Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-26, 20:51
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Hoppas att Janne får blodsmak nu och gräver fram nån gammal skit om Özz när det gäller skattefusk o.s.v. Något säger mig att det kryllar av lik i hans garderob.
Vi håller tummarna för det!

Men en garderob räcker nog fan inte till i Özz fall. Den mannen är höggradigt suspekt i flera hänseenden. Måhända aktuell i ett kommande #MeToo-drev?
Citera
2018-04-26, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus
Jo, men det var ju det jag menade, att PK-packet kommer låtsas som det regnar, det kommer inte skrivas ett ord om den hårige.
Den tystanden är lika med aktivt stödjande av den hårige. Det är det maximalaste av stöd PK-packet kan ge. Jämför med Virtanen, gissa om han hade betalat pengar för att få åtnjuta samma gräddfil.
Där skiljer sig våra åsikter åt. Jag tror att det blir en avståndstagande tystnad från den mångkulturmarxistiska delen av PK-spektrumet. Det typiska svenska sättet att "dumpa" någon.

Möjligen kommer den globalliberala PK-delen att skriva ett par inlägg om Özz skattemoral, men mer blir det inte. Han är slut och säljer inga klick längre.

När dumpar Expressen honom? Han kanske har kontrakt på några krönikor till som han får skriva. JJ kommer att få skit i en krönika, helt klart. Kanske också svensken i allmänhet får veta hut i en annan krönika. Sedan drar sig Özz tillbaka med miljonerna, kanske sponsrar Dalkurd eller nåt sånt.
Citera
2018-04-26, 20:52
Medlem
Citat:
Jo, men det var ju det jag menade, att PK-packet kommer låtsas som det regnar, det kommer inte skrivas ett ord om den hårige.
Den tystanden är lika med aktivt stödjande av den hårige. Det är det maximalaste av stöd PK-packet kan ge. Jämför med Virtanen, gissa om han hade betalat pengar för att få åtnjuta samma gräddfil.
Det kommer skrivas men jag tror de vill ha mer än det som uppkom igår och att återupprepa det alla redan vet säljer inget. De kommer slå med stora hammaren snart när de grävt upp alla andra lik Özz har gömt undan. Han kommer vara finito i det här landet!
Citera
2018-04-26, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
bahahahahahahaha såg adjÖzz version på youtube nu. Mot slutet lackar han på Josefsson för att han ringde "en gammal kurdisk mamma". Detta var pricken över i:t. Episkt.
Rasistkortet light.
Citera
2018-04-26, 20:55
Medlem
Det enda som betyder nånting just nu för kurden är att hålla klanens heder i behåll.
Han kommer fortsätta att sitta och breda ut sig på Expressen ledarsidor om hur värdelösa svenskarna är. Hatet kanske trappas upp lite mer nu från kurden så ska bli intressant att följa.

Första man ser när man går in på tidningen nu är rubriken "Sverige bryr sig inte om folkmordet- egentligen"
Han syftar på folkmordet på armenier som turkarna tillsammans med kurderna genomförde.
Citera
2018-04-26, 20:55
Medlem
S.Kandals avatar
Akilov fick över 80 lök svart för lite hantlangande. Någon som har koll vad de "riktiga" hantverkarna fick? Inte hört ett knyst om detta, måste ju varit enorma belopp med beaktande av Akilovs summa.

...och oerhört provocerande att Nujen tjatade om att JJ måste prata med svågern. Det är ju tämligen uppenbart att Özz sagt till denne att hålla sig undan och hålla käften. Hoppas svågern har lite stake, måste kännas för jävligt för honom att bli baktalad som att vara den stora och enda skurken i dramat.
Senast redigerad av S.Kandal 2018-04-26 kl. 21:00.
Citera
2018-04-26, 20:57
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BliMedlemLoggaIn
Ponera nu att Özz och advokatsyster är väl medvetna om alla felaktigheter, och att de medvetet anlitat svart arbetskraft och trott att det ska gå obemärkt förbi. Frågan kvarstå ändå. Varför tar inte svågern smällen då det enligt Özz är han som skött det hela, och samtidigt är han den enda som inte direkt har någon karriär att förlora?

Vore det inte smartare att svågern tar på sig allting, ställs inför rätta och därefter offentligt ber om ursäkt till Özz och och sin fru? På så sätt räddar han deras karriärer, och kan få någon slags kompensation under bordet eller liknande.

Jag tror att det antagligen ligger en djupare konflikt mellan Özz och de andra parterna, eftersom detta hade varit det minst skadliga alternativet.
Även svågern har en karriär att förlora, VD på Telia Zone samt ägare till ett företag i asylbranchen.

Ja du, den kompakta tystnaden leder ju till mer eller mindre kvalificerade spekulationer och gissningar, varav inga är direkt smickrande för de inblandade - vilket ger att de antingen är dumma som spån, eller försöker dölja något ännu värre.
Citera
2018-04-26, 20:59
Medlem
valleros avatar
Citat:
Men JJ är inte en bortkollrad idiot. Han har reell makt. Det går liksom inte att gå förbi JJ för han är ärlig, och en journalist som faktiskt åtnjuter ett stort förtroende hos folket.
Klart som fan att vänstern hatar honom!
Men i dagsläget så tror jag den vidriga Özz inte förlorar ett uns av det stöd han har hos vänstermedia.
De kommer se på intervjun som ett skolexempel på hur man bemöter "motståndare".
Men vad de inte verkar alls haja är att deras globalistiska vänsterliberala agenda håller på att slaktas.
Och att de har fel. I allt.
Citera
2018-04-26, 21:00
Medlem
2300 ogillar Ajözz video och 125 gillar.

Måste vara nån alls bottenrekord eller? När plockas den ner tror ni?
Citera
2018-04-26, 21:02
Finns det länk till videon? Jag scrollar men det går inget vidare.

Edit: hittade.
Senast redigerad av EffinEjit 2018-04-26 kl. 21:04.
Citera
2018-04-26, 21:04
Medlem
pedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit

https://www.youtube.com/watch?v=G5qru1cnIwo
Citera
2018-04-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit

...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in