmedlandet av pengar till Akilov för hans skådespelarprestation).

Att flera vittnen sett att föraren av lastbilen haft rånarluva på sig motsäger teorin att Akilov skulle ha velat ta livet av sig genom att spränga sig själv med sin patetiska "hemmagjorda bomb". Vittnen säger även att klädseln varit annorlunda än vad som hävdas att "terroristen" Akilov haft på sig vid tillfället.

Att en polis som varit misstänkt för delaktighet i Palmemordet är förundersökningsledare i detta fall borde även det höja en varningsflagg att allt inte står rätt till i allt detta.

Vem?
Citera
2018-06-07, 11:46
Medlem
Vad heter kurden egentligen? Loran Özz Ceko Nujen eller Loran Azad Nujen? En hal typ som borde blivit synad för länge sedan.
Citera
2018-06-07, 11:56
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Gissningsvis har hans företag något centralt "kontor" som i själva verket är hans egentliga bostad.

Det som populärt brukar kallas för "skrivarlya". Den drar man av.
Citera
2018-06-07, 11:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prescript-pants
En liten godbit:

Özz har tydligen en talskriverska som bloggar om sitt arbete med honom. I det här inlägget från 2103 spyr Özz galla över en SYO-konsulent med fel inställning, hävdar att han hade "bäst betyg av alla", skryter om hur hans entreprenörskap skapar arbetstillfällen åt andra och konstaterar triumferande:

"Utöver allt detta betalar jag 57% i skatt. Vilken belastning jag är."

http://www.retorikiska.se/livet-blir-battre-ozz-nujen/
Satan vad det ljugs friskt i den artikeln.
Citat:
"Lille Özz, det kommer att gå dåligt för dig i framtiden. För ni invandrare kommer inte att få något jobb.”

Så sa min SYO-konsulent till mig när jag gick ut högstadiet. Så sa min SYO-konsulent till eleven som hade bäst betyg av alla.
Han borde ha gått ur högstadiet ca. 1990. Skolan var redan då kraftigt vänsterinfiltrerad & att en SYO-konsulent skulle ha sagt så, dessutom till den som hade bäst betyg (om nu det är sant) stämmer helt enkelt inte. Det är fullständigt osannolikt & ett rent jävla påhitt.
Citera
2018-06-07, 12:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det som populärt brukar kallas för "skrivarlya". Den drar man av.
Jepp. Det väl någon kul bestämmelse från skattemyndigheten att en soffa i en skrivarlya inte fick vara över en viss bredd, just för att man inte skulle kunna sova där. Tror det var 160cm. Men det borde ju inte vara något problem för Özz direkt.
Citera
2018-06-07, 12:21
Medlem
Citat:
Satan vad det ljugs friskt i den artikeln.

Han borde ha gått ur högstadiet ca. 1990. Skolan var redan då kraftigt vänsterinfiltrerad & att en SYO-konsulent skulle ha sagt så, dessutom till den som hade bäst betyg (om nu det är sant) stämmer helt enkelt inte. Det är fullständigt osannolikt & ett rent jävla påhitt.

Det där kan inte stämma. Jag gick på samma skola (Rinkebyskolan) som Özz. Jag i sjuan när han gick i nian. Finns inte en chans att hon skulle ha uttalat sig på det viset, inte ens chans.

Det snackades då om att han hade 4,9 i snittbetyg. Hans mun gick i ett hela tiden.
Senast redigerad av Nyasalladsbladet 2018-06-07 kl. 12:23.
Citera
2018-06-07, 12:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyasalladsbladet
Det där kan inte stämma. Jag gick på samma skola (Rinkebyskolan) som Özz. Jag i sjuan när han gick i nian. Finns inte en chans att hon skulle ha uttalat sig på det viset, inte ens chans.

Det snackades då om att han hade 4,9 i snittbetyg. Hans mun gick i ett hela tiden.
Tack för förtydligandet om skolan.

Det var alltså Rinkebyskolan, då känns det om möjligt ännu mer som en rövarhistoria från Özz.
Jag antar att skolan redan 1990 var dominerad av invandrarbarn. Om SYO-konsulenten skulle säga så här till den som hade 4.9 i snitt, så skulle det vara väldigt festligt att höra vad som i så fall sades till dom som hade skitbetyg.

"Den rasistiske SYO-konsulent från Rinkeby" , känns lite i samma klass som "Den rasistiske brandmannen från Boden".
Citera
2018-06-07, 12:35
Medlem
Citat:
Tack för förtydligandet om skolan.

Det var alltså Rinkebyskolan, då känns det om möjligt ännu mer som en rövarhistoria från Özz.
Jag antar att skolan redan 1990 var dominerad av invandrarbarn. Om SYO-konsulenten skulle säga så här till den som hade 4.9 i snitt, så skulle det vara väldigt festligt att höra vad som i så fall sades till dom som hade skitbetyg.

"Den rasistiske SYO-konsulent från Rinkeby" , känns lite i samma klass som "Den rasistiske brandmannen från Boden".

Skulle tippa på att 10-15% var svenskar då. Nu är det noll svenskar som går där.
Finns ju skolkataloger kvar och där borde syokonsulenten finnas med på bild. Jag får väl göra ett besök hos mina föräldrar under semestern.
Senast redigerad av Nyasalladsbladet 2018-06-07 kl. 12:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in