Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Helt rätt. Jag hade fel tidigare när jag påstod att det bara var Debbies konto, uppenbart är dom gemensamma.
Det borde vara enkelt för banken att se vem av dom som har loggat in via Mobilt BankID eller liknande. För även om kontot är gemensamt så är inloggningen personlig.
Japp, detta bör inte vara några stora svårigheter för Skatteverket att ta tag i. De är tvungna att agera skyndsamt här med tanke på den extremt stora mediala uppmärksamheten och under pressen av en hel nations undran och frågor kring terrorattentatet.
Det är ganska stora belopp som betalats in på Akilovs konto. Dessutom har pappa Nujen betalat in pengar till kontot.
Att pappan har betalt in känns ju skumt! Vad har han med renoveringen att göra?
Deb*ie Nujen är ju Asyladvokat vad jag förstår. Akilov verkar vara mycket bevandrad i att kunna fixa olika identiteter och pass på olika sätt. Kan Deb*ies stora betalningar ha att göra med att även fixa id-handlingar till egen kurd-klan via den förfalskningskunniga Akilov?
Den här Ri*kard Da*m jobbar ju på Telia, och Telia har ju kölhalats för sina skandalösa affärer i Uzbekistan. Finns det nån oväntad koppling där mellan Da*m och Akilov? (långskott)
Hur kan Deb*ie Nujen, som är advokat, det yrket där det är allra mest känsligt att betala svarta pengar till folk, ändå betala svart!
Skulle verkligen Özz gått så mental berserk i intervjun med Janne J om det endast var frågan om ett svartjobb som betalats och inget mer, han verkade extremt stressad.
Eftersom ingen av dessa dårar har ryggrad att bara erkänna vad fan de gjort så hopar sig frågorna från det Svenska folket.
Detta är en nationalangelägenhet då stora pengar betalats ut till en Sverige-mördande terrorist.
Det är också ett hån mot Sverige och de som drabbats att i detta läge dribbla och mörka dessa transaktioner som delvis kan ha använts till attentatet.
Da*m och Nujens sitter i skiten helt klart.
🇸🇪SD och Sverigefesten 2018!🇸🇪